hirdetés
hirdetés
hirdetés

Cuki-bús öregasszony, Soros-összeesküvés, megyeméretű O1G tolta a magyar közösségi netet januárban

Az első 2019-es Lájkbajnokság a 24.hu további erősödését mutatja, párhuzamosan a Mégvalamit fizetett Insta-mémoldal leáldozásával.

hirdetés

A tavalyi év két leglátványosabb történése a magyar közösségi interneten a Storyclash havi mérései alapján, egyrészt, hogy a 24.hu volt a legsikeresebb a magyar médiában ezen a téren - ám úgy általában a 20-40 százalékos növekedés jellemezte a nagy közéleti oldalakat az előző évi teljesítményükhöz képest -, másrészt a Mégvalamit nevű fizetett mémoldal váratlan nyári megjelenése az első helyen, majd fokozatos hanyatlása onnan (ám az évi összesítés alapján még így is fej-fej mellett hozta 2019 legjobb számait a 24.hu-val, épphogy második helyen végezve).

Ehhez képest a januári számok nem hoznak sok újat: a 24.hu továbbra is az első, méghozzá ismét nagy, 28 százalékos növekedéssel, ezzel pedig látványos különbséggel hagyja le a második helyezett HVG-t és a harmadik Indexet, amelyek gyakorlatilag holtversenyben állnak.

Az Egyszerű gyors receptek Facebook-oldal borítóképe

A top 10 nagy változásokat nem hoz, talán csak a Nosalty 74 százalékos növekedését, Nemzeti Sport Online és  Blikk több mint 10 százalékos feljövését, illetve a Mérce 24 százalékos, feltehetően legalábbis részben a tüntetési hullám alábbhagyásából adódó visszaesését.

A legtöbb aktivitást generáló cikkek között politikai és bulvártartalmak váltják egymást. A legsikeresebb a Vekerdy: Könyörgöm, anyuka, ne vasaljon című bejegyzés a Caféblogon, ami izgalmas módon egy BAON nevű Bács-Kiskun megyei hírportálon megjelent, 8 évvel ezelőtti interjúból hivatkozott rövid részlet. A második az Egyszerű gyors receptek nevű Facebook-csatorna posztja: A néni ma 85 éves, nincsenek gyermekei, se unokái. A mellette álló lány azt mondta, kiteszi a Facebookra a fotót, majd ott felköszöntik. A néni azt kérdezte, hogyan köszöntenének fel, ha senki sem ismeri? - az egyeztetési hiba nem akadályozta a mondandó megértését.

Harmadik lett a Kitálalt a Fidesz kampánytanácsadója: így csináltak Sorosból tökéletes ellenséget című cikk a 24.hu-n, negyedik egy miskolci We Are The World-klipről beszámoló hír (HVG), ötödik egy BAZ-megye méretű O1G (444.hu).

Alább további érdekes részletek.

Puskár Krisztián
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Újabb, a márkamegjelenítést szinte teljesen nélkülöző reklám a gyorsétterem-lánctól.

Friderikusz Sándor új műsorában, az Életünk történetében az Istenes-Csobot páron kívül ők is feltűnnek majd.

Nem az előírt formában adták le kimutatásaikat egy vizsgálatban.

A WPP nyerte a 29 piacra szóló megbízást, a hazai és környező piacokon a Burson Cohn & Wolfe régiós partnereként a Chapter4 felel majd a PR-kommunikációért.

Két német partnerrel közösen, lead ügynökségként segítették az online biztosító németországi terjeszkedését.

Célunk, hogy megtaláljuk a hazai legszebb és legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásokat. Normál nevezési határidő: 10.30. Meghosszabbított nevezési határidő: 11.06.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

A szokatlan év ellenére idén is megüljük a legjobb tartalomalapú marketingmegoldások és a legjobb influenszer kampányok ünnepét. 2020. október 22. 20:00

Hipnózis sem maradt érintetlenül a napról napra egyre inkább feje tetejére álló 2020-ban, egy dologból azonban nem engedünk - a díjakat idén is átadjuk Magyarország legrégebbi reklámversenyén.

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU, a Kreatív és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Napot! - Legyél nyolckarú HR SHIVA 1 nap alatt!

hirdetés
hirdetés