hirdetés
hirdetés
hirdetés

Cuki-bús öregasszony, Soros-összeesküvés, megyeméretű O1G tolta a magyar közösségi netet januárban

Az első 2019-es Lájkbajnokság a 24.hu további erősödését mutatja, párhuzamosan a Mégvalamit fizetett Insta-mémoldal leáldozásával.

hirdetés

A tavalyi év két leglátványosabb történése a magyar közösségi interneten a Storyclash havi mérései alapján, egyrészt, hogy a 24.hu volt a legsikeresebb a magyar médiában ezen a téren - ám úgy általában a 20-40 százalékos növekedés jellemezte a nagy közéleti oldalakat az előző évi teljesítményükhöz képest -, másrészt a Mégvalamit nevű fizetett mémoldal váratlan nyári megjelenése az első helyen, majd fokozatos hanyatlása onnan (ám az évi összesítés alapján még így is fej-fej mellett hozta 2019 legjobb számait a 24.hu-val, épphogy második helyen végezve).

Ehhez képest a januári számok nem hoznak sok újat: a 24.hu továbbra is az első, méghozzá ismét nagy, 28 százalékos növekedéssel, ezzel pedig látványos különbséggel hagyja le a második helyezett HVG-t és a harmadik Indexet, amelyek gyakorlatilag holtversenyben állnak.

Az Egyszerű gyors receptek Facebook-oldal borítóképe

A top 10 nagy változásokat nem hoz, talán csak a Nosalty 74 százalékos növekedését, Nemzeti Sport Online és  Blikk több mint 10 százalékos feljövését, illetve a Mérce 24 százalékos, feltehetően legalábbis részben a tüntetési hullám alábbhagyásából adódó visszaesését.

A legtöbb aktivitást generáló cikkek között politikai és bulvártartalmak váltják egymást. A legsikeresebb a Vekerdy: Könyörgöm, anyuka, ne vasaljon című bejegyzés a Caféblogon, ami izgalmas módon egy BAON nevű Bács-Kiskun megyei hírportálon megjelent, 8 évvel ezelőtti interjúból hivatkozott rövid részlet. A második az Egyszerű gyors receptek nevű Facebook-csatorna posztja: A néni ma 85 éves, nincsenek gyermekei, se unokái. A mellette álló lány azt mondta, kiteszi a Facebookra a fotót, majd ott felköszöntik. A néni azt kérdezte, hogyan köszöntenének fel, ha senki sem ismeri? - az egyeztetési hiba nem akadályozta a mondandó megértését.

Harmadik lett a Kitálalt a Fidesz kampánytanácsadója: így csináltak Sorosból tökéletes ellenséget című cikk a 24.hu-n, negyedik egy miskolci We Are The World-klipről beszámoló hír (HVG), ötödik egy BAZ-megye méretű O1G (444.hu).

Alább további érdekes részletek.

Puskár Krisztián
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A MetaBro-t átfogó gamer márkának szánják.

Tehetségkutató műsorként tér vissza a Sztárban sztár a TV2-re – értesült a SorozatWiki.

A 2016-os, paksi atomerőművet reklámozó villámhirdetések után ezúttal az Origo villantott fel reklámot a TV2 csoport csatornáin.

A WWF és a White Rabbit Living Coralja, a Spice és a Cofidis kirgiz űrhajósa, valamint az ACG Jenga-tornyai a döntőben. A White Rabbit megoldása ráadásul három kategóriában esélyes.

hirdetés

Tarts velünk a következő MOST Fórumon és tudd meg, hogyan lesz a kultúrából #kult! (x)

Idei kétnapos konferenciánk fókuszában a fogyasztó lesz. Dátum: 2019.04.25-16. Helyszín: Avalon Resort&SPA, Miskolc

Vedd kezedbe (akár magán, akár szervezeti) céljaidat és dolgozz velük! Vágyakból célok! Változásmenedzsment workshop Limpár Imrével május 14-én

Az MPRSZ tavaly negyedik alkalommal hirdette az Employer Branding Awardot. Május 14-én ezeket a díjnyertes megoldásokat ismerhetik meg a résztvevők.

Mostantól még sűrűbben találkozunk! Ha részt veszel a konferencián, előrébb leszel, mint a konkurenciád. 2018.05.16.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye! A verseny shortlistesei és a díjazottjai pontokat szereznek az M+Listán! Díjátadó: május 16.

Ne róluk, hanem velük beszélgessünk! Kékgallérosoktól , IT-soktól, Y-os tehetségektől, kismamáktól lehet kérdezni egy nyitott kerekasztal-beszélgetés keretében május 22-én.

A Magyar Instagram Körkép 4.0 kutatás eredményeinek és az Instagram legfrissebb híreinek ismertetése. Az aktuális globális és hazai trendek és érdekességek (fun fact-ek) bemutatása, mindezt az adatvezérelt marketing gondolkodás, az adatvizualizáció eszköztárának demonstrálása mellett.

Idén is Sales&Pszichológia konferencia. Foglald le helyed most! 2019.05.28.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop június 6-án, limitált létszámmal.

hirdetés
hirdetés