hirdetés
hirdetés
hirdetés

DDB – tarolt a Hipnózison

„Bár nem találkoztam lenyűgöző munkával, az általános színvonal jóval magasabb volt, mint vártam, teljesen egy szinten a Hollandiában vagy Nagy-Britanniában megszokottal” – fogalmazta meg véleményét a Hipnózis Kreatív Reklámversenyen induló munkákról Bob Garfield, az Advertising Age szaklap vezető publicistája, aki a nemzetközi zsűri elnöke volt. Az április 26-án este tartott gálán az Év ügynöksége díjat a DDB reklámügynökség vehette át, az Év kreatív terméke díjat pedig a Kirowski kapta az Unicum Nextnek készített reklámért.
hirdetés
A Hipnózis Kreatív Reklámversenyre idén rekordszámú nevezés érkezett: 34 ügynökség összesen 123 alkotással pályázott, a nevezéseket – a hazai versenyektől eltérően –a nemzetközi szaksajtó képviselői bírálták el. Sandra Kartik, az osztrák Extra Dienst Austria újságírója, Gunnar Knüpffer, a német Werben und Verkaufen szerkesztője, Pierre C. Meier, a svájci Werbe Woche főszerkesztője, Arturas Olsauskas, a litván Best Marketing szerkesztője és Mark Tungate, aki Franciaországban dolgozik szabadúszó újságíróként. A zsűri elnöke Bob Garfield volt.

„A Kreatív Reklámverseny zsűrizése közben meglehetősen ambivalens érzéseim voltak: egyrészt nem láttam olyan munkát, amely lenyűgözött volna, és szerintem olyan sem volt köztük, amely a magyar közönség tudatába hosszú időre beköltözött volna. Másrészt viszont az általános színvonal jóval magasabb volt, mint vártam, teljesen egy szinten a Hollandiában vagy Nagy-Britanniában megszokottal.” –mondta a nevezett munkák színvonaláról az Advertising Age szaklap vezető publicistája.

A versenyre fogyasztói, illetve társadalmi célú hirdetésekkel lehet nevezni; mindkét hirdetési típusban díjazzák a reklámfilmeket, a print hirdetéseket, az online reklámokat, a direktmarketing-anyagokat, illetve a speciális médiamegoldásokat.

A DDB három első és öt második helyezést ért el; az ügynökség nyert többek közt a fogyasztói reklámfilm és print kategória első helyét egy-egy McDonald’s-nak készített munkával, és övék lett a társadalmi célú reklámok között a legjobb printhirdetés is, az Amnesty International számára készült munka.

A második legeredményesebben szereplő ügynökség a Scholz & Friends, a harmadik pedig a Young & Rubicam lett.

Eredmények

Díj: Év Ügynöksége
Díjazott: DDB

Díj: Év Kreatív Terméke
Díjazott:           Kirowski
Megbízó:         Zwack Unicum
Termék:           Unicum Next
Hirdetés címe: Márkasite

Fogyasztói reklám, film kategória

Díj: 1. helyezés
Díjazott:           DDB
Megbízó:         McDonald’s
Termék:           Párszázas ajánlat
Hirdetés címe: Konzervdoboz

Díj: 2. helyezés
Díjazott:           DDB
Megbízó:         McDonald’s
Termék:           McDonald’s imázs
Hirdetés címe: Kapcsolat

Díj: 3. helyezés
Díjazott:          Young & Rubicam
Megbízó:         Borsodi Sörgyár
Termék:           Borsodi Liga
Hirdetés címe: Buszmegálló

Fogyasztói reklám, print kategória

Díj: 1. helyezés
Díjazott:           DDB
Megbízó:         McDonald’s
Termék:           McCafé
Hirdetés címe: Piroska és a farkas

Díj: 2. helyezés
Díjazott:           DDB
Megbízó:         Porsche Hungária
Termék:           Volkswagen
Hirdetés címe: Térkép

Díj: 3. helyezés
Díjazott:           Young & Rubicam
Megbízó:          Fővárosi Ásványvíz és Üditőipari Zrt.
Termék:           Schweppes
Hirdetés címe: Szőlő

Fogyasztói reklám, online kategória

Díj: 1. helyezés
Díjazott:           Kirowski
Megbízó:         Zwack Unicum
Termék:           Unicum Next
Hirdetés címe: Márkasite

Díj: 2. helyezés
Díjazott:           Kirowski
Megbízó:         Magyar Posta
Termék:           Karácsonyi e-card
Hirdetés címe: Karácsonyi e-card

Díj: 3. helyezés
Díjazott:            Well
Megbízó:          BKV
Termék:           Combino villamos
Hirdetés címe: A világ leghosszabb villamosa

Fogyasztói reklám, direktmarketing kategória

Díj: 1. helyezés
Díjazott:           Rapp Collins
Megbízó:         Rapp Collins
Termék:           Karácsonyi dm
Hirdetés címe: Hóember

Díj: 2. helyezés
Díjazott:           Rapp Collins
Megbízó:          Porsche Hungária
Termék:           Volkswagen karácsonyi üdvözlet
Hirdetés címe: Nálunk minden pillanat különös jelentőséggel bír

Díj: 3. helyezés
Díjazott:           Scholz and Friends
Megbízó:         Scholz and Friends
Termék:           Karácsonyi ajándék
Hirdetés címe: „Feltűnővé tesszük!”

Fogyasztói reklám, egyéb kategória

Díj: 1. helyezés
Díjazott:          TBWA
Megbízó:         Adidas
Termék:           Adicolor
Hirdetés címe: Adicolor

Díj: 2. helyezés
Díjazott:             DDB
Megbízó:            McDonald’s Hungary
Kampány  címe: Nyitott ajtók program

Díj: 3. helyezés
Díjazott:           Well
Megbízó:         Mustang
Termék:           Mustang Jeans sorozat
Hirdetés címe: Gomb, Henna, Kristályok, Tetkó

Társadalmi célú reklám, film kategória

Díj: 1. helyezett
Díjazott:          Young & Rubicam
Megbízó:         Együtt a Leukémiás Gyermekekért Alapítvány
Termék:           1 százalékos kampány
Hirdetés címe: Gyerekek

Díj: 2. helyezett
Díjazott:           Scholz and Friends
Megbízó:         TESZ Alapítvány
Termék:           Kampány a testmozgásért
Hirdetés címe: Tunya vagy!

Díj: 3. helyezett
Díjazott:         hat
Megbízó:       SOS Gyermekfalu
Termék:         1 százalékos kampány

Társadalmi célú reklám, print kategória

Díj: 1. helyezett
Díjazott:           DDB
Megbízó:         Amnesty International
Termék:           Amnesty International
Hirdetés címe: Szemteszt

Díj: 2. helyezett
Díjazott:           DDB
Megbízó:         Amnesty International
Termék:           Amnesty International
Hirdetés címe: Láng

Díj: 3. helyezett
Díjazott:          Young & Rubicam
Megbízó:         Magyar Televízió
Termék:           Kríziskommunikáció
Hirdetés címe: Mi tudósítunk

Társadalmi célú reklám, online kategória

Díj: 1. helyezett
Díjazott:          Café Creative, Café Interactive
Megbízó:        Csányi Alapítvány a gyermekekért
Termék:          Csányi Alapítvány website

Díj: 2. helyezett
Díjazott:           ACT International
Megbízó:         Egyesület a Sérült Emberekért
Termék:           Kampány a segítséggel élők foglalkoztatásáért
Hirdetés címe: Sanyi

Díj: 3. helyezett
Díjazott:      Carnation
Megbízó:    Szeretem Magyarországot Klub   
Termék:      A békés többség én vagyok program website-ja

Társadalmi célú reklám, direktmarketing kategória

Díj: 1. helyezett
Díjazott:             Scholz and Friends
Megbízó:           Rex Kutyaotthon Alapítvány
Termék:             Meghívó az állatszigetre
Hirdetés címe:   Maradjon az állatok pártján

Díj: 2. helyezett
Díjazott:           Scholz and Friends
Megbízó:         Rex Kutyaotthon Alapítvány
Termék:           Karácsonyi üdvözlőlap
Hirdetés címe: A szereteted felmelegít

Társadalmi célú reklám, egyéb kategória

Díj: 1 helyezett
Díjazott:           Supergroup
Megbízó:         Supergroup
Termék:           Mikulásgyár
Hirdetés címe: Mikulásgyár

Díj: 2. helyezés
Díjazott:           DDB
Megbízó:         Amnesty International
Termék:           Amnesty International
Hirdetés címe: Hírek

Díj: 3. helyezés
Díjazott:           Scholz and Friends
Megbízó:         ÁNTSZ
Termék:           Méhnyak-rák kampány
Hirdetés címe: Liliom program
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Hozzászólások (4 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
egyrészt köszönöm, másrészt létezik, hogy fogyasztói online kategóriában képek nyertek a harmadik meg egy film lett?

#
Sziasztok,

A site-on Itt találjátok meg a győztes munkákat: http://www.nkn.hu/nkn2007.html + a Kreatív májusi számában.

Üdv: Beöthy Barbara
#
kicsit lassú a follow up kampánya ennek a fesztiválnak. jó lenne szembesülni a munkákkal is, nemcsak az eredményekkel dióhéjban, szerintem biztos belefér a nevezési
díjakból befolyt összegbe, hogy felrakjanak pár képet, nem tűnik bonyolultnak. ha már tolmácsra nem futotta a "mára teljesen nemzetközi színvonalú" rendezvényen :)
#
A nyertes munkákat meg lehetne nézni valahol?
hirdetés
hirdetés

A 2009 óta működő képzés szintet lépett.

Lesz mivel feldobni az egyre hidegebb estéket.

Összesen 117,71 milliárd forintról szól a Költségvetési Bizottság hétfőn beadott javaslata – írja a Telex.

Az október közepén megjelenő címkéket a győri RAW Agency tervezte.

A John McClane aksit cserél a kocsijában című performansz „cselekménye” még a legkeményebb nézőt is az epilepsziás roham szélére kergeti.

2020. október 21. Te mennyire ismered az embert? És hogyan tudsz neki még többet, még több csatornán eladni? Teszi fel a fő kérdéseket a konferencia, melyekre igyekszünk válaszokat találni, garantáltan túllépve a közhelyeken, néhány előadásban a pszichológia segítségével.

Célunk, hogy megtaláljuk a hazai legszebb és legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásokat. Normál nevezési határidő: 10.30. Meghosszabbított nevezési határidő: 11.06.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

A szokatlan év ellenére idén is megüljük a legjobb tartalomalapú marketingmegoldások és a legjobb influenszer kampányok ünnepét. 2020. október 22. 20:00

Hipnózis sem maradt érintetlenül a napról napra egyre inkább feje tetejére álló 2020-ban, egy dologból azonban nem engedünk - a díjakat idén is átadjuk Magyarország legrégebbi reklámversenyén.

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU, a Kreatív és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Napot! - Legyél nyolckarú HR SHIVA 1 nap alatt!

hirdetés
hirdetés