hirdetés
hirdetés
hirdetés

Cuki-bús öregasszony, Soros-összeesküvés, megyeméretű O1G tolta a magyar közösségi netet januárban

Az első 2019-es Lájkbajnokság a 24.hu további erősödését mutatja, párhuzamosan a Mégvalamit fizetett Insta-mémoldal leáldozásával.

hirdetés

A tavalyi év két leglátványosabb történése a magyar közösségi interneten a Storyclash havi mérései alapján, egyrészt, hogy a 24.hu volt a legsikeresebb a magyar médiában ezen a téren - ám úgy általában a 20-40 százalékos növekedés jellemezte a nagy közéleti oldalakat az előző évi teljesítményükhöz képest -, másrészt a Mégvalamit nevű fizetett mémoldal váratlan nyári megjelenése az első helyen, majd fokozatos hanyatlása onnan (ám az évi összesítés alapján még így is fej-fej mellett hozta 2019 legjobb számait a 24.hu-val, épphogy második helyen végezve).

Ehhez képest a januári számok nem hoznak sok újat: a 24.hu továbbra is az első, méghozzá ismét nagy, 28 százalékos növekedéssel, ezzel pedig látványos különbséggel hagyja le a második helyezett HVG-t és a harmadik Indexet, amelyek gyakorlatilag holtversenyben állnak.

Az Egyszerű gyors receptek Facebook-oldal borítóképe

A top 10 nagy változásokat nem hoz, talán csak a Nosalty 74 százalékos növekedését, Nemzeti Sport Online és  Blikk több mint 10 százalékos feljövését, illetve a Mérce 24 százalékos, feltehetően legalábbis részben a tüntetési hullám alábbhagyásából adódó visszaesését.

A legtöbb aktivitást generáló cikkek között politikai és bulvártartalmak váltják egymást. A legsikeresebb a Vekerdy: Könyörgöm, anyuka, ne vasaljon című bejegyzés a Caféblogon, ami izgalmas módon egy BAON nevű Bács-Kiskun megyei hírportálon megjelent, 8 évvel ezelőtti interjúból hivatkozott rövid részlet. A második az Egyszerű gyors receptek nevű Facebook-csatorna posztja: A néni ma 85 éves, nincsenek gyermekei, se unokái. A mellette álló lány azt mondta, kiteszi a Facebookra a fotót, majd ott felköszöntik. A néni azt kérdezte, hogyan köszöntenének fel, ha senki sem ismeri? - az egyeztetési hiba nem akadályozta a mondandó megértését.

Harmadik lett a Kitálalt a Fidesz kampánytanácsadója: így csináltak Sorosból tökéletes ellenséget című cikk a 24.hu-n, negyedik egy miskolci We Are The World-klipről beszámoló hír (HVG), ötödik egy BAZ-megye méretű O1G (444.hu).

Alább további érdekes részletek.

Puskár Krisztián
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A felsőoktatásban hallgatók egy ezresért fizethetnek elő a zenék mellett filmeket és sorozatokat is kínáló alkalmazásra.

Ha arra gyanakszol, hogy itt most valami újrahasznosítós dologról lesz szó, akkor jó helyen kapiskálsz.

Egy külön rendezvényszervezési feladatokra kiírt tender további 30 milliárddal dobja meg az éves keretet.

Újabb fejezethez ért a ketchupmárka és az énekes szerelmi története.

Most már az utazni vágyóknak sem kell a Startlapnál messzebb száguldaniuk az információs szupersztrádán.

hirdetés

Mentes-M Díj újra! Megújult és új kategóriákkal idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2019. augusztus 30.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2019. augusztus 30.

Keressük Magyarország legszebb, legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásait! Nevezési határidő: 2019.08.30.

Találkozunk szeptemberben! Gyertek el, egyszerre két szakmai konferenciát is adunk a Nagy Kreatív Márkanap két hajóján. Egy egész nap az A38-on együtt! 2019.09.04.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A szeptember 6-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop szeptember 12-én, limitált létszámmal.

Az Üzlet és Pszichológia és a hrpwr.hu ismét bemutatja a nagy sikerű „kékgalléros” konferenciát! Kékgalléros HR kihívások 3.0 szakmai konferencia szeptember 26-án.

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 4.

Az eladásösztönző marketing titkai: élmény, adat, taktika. Hogyan ötvözzük az adatokat az élményekkel? Influencerek és eladásösztönzés tartalommarketinggel – jó és rossz példákon keresztül. Tudatos fogyasztó vs. Promo érzékenység – minden kiderül a proMO2019 workshopon! (x)

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra október 9-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

Zöld marketing és kommunikáció Itt a zöldár! A tudatos fogyasztók már átlátnak a greenwashingon, de mi jön ezután? Save the date: 2019.10.10.

hirdetés
hirdetés