hirdetés
hirdetés
hirdetés

Csúszdán a prémiumparadicsomba

Két éjszaka a Balaton Soundon majdhogy nem volt elég tudósítócsapatunknak az összes balaton soundos márkamegjelenés befogadására. Merthogy jó sok volt, viszont nehéz volt rájuk figyelni.

hirdetés

House of Happiness – állt össze nagy nehezen a stroboszkópoktól kifolyt szemünk előtt a felirat az ismerős betűkből, miután lassan elfogyott a gigatömeg a Nagyszínpad előtti térről David Guetta szokásos évi látványos fitneszhaknija – I WANT TO MAKE YOU SWEEAAAAT, BALAAATOOOON!!! – után péntek éjszaka tizenegy tájban. A szöveg a Rézangyal Pálinkaház bódéja felett virított és egyből megszerettük – kevés pontosabb insightot láttunk az elmúlt időben alkoholmárkától, mint ezt a nyilván a részben nemzetközi közönség miatt kényszerangolosított sort. A helyszín amúgy egy sima pálinkázó volt, a szokott széles kínálattal, érdekes módon a sor viszont, legalábbis a mi tesztelési periódusunkban kisebb volt, mint  például a Szigeten megszoktuk.

Nem úgy Durex és Playboy közös helyszínén, ahol gyakorlatilag lehetetlen volt italhoz jutni a táncparkett ellepő és/vagy karéjban sorban álló tömegtől. A két márka házassága amúgy logikus lépésnek tűnik, az más kérdés, hogy ez az üzenet mennyire jött át az ott táncolók számára. Úgy általában érdekes kérdés, ami nyilván nem nekünk jutott először eszünkbe, de mégis, hogy mennyire lehet üzeneteket bevésni egy olyan eseményen, ami sokaknak a látás elhomályosításáról szól. A Soundon mindenesetre úgy tűnt, hogy a márkatulajdonosok szerint nagyon is.

GALÉRIA (Forrás: Szigeti hu, Facebook Balaton Sound Official)

Mi másért jelent volna meg például a Music Television a Jersey Shore-hoz köthetően Minden Idők Legrelevánsabb Kitelepülésével?  A tévécsatorna nemes egyszerűséggel egy méretes szabadtéri konditermet épített, aminél szebb ajándék a hófehér rövidnadrágok, sötét Ray Banek és tökéletes sixpack-ek világában nehezen adható, szaladtak is ki a kilóhuszak rendesen még éjszaka is. Ha valaki tényleg arra szánta ezt a négy napot, hogy kipróbálja a fesztivál kínálta lehetőségeket, akkor volt is miért nyúrni: enni lehetett bőségesen, a McDonald’s-tól a megbocsájthatatlan nevű, de amúgy nem rossz Anyám pitájáig számos valódi és fesztiválmárka kínálta a szolgáltatásit.

A gasztrosznoboknak érdekes lehet, hogy az idén már pénzért is hozzáférhető VIP-szektorban ezúttal nem a korábban megszokott, Gerendai Károly érdekeltségi körébe tartozó, puccos Costes, hanem az óbudai média- és reklámvilág egyik törzshelyének számító, TV Paprika-közeli és átlagemberek számára is lényegesen követhetőbb konyhát vivő Pastrami szolgáltatta az ételt. Nem is rosszul amúgy, ahogy egy neves, de már tántorgó gasztroblogger megjegyezte, az egész fesztiválon valójában csak itt lehetett jót enni, de ő persze tévedett.

Ha már a releváns megjelenésekről beszélünk, nem mehetünk el szó nélkül a főszponzor Heineken apró, de sokaknak örömöt okozó húzásán, amikor a pénteki Gossip-koncert közepe táján egyszer csak olyan mennyiségű márkázott strandlabda került a színpadról a közönség feje fölé, hogy néhány pillanatra úgy tűnt, átmenetileg még maga az egyszerre isteni és démoni Beth Ditto is elfeledkezik nemi szervéről és a közönségről is, és szíve szerint mást se csinálna, csak önfeledten ütögetné azt a sok felfújt gumidarabot be a tömegbe.

És ha már bejutás: az alap fesztiválnehézséget, tudniillik, hogy kevés helyre sok megjelenés van összezárva és úgyis mindenki részeg, ezért nem fog rájuk emlékezni, a legügyesebben idén a közvetlenül a bejárathoz, sőt, még a bejárat elé települő T-Mobile stratégái oldották meg. A mobilcég nem csinált mást, mint jól helyezkedett, és relevánsan tette azt: egy hatalmas csúszdát épített, amin keresztül a jeggyel már rendelkezők – tehát praktikusan azok, akik több napra jöttek – a helyszín előtti főútról egyenesen a fesztivál belsejébe csúszhattak, gyakorlatilag – amikor mi láttuk – sorbanállás nélkül. Hogy ott aztán mi történt velük, az már nem az ő dolguk. 

Szigeti Péter, tartalomfejlesztési vezető
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Kampány készült az új brand indulásához.

A szolgáltató legújabb kkv-kampányában olyan vállalkozókat mutat be, akik napok alatt hajtottak végre kritikus digitális fejlesztéseket.

Antonio Lucio visszavonulása után a cég Alex Schultzot nevezte ki a pozícióba.

Margaret Ann Dowling itthon korábban többek között a Marquard Media régiós vezérigazgatója volt.

2 x 1,5 órás tréningünket HR-szakembereknek, vezetőknek ajánljuk, akiknek feladata, hogy önmagukat is eddzék a változásokra, és tovább is tudják adni ezt a tudást. Oktató: Cser Alexandra, trainer partner. Időpont: október 2. péntek délután

A Kreatív és a Vodafone közös Ready pályázatának célja, hogy ösztönözze, elismerje és támogassa azokat a vállalkozásokat, vállalatokat és magánszemélyeket, akik 2020-ban alkalmazkodni tudtak a járványhelyzet miatt kialakult változásokhoz, és sikeresen leküzdötték a kihívásokat.

Idén a Nagy Kreatív Hét teljesen biztonságosan, online stream formájában érkezik, ráadásul stúdióminőségben! Érdekel? Akkor ne hagyd ki! Jelentkezz!

SAVE THE DATE - 2020. október 21. Te mennyire ismered az embert? És hogyan tudsz neki még többet, még több csatornán eladni? Teszi fel a fő kérdéseket a konferencia, melyekre igyekszünk válaszokat találni, garantáltan túllépve a közhelyeken, néhány előadásban a pszichológia segítségével.

Célunk, hogy megtaláljuk a hazai legszebb és legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásokat. Normál nevezési határidő: 10.30. Meghosszabbított nevezési határidő: 11.06.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU, a Kreatív és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Napot! - A digitális az új normális? Legyél nyolckarú HR SHIVA 1 nap alatt!

hirdetés
hirdetés