hirdetés
hirdetés
hirdetés

Decemberben indul a Klasszik FM

Másfél-két hetes próbaadás után december elején indul a Klasszik Rádió - értesült a főváros körzetében fogható adó menedzsmentjének egyik tagjától az MTI.
hirdetés

A 92,1 MHz-en fogható médium a barokktól a XX. század elejéig terjedő időszak legnépszerűbb klasszikus zenei tételeit sugározza napi 24 órás műsorideje kilenctizedében.    

Az információ szerint a két éve működő 90.9 Jazzy rádióéhoz kapcsolódó tulajdonosi kör elsősorban a magasabb végzettségű fővárosi közönséget célozta meg, vidéki terjeszkedést egyelőre nem terveznek.    

A médiacég úgy jutott budapesti hullámsávhoz, hogy megvásárolta az Aeriel Kft.-t, amely 2002-ben nyert koncessziót az Országos Rádió és Televízió Testülettől (ORTT) a brit BBC és a francia RFI közrádiók műsorának továbbítására; a frekvencián ma még ez a műsor hallható.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Harminckilenc magyar fotográfus instagramra feltöltött munkáiból állít össze digitális és valódi tárlatot a Capa Központ. 

Még a helyi hatóságoknak is jóvá kell hagynia a Planet TV felvásárlását.

A korábban Amerikában futó Whopper Detour-kampány mutációja tűnt fel a finneknél.

A távolságtartás ellenére fesztiválélményt ígérnek a szervezők.

2020 első félévének legnézetettebb sorozata a Westworld volt a felületen. Június hónapban a Nagy Katalin - A kezdetek volt az élen.

hirdetés
hirdetés

Hetedik alkalommal rendezzzük meg content marketing versenyünket, amelyre most megújult kategóriarendszerben jelentkezhetnek az ügynökségek, médiumok és a megbízói oldal képviselői az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásaival.

Bemutatjuk a GyártásTrend első, letölthető online webinárját! #FACTORY Insight - II. rész: Autóipari technológiák. A szakmai anyag egy hónapig elérhető!

A Kreatív második alkalommal hirdeti meg az Influt, a közösségi márkavezérek versenyét, melyre az elmúlt év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

Mentes-M Díj 2020-ban is! Idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2020 augusztus 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.