hirdetés
hirdetés
hirdetés

Cuki és para a Playstation macskás reklámja

A négyperces videó úgy cukiskodik szemérmetlenül egy kiscicával, hogy közben vizuális hullámvasúttá lesz.

hirdetés

A Playstation négyperces reklámja Japánban fut, illetve futott, de az Adweek is most vette észre, úgyhogy mi sem szégyellünk jól szórakozni rajta így péntek délelőtt.

Az alaphelyzetet egy kiscica adja, illetve annak az emberek közérzetét befolyásoló cukisága. A nyugati ember számára még aranyosabb, hogy fiatal japán lányok csacsognak érthetetlenül a reklámban, aminek hatása tulajdonképpen egy kiscicáéhoz mérhető.

Először csak a tej ömlik ki, jaj! Aztán feje tetejére áll a világ. De a két állapot közötti átmeneti fél perc tényleg elég para, az egész pedig nagyon szórakoztató és aranyos, érdemes végignézni.

Készült egy werkvideó is, ami a forgatás kihívásait mutatja be, illetve azt, hogy a kisfilmben látható helyzeteket többnyire tényleg kamerával vették fel, meglehetősen régiiskolás módon. Az külön cuki, hogy az egyik stábtag Slayer-pulcsiban ügyeskedik a forgatáson.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A Young & Rubicam shortlisten van a Radio kategóriában. 

Cannes-ban nagydíjat ért az ötlet.

Valószínűleg nem, de ez a brazil kampány segít ebben.

A 21 új csatorna között a CNN, az MTV és a Disney Junior is elérhető lesz a Telenor MyTv-n.

Az emberek 57 százaléka bojkolttálna egy márkát, ha nem értene egyet az általa képviselt értékekkel.

hirdetés

Pakk Csomagolásdizájn-verseny díjátadó június 22-én!

Hotel, restaurant&more - Nevezési határidő: június 30. Nevezd be éttermed / szállodád Magyarország egyetlen vendéglátóipari dizájn versenyére!

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Nevezési határidő: 09.08.

hirdetés
hirdetés