hirdetés
hirdetés
hirdetés

Cuki-bús öregasszony, Soros-összeesküvés, megyeméretű O1G tolta a magyar közösségi netet januárban

Az első 2019-es Lájkbajnokság a 24.hu további erősödését mutatja, párhuzamosan a Mégvalamit fizetett Insta-mémoldal leáldozásával.

hirdetés

A tavalyi év két leglátványosabb történése a magyar közösségi interneten a Storyclash havi mérései alapján, egyrészt, hogy a 24.hu volt a legsikeresebb a magyar médiában ezen a téren - ám úgy általában a 20-40 százalékos növekedés jellemezte a nagy közéleti oldalakat az előző évi teljesítményükhöz képest -, másrészt a Mégvalamit nevű fizetett mémoldal váratlan nyári megjelenése az első helyen, majd fokozatos hanyatlása onnan (ám az évi összesítés alapján még így is fej-fej mellett hozta 2019 legjobb számait a 24.hu-val, épphogy második helyen végezve).

Ehhez képest a januári számok nem hoznak sok újat: a 24.hu továbbra is az első, méghozzá ismét nagy, 28 százalékos növekedéssel, ezzel pedig látványos különbséggel hagyja le a második helyezett HVG-t és a harmadik Indexet, amelyek gyakorlatilag holtversenyben állnak.

Az Egyszerű gyors receptek Facebook-oldal borítóképe

A top 10 nagy változásokat nem hoz, talán csak a Nosalty 74 százalékos növekedését, Nemzeti Sport Online és  Blikk több mint 10 százalékos feljövését, illetve a Mérce 24 százalékos, feltehetően legalábbis részben a tüntetési hullám alábbhagyásából adódó visszaesését.

A legtöbb aktivitást generáló cikkek között politikai és bulvártartalmak váltják egymást. A legsikeresebb a Vekerdy: Könyörgöm, anyuka, ne vasaljon című bejegyzés a Caféblogon, ami izgalmas módon egy BAON nevű Bács-Kiskun megyei hírportálon megjelent, 8 évvel ezelőtti interjúból hivatkozott rövid részlet. A második az Egyszerű gyors receptek nevű Facebook-csatorna posztja: A néni ma 85 éves, nincsenek gyermekei, se unokái. A mellette álló lány azt mondta, kiteszi a Facebookra a fotót, majd ott felköszöntik. A néni azt kérdezte, hogyan köszöntenének fel, ha senki sem ismeri? - az egyeztetési hiba nem akadályozta a mondandó megértését.

Harmadik lett a Kitálalt a Fidesz kampánytanácsadója: így csináltak Sorosból tökéletes ellenséget című cikk a 24.hu-n, negyedik egy miskolci We Are The World-klipről beszámoló hír (HVG), ötödik egy BAZ-megye méretű O1G (444.hu).

Alább további érdekes részletek.

Puskár Krisztián
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A jövőben a Café felel a szálloda külső kommunikációjáért.

A Soft Opening célja, hogy a gyerekek mellett a szülőket is bevonja a sztoriba.

A nagy adag nosztalgiázás mellé új reklámfilm is készült.

A Sherpa 10 éves születésnapját ünneplő hirdetéseinek megtervezését a TBWA/Helsinkire bízta.

A főpolgármester ezt megválasztása utáni egyik első interjújában ígérte meg.

hirdetés

A legjobb márkaélményeket és aktivációkat keresi a 2019-es Lollipop! Meghosszabbított nevezési határidő: 2019. október 18.

Toborzás/kiválasztás konferencia DEMO-túrával egybekötve november 5-én.

Gondolatok és példák a gyógyszermarketingről, az ipar kommunikációs szakembereitől. 2019.10.29.

A GyártásTrend ősszel folytatja országjáró Roadshow-ját, amelynek keretében a gyártó cégek használható tudást kapnak a digitalizációs ipar 4.0 megoldásokról.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A december 13-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Tapasztalatok, gyakorlati tanácsok – átállási workshop

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Nap című konferenciát. A nap, amikor az employer branding szakma találkozik.

hirdetés
hirdetés