hirdetés
hirdetés
hirdetés

Csütörtökön hallgat el a Music FM

Nem kaptak ősszel hosszabbítást, a Facebookon jelentették most be a leállást.

hirdetés

Tavaly novemberben írtunk róla, hogy a Médiatanács nem hosszabbította meg a Music FM (és amúgy a Sláger FM) frekvenciaengedélyét, amelyet az adó 2012-ben kapott meg hét évre. A Music FM a negyedik leghallgatottabb rádió az országban 525 ezer hallgatóval, és Simicska Lajostól került át Nyerges Zsolthoz közeli üzleti körhöz.

A Music FM a Facebook-oldalán jelentette be egy érzelmes hangvételű posztban, hogy csütörtök éjfélkor elhallgat az adás, annak ellenére, utal rá a poszt, hogy a tulajdonos megkísérelte menteni a brandet.

A frekvenciahosszabbítást szintén nem kapó Sláger FM az ötödik leghallgatottabb rádió az országban, Budapesten pedig az első. A Sláger FM azonban megtalálta a megoldást: tulajdonosa, a Tematic Media Group védjegyhasználati szerződést kötött a Rock FM tulajdonosával, a Favorit Masters Kft.-vel, így a Sláger FM február 2-tól átköltözött a 95,8 MHz-re, azaz a Rock FM üzemel mostantól Sláger FM néven. A Sláger FM jól is jár az üzlettel, hiszen az eddigi frekvenciájával ellentétben Budapesttől távolabbra is elérhető lesz a 95,8 MHz-en, így megduplázza lefedettségét.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

A kórház jelentette fel, az ügyész elrendelte az őrizetbe vételét.

A helyzethez alkalmazkodva megnőtt az online kurzusokat, otthoni sportolást népszerűsítő reklámok száma.

Adatvédelmi és biztonsági kockázatokra hivatkozik a cég, a Zoom szerint nincs mitől tartani. 

„Utazz el!”, „Látogasd meg!”, „Szörfölj!” - csak mindezt légyszi a négy fal között tedd!

Április hatodikán kivezetik a kereskedésből a német gigavállalat részvényeit

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Mit tehet az ember a környezetért a saját munkahelyén - és hogyan tegye mindezt a vállalati kultúra részévé? Gyakorlati tippek, információk a témában.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop április 2-án, limitált létszámmal.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Milyen tapasztalatok vannak az egészségügyben a GDPR életbe lépése óta? Mit kellene tenni annak érdekében, hogy az Elektronikus Egészségügyi Szolgáltatási Tér (EESZT) használata megfeleljen az európai uniós szabályoknak? Hogyan lehetne ad

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Digitális automatizáció a marketingben: Mire való a chatbot és mikor érdemes használni? Milyen lehetőségek vannak vele a márkaépítésben? Mi a szerepe az ügyfélkapcsolatban? Mi a jó chatbot stratégia?

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! A Kreatív szaklap először szervezi meg a Best of Best.net & Lollipop workshopot, amelyen az ügynökségek bemutatják a két versenyen legeredményesebben szereplő kampányaikat.

A verseny célja, hogy egy olyan díjat indítson el az FMCG, és az ezzel a szegmenssel szorosan összefüggő Horeca-piac számára, amely felhívja a figyelmet az elmúlt év sikeres innovációira a fogyasztók, a kereskedelem, a vendéglátás és a szállodaipar területén. Nevezési határidő: június 3.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre!

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! ÚJ IDŐPONT HAMAROSAN!

hirdetés
hirdetés