hirdetés
hirdetés
hirdetés

Csütörtökön hallgat el a Music FM

Nem kaptak ősszel hosszabbítást, a Facebookon jelentették most be a leállást.

hirdetés

Tavaly novemberben írtunk róla, hogy a Médiatanács nem hosszabbította meg a Music FM (és amúgy a Sláger FM) frekvenciaengedélyét, amelyet az adó 2012-ben kapott meg hét évre. A Music FM a negyedik leghallgatottabb rádió az országban 525 ezer hallgatóval, és Simicska Lajostól került át Nyerges Zsolthoz közeli üzleti körhöz.

A Music FM a Facebook-oldalán jelentette be egy érzelmes hangvételű posztban, hogy csütörtök éjfélkor elhallgat az adás, annak ellenére, utal rá a poszt, hogy a tulajdonos megkísérelte menteni a brandet.

A frekvenciahosszabbítást szintén nem kapó Sláger FM az ötödik leghallgatottabb rádió az országban, Budapesten pedig az első. A Sláger FM azonban megtalálta a megoldást: tulajdonosa, a Tematic Media Group védjegyhasználati szerződést kötött a Rock FM tulajdonosával, a Favorit Masters Kft.-vel, így a Sláger FM február 2-tól átköltözött a 95,8 MHz-re, azaz a Rock FM üzemel mostantól Sláger FM néven. A Sláger FM jól is jár az üzlettel, hiszen az eddigi frekvenciájával ellentétben Budapesttől távolabbra is elérhető lesz a 95,8 MHz-en, így megduplázza lefedettségét.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A felsőoktatásban hallgatók egy ezresért fizethetnek elő a zenék mellett filmeket és sorozatokat is kínáló alkalmazásra.

Ha arra gyanakszol, hogy itt most valami újrahasznosítós dologról lesz szó, akkor jó helyen kapiskálsz.

Egy külön rendezvényszervezési feladatokra kiírt tender további 30 milliárddal dobja meg az éves keretet.

Újabb fejezethez ért a ketchupmárka és az énekes szerelmi története.

Most már az utazni vágyóknak sem kell a Startlapnál messzebb száguldaniuk az információs szupersztrádán.

hirdetés

Mentes-M Díj újra! Megújult és új kategóriákkal idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2019. augusztus 30.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2019. augusztus 30.

Keressük Magyarország legszebb, legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásait! Nevezési határidő: 2019.08.30.

Találkozunk szeptemberben! Gyertek el, egyszerre két szakmai konferenciát is adunk a Nagy Kreatív Márkanap két hajóján. Egy egész nap az A38-on együtt! 2019.09.04.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A szeptember 6-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop szeptember 12-én, limitált létszámmal.

Az Üzlet és Pszichológia és a hrpwr.hu ismét bemutatja a nagy sikerű „kékgalléros” konferenciát! Kékgalléros HR kihívások 3.0 szakmai konferencia szeptember 26-án.

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 4.

Az eladásösztönző marketing titkai: élmény, adat, taktika. Hogyan ötvözzük az adatokat az élményekkel? Influencerek és eladásösztönzés tartalommarketinggel – jó és rossz példákon keresztül. Tudatos fogyasztó vs. Promo érzékenység – minden kiderül a proMO2019 workshopon! (x)

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra október 9-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

Zöld marketing és kommunikáció Itt a zöldár! A tudatos fogyasztók már átlátnak a greenwashingon, de mi jön ezután? Save the date: 2019.10.10.

hirdetés
hirdetés