hirdetés
hirdetés
hirdetés
Share on Tumblr

Cuki kiskutyás kampányt készített a Cluso

Floppy kutya megkérte a világ leghíresebb pulijának, Mark Zuckerberg Beast nevű jószágának a kezét a Cluso kampányának története szerint. Méghozzá „Mark Zuckerberg háza”, vagyis a Facebook főhadiszállása előtt.

hirdetés

A történet szerint 2016 nyarán a Deutsche Telekom magyarországi leányvállalata, az IT Services Hungary munkatársai egy fekete pulira lettek figyelmesek a budapesti irodaházuk előtt. Miután hiába keresték a gazdáját, a cég munkatársai úgy döntöttek, hogy befogadják, ahelyett, hogy menhelyre vinnék – ezzel indít a Cluso által küldött közlemény, és ez innentől kezdve nyilván nem folytatódhat rosszul.

A puli a cég „hivatalos kutyája” lett, a munkatársak pedig új nevet választottak neki: Floppynak kereszteltél. (Bizonyára azért, mert kicsi és fekete, mint egy floppy lemez.) A kutyus nagyon népszerű lett, még az igazgatótanács ülésein is részt vett olykor.

A sztori úgy folytatódik, hogy Floppy egy napon az irodában meglátta a Facebook alapítójának, Mark Zuckerbergnek a fehér puliját egy monitoron, és teljesen megőrült tőle.

„Egyértelmű volt, hogy Floppy beleszeretett Beastbe” – írja a szöveg. Miután „szerelmesleveleket és fotókat küldött” szerelmének, Floppy végül Valentin-napon megkérte Beast mancsát. A „mancskérő” videóban kutyajelmezbe öltözött énekesek mesélik el Floppy történetét, majd felteszik a nagy kérdést.

Azért, hogy Beast mindenképpen megkapja az üzenetet, a videót a Facebook kaliforniai központjánál is levetítették egy mobil billboardon, ott ugyanis a fehér puli rendszeres vendég.

Floppy most annyira izgatottan várja Beast reakcióját, vajon igent mond-e, hogy egy dedikált site is készült a kutyakampányhoz.

Hogy egészen pontosan mi igaz ebből a történetből, nem tudjuk, azt viszont igen, hogy a Valentin-napi legénykérő akció az IT Services belső kommunikációs kampányának a teaser-része, és a Cluso munkája.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Share on Tumblr
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Az Ipsos a 8-14 éves gyerekek médiahasználati szokásait vizsgálta.

A német EDEKA szupermarketlánc egy groteszk és egyben nagyon szép reklámot készített. 

Vizuális, márkakommunikációs tervezési feladatokkal bízták meg az ügynökséget.

 

Bekker Balázs a hajléktalanok helyzetét bemutató cikksorozat tervével nyert.

Müller Mihály elmenetele a cég friss tulajdonosváltásával lehet összefüggésben - értesült a 24.hu.

hirdetés

Az Iránytű 2017 kommunikációs verseny nevezési határideje: február 24. 18 óra

Február 28-án ismét gyógyszerkommunikációs konferencia. Fókuszban a jövő betegei és médiafogyasztási szokásaik lesznek.

Tippek és trükkök a prezi.com használatáról. Workshop 2017. március 8-án.

A Kreatív és a Republic Group által közösen szervezett konferencia március 9-én várja a reklámipar jövője iránt érdeklődőket.

Indul a nevezés az idei Hipnózisra, amely Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye. Nevezési határidő: március 10.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: március 17.

Micro moments, Google Adwords és Youtube, videotartalom stratégia, mobilhirdetés, attribúciós modellezés

2017. április 6-7. Országos sales meeting azoknak, akik szeretnek értékesíteni, és még jobbak akarnak lenni!

Idén is megrendezzük az FMCG-szektor egyik legmeghatározóbb, kétnapos eseményét. Időpont: 2017.04.27-28.

hirdetés
hirdetés