hirdetés
hirdetés
hirdetés

De mi lesz az utánpótlással?

Az Interpublic Group elsőszámú vezetőjével szemben Szigeti Péter főszerkesztő úgy gondolja, hogy igenis vannak, akik úgy ébrednek fel, hogy másnap a reklámiparban akarnak dolgozni. A Kreatív áprilisi számának intrója.

hirdetés

Tisztelt Látogatónk!

Ön még nem előfizetője a Kreatív Online-nak, vagy még nem lépett be előfizetői felhasználónevével és jelszavával.

Ha nincs éves előfizetése, de szeretne vásárolni, fizessen elő itt >>>

E-mail cím:
Jelszó:
Szigeti Péter, tartalomfejlesztési vezető
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív)
hirdetés

Közösségformáló erő rejlik benne, a nézők pedig szeretik a kevés erőfeszítést igénylő szórakozást – derült ki az eddigi legtöbb nézőt vonzó Telekom MOST Fórumon, ahol a televíziózás jövőjéről volt szó. (X)

2016-17-ben tévesztették meg a fogyasztókat akciós készülékajánlataikkal. A Telekom nem ismeri el a jogsértést.

Azt hangsúlyozzák, hogy termékeikhez már nem adnak mesterséges tartósítószert.

Bár igazán nem lehet látni a palackot a plakátokon, a jelenlétét tapintani lehet.

Mostantól bárki gyakorolhat a japándob e-verzióján, akár a négy fal között otthonában, és anélkül, hogy a szomszédjai kiátkoznák őseivel együtt a világból. 

Hozzászólások (2 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
A környezetvédelem sem a nagypolitikában és a nagyvállalatoknál kezdődik, hanem kicsiben, otthon,, a saját kis világunkban.

SzP cikkére könnyű lájkot nyomni, aztán sajnálkozva a főnökre mutogatni. De tehetünk is érte a saját lehetőségeink szerint. Rajtunk múlik, melyiket választjuk.
Hogyan?

Ha ügynökségnél dolgozol, akkor nem rejtegeted azokat a fogásokat, szemléletmódot, ami nélkül a kezdő elbukik. Te felemeled, ő téged emel.

Ha szabadúszó vagy, akkor választasz egy megbízható kezdőt, és tolsz neki neki időnként munkát, briefet és pénzt. A szintjének megfelelő munkát, a szintjének
megfelelő briefet, és olyan visszajelzést és fizetési morált, amit te egyébként elvárnál a megbízóidtól.

Nemcsak az egót nehéz félretolni ehhez, de időt is muszáj szakítani a "képzésre". De jó érzés, próbáljátok ki ti is!
#
Eredmény: bölcsész történész diplomás pályakezdő, angol szakos második diplomával több mint egy éve nem kap lehetőséget. Nem hogy az állásinterjú után nem
hívják vissza, hanem be sem hívják interjúra. Nem volt még rá példa a reklámszakmából, pedig jelentkezett jópár "rá kiírt" állásra! Lehetőséget sem kap, hogy
egyáltalán kiderüljön, hogy "tök hülye" az egészhez. Pedig lehet, hogy tényleg jó szövegíró, vagy kreatív lehetne belőle egy "mester" keze alatt. (És egy
történész esetleg nem blődliket alkotna, hanem a korba, kutatások alapján beágyazott, odaillő, érthető, tehát hiteles reklámokat. Vagy lehet, hogy jól tudna
szerkeszteni egy szakmai orgánumot.) De mondom, esélyt sem ad neki senki. Tudom, mert a fiamról beszélek! És rajta kívül hányak tengődnek ugyanígy!!!
Ez valóban őrült pazarlása az ifjúi energiáknak!
Persze nem kell mindjárt "kékhajú wow celebet" csinálni belőlük, csak mert iskolába jártak. De kapjanak esélyt az önmegpróbálásra! És kezdjék a szamárlétra
alján óvó-figyelő mestertekintetek vigyázásával. Miként mi is tettük, és tanultuk a szakmát annak idején! És egyáltalán nem haltunk bele, hogy a diplomáink
"ellenére" volt mit tanulni az "öregektől" (gyakorlatot, ügyfélkezelést, meg a "csíziót"...) Ma ez miért "ciki"??!!

SzP azt mondja: " Pedig mindenkinek – és nemcsak a nagy hirdetőknek, hanem legalább annyira az ügynökségeknek is – az lenne az érdeke, hogy folyamatosan begyűjtsék a
tehetségeket. Aki tényleg elkezdi majd, és átgondolja a válogatás módszerét is, jól fog járni, ebben biztosak vagyunk."

Egyetértek, és igen nagyon várom az első "nyerni akarókat". Akik azt is tudják, hogy egy frissdiplomás akkor lesz igazi csapattag ("a mi kutyánk kölyke örökre"), ha a
szakmát az első pillanattól a "mi szakmánkként" nálunk, tőlünk tanulja! Akkor minket tekint "mesterének", és a jó tanítvány örökre tiszteli a mesterét! Hű marad
hozzá! Akkor tehát miért is nem állunk szóba azokkal, akiknek nincs semmilyen előgyakorlatuk?? Még "romlatlanok", tehát saját képünkre és hasonlatosságunkra
formálhatók! Lehet, hogy az a félelem oka, hogy saját képünket sem látjuk tiszán, és nem vagyunk biztosan önképünk nagyszerűségében??!!

Én nagyon hálás vagyok első munkahelyemnek, hogy olyanná formált, amilyek "munkaerő" nekik kellett. Ezért tudtam később bármikor bármi újat befogadni, és váltani
új területekre, megoldani újabb kihívásokat. Amint a nóta mondja, "The first cut is the deepest". Hát elő a legbátrabbakkal, akik mernek belevágni az újoncok
felnevelésébe. Válaszoljanak bátrabban olyan jelentkezésekre is, ahol a szakmai gyakorlat első sora egyelőre még hófehéren virít a papíron. Aki azt a sort kitölti
esélyes arra, hogy a jövőt is saját képére formázza...

hirdetés

Spanyolországban elért bevételük 3 százalékától szabadítaná meg őket az új törvénytervezet.

Április 12-e a jelentkezési határidő. A díj támogatója, a Telenor idén különdíjat is oszt.

Ez pedig már csak azért is komoly probléma, mert a házaspár nagy energiákat és pénzeket fektetett a saját, „Sussex Royal” brandjébe.

A Drivingcamp meghívásos tenderen választotta az ügynökséget.

Monica Bickert, a Facebook tartalompolitikáért felelős alelnöke írt erről egy blogposztot.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: február 21.

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra február 27-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

Ismerd meg a legújabb üzleti trendeket és módszereket, majd próbáld ki a tanultakat március 4-én!

Hozd a laptopod! – Facebook és Instagram tréning HR-eseknek, lépésről lépésre, március 12-én!

Gondolatok és példák gyógyszeripari szakemberektől: patient journey map, társadalmi felelősségvállalás, élményközpontú PR, dezinformációk az oltásellenességről és további érdekes témák!

Mit tehet az ember a környezetért a saját munkahelyén - és hogyan tegye mindezt a vállalati kultúra részévé? Gyakorlati tippek, információk a témában.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop április 2-án, limitált létszámmal.

Milyen tapasztalatok vannak az egészségügyben a GDPR életbe lépése óta? Mit kellene tenni annak érdekében, hogy az Elektronikus Egészségügyi Szolgáltatási Tér (EESZT) használata megfeleljen az európai uniós szabályoknak? Hogyan lehetne adatvédelmi szempontból is jól (fel)használni a hazai adatvagyon

Digitális automatizáció a marketingben: Mire való a chatbot és mikor érdemes használni? Milyen lehetőségek vannak vele a márkaépítésben? Mi a szerepe az ügyfélkapcsolatban? Mi a jó chatbot stratégia?

A verseny célja, hogy egy olyan díjat indítson el az FMCG, és az ezzel a szegmenssel szorosan összefüggő Horeca-piac számára, amely felhívja a figyelmet az elmúlt év sikeres innovációira a fogyasztók, a kereskedelem, a vendéglátás és a szállodaipar területén. Nevezési határidő: április 3.

Az FMCG és kereskedelmi szektor kiemelkedő éves eseménye! Dátum: 2020. május 13-14. Helyszín: Saliris Resort Spa & Konferencia Hotel, Egerszalók

hirdetés
hirdetés