hirdetés
hirdetés
hirdetés

Decemberben indul a Klasszik FM

Másfél-két hetes próbaadás után december elején indul a Klasszik Rádió - értesült a főváros körzetében fogható adó menedzsmentjének egyik tagjától az MTI.
hirdetés

A 92,1 MHz-en fogható médium a barokktól a XX. század elejéig terjedő időszak legnépszerűbb klasszikus zenei tételeit sugározza napi 24 órás műsorideje kilenctizedében.    

Az információ szerint a két éve működő 90.9 Jazzy rádióéhoz kapcsolódó tulajdonosi kör elsősorban a magasabb végzettségű fővárosi közönséget célozta meg, vidéki terjeszkedést egyelőre nem terveznek.    

A médiacég úgy jutott budapesti hullámsávhoz, hogy megvásárolta az Aeriel Kft.-t, amely 2002-ben nyert koncessziót az Országos Rádió és Televízió Testülettől (ORTT) a brit BBC és a francia RFI közrádiók műsorának továbbítására; a frekvencián ma még ez a műsor hallható.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A jövőben a Café felel a szálloda külső kommunikációjáért.

A Soft Opening célja, hogy a gyerekek mellett a szülőket is bevonja a sztoriba.

A nagy adag nosztalgiázás mellé új reklámfilm is készült.

A Sherpa 10 éves születésnapját ünneplő hirdetéseinek megtervezését a TBWA/Helsinkire bízta.

A főpolgármester ezt megválasztása utáni egyik első interjújában ígérte meg.

hirdetés
hirdetés

A legjobb márkaélményeket és aktivációkat keresi a 2019-es Lollipop! Meghosszabbított nevezési határidő: 2019. október 18.

Toborzás/kiválasztás konferencia DEMO-túrával egybekötve november 5-én.

Gondolatok és példák a gyógyszermarketingről, az ipar kommunikációs szakembereitől. 2019.10.29.

A GyártásTrend ősszel folytatja országjáró Roadshow-ját, amelynek keretében a gyártó cégek használható tudást kapnak a digitalizációs ipar 4.0 megoldásokról.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A december 13-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Tapasztalatok, gyakorlati tanácsok – átállási workshop

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Nap című konferenciát. A nap, amikor az employer branding szakma találkozik.