hirdetés
hirdetés
hirdetés

Csütörtökön indul az egyetemi médiakonferencia

Majtényi László fővédnöksége alatt, Pécsett kerül sor a kommunikáció szakos egyetemisták médiakonferenciájára. Fesztiválmarketing és városmarketing, médiaszabályozás, Facebook és nyomtatott sajtó.

hirdetés

A tavalyihoz hasonlóan idén is megrendezik a kommunikációszakos egyetemisták összegyetemi médiakonferenciájukat. A helyszín az elmúlt évi debreceni rendezés után idén Pécsett lesz, az időpont pedig november 18-19-e, vagyis e hét csütörtök illetve péntek.

A hallgatók és a meghívott vendégek hét, egyenként 75 perces, kerekasztaljellegű szekcióban tárgyalják a kommunikációs szakmát érintő kérdéseket. Szó lesz az alakuló médiaszabályozásról, a közösségi média és a virtuális lét kérdéseiről, fesztiválmarketingről és városkommunikációról, de a szakértők megvitatják majd a tartalomipar olyan területeit is, mint a kézikamerás újságírás, a tehetségkutató műsorok vagy épp a nyomtatott média jövője.

A konferenciát Majtényi László, az ORTT volt elnöke, a rendezvény fővédnöke nyitja meg. A rendezvény ingyenes, bárki által látogatható, a részletes program és a résztvevők névsora a konferencia honlapján található.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Kampány készült az új brand indulásához.

A szolgáltató legújabb kkv-kampányában olyan vállalkozókat mutat be, akik napok alatt hajtottak végre kritikus digitális fejlesztéseket.

Antonio Lucio visszavonulása után a cég Alex Schultzot nevezte ki a pozícióba.

Margaret Ann Dowling itthon korábban többek között a Marquard Media régiós vezérigazgatója volt.

hirdetés
hirdetés

2 x 1,5 órás tréningünket HR-szakembereknek, vezetőknek ajánljuk, akiknek feladata, hogy önmagukat is eddzék a változásokra, és tovább is tudják adni ezt a tudást. Oktató: Cser Alexandra, trainer partner. Időpont: október 2. péntek délután

A Kreatív és a Vodafone közös Ready pályázatának célja, hogy ösztönözze, elismerje és támogassa azokat a vállalkozásokat, vállalatokat és magánszemélyeket, akik 2020-ban alkalmazkodni tudtak a járványhelyzet miatt kialakult változásokhoz, és sikeresen leküzdötték a kihívásokat.

Idén a Nagy Kreatív Hét teljesen biztonságosan, online stream formájában érkezik, ráadásul stúdióminőségben! Érdekel? Akkor ne hagyd ki! Jelentkezz!

SAVE THE DATE - 2020. október 21. Te mennyire ismered az embert? És hogyan tudsz neki még többet, még több csatornán eladni? Teszi fel a fő kérdéseket a konferencia, melyekre igyekszünk válaszokat találni, garantáltan túllépve a közhelyeken, néhány előadásban a pszichológia segítségével.

Célunk, hogy megtaláljuk a hazai legszebb és legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásokat. Normál nevezési határidő: 10.30. Meghosszabbított nevezési határidő: 11.06.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU, a Kreatív és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Napot! - A digitális az új normális? Legyél nyolckarú HR SHIVA 1 nap alatt!