hirdetés
hirdetés
hirdetés

Csökkenti az árait a Cannes Lions

Átrendezik a kategióriákat, és rövidebb lesz maga a fesztivál is. A Publicis csoport máris bejelentette, hogy 2019-től visszatérnek.

hirdetés

A Cannes Lions tulajdonosának, az Ascentialnak a bejelentése hamar meghozta a hatását, a reklámfesztivált jövőre bojkottáló Publicis máris bejelentette, hogy akkor 2019-ben visszatér a francia Riviérára. 

A legfontosabb változásokat az Adweek foglalta össze:

- 8 nap helyett mindössze 5 napos lesz a fesztivál. (Jövőre ez június 18-22.)

- Egy Complete jegy árát 900 euróval csökkentik. (*Korábban "900 euróra" csökkentik szerepelt a cikkben, de ez sajnos elírás volt, a pass ára jövőre is húzós lesz (3249 euró).

- 9 nagy tartalmi kategóriába sorolják be a különböző oroszlán kategóriákat.

- 3 kategóriát nyugdíjaztak: a Cyber, Integrated és a Promo & Activation tűnik el, helyettük viszont érkeznek újak:  aCreative eCommerce Lions, a Social & Influencer Lions, az Industry Craft Lions, a Sustainable Development Goals Lions és a Brand Experience & Activation Lions.

- Több mint 120 alkategóriát is eltöröltek.

- Egy munka nem nevezhető hatnál több kategóriába. (Korábban nem volt korlátozás.)

- Átalakítják a pontrendszert is, a cél, hogy inkább oroszlánokat kapjanak a pályázók, semmint shortlistes helyezést. Illetve ezzel együtt az egyes díjak értéke is változik: többet fognak érni a nagy díjak (ezüst, arany, grand prix) az Év Ügynöksége számításánál.

- Az Entertainment, illetve az Innovation minifesztivált beolvasztották a nagyba. Kis fesztiválként csupán a Health maradt, az odalátogatóknak bejárásuk lesz az Innovationre is. 

- Cannes városával is szorosabbra fűzik a köteléket a szervezők, ez kedvezőbb árú szállodai szobákat és fix áras menüket (20 vagy 30 eurós) jelent már 2018-as fesztiválon is.

- A charity szándékkal készült munkákat élesebben elválasztják a márkaközpontúaktól, az előbbiek mindössze két kategóriában kapnak helyet (lásd táblázat).

Forrás: Adweek

A Publicis mellett egyébként a WPP is élt a kritikával, Simon Cook, a fesztivál creative excellence igazgatója azért az Adweeknek úgy fogalmazott, sokféle látogatótól kaptak visszajelzést, a megújulás közös erőfeszítéseknek köszönhető. 

A változásokat egy videóban is összefoglalták: 

Kandó Eszter
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

27,5 millió forintra bírságolta a Budapest Bankot és az Oney Magyarországot.

Tapssal és ovációval jutalmazta a közönség, majd a mentők elszállították.

A meghívásos tendert a Kraftwork nyerte.

Kolosi Péter szerint az egyetlen célja a Piramis című műsornak, hogy tönkretegyék vele A Falat.

A bulira összeálló zenekarba Fabricius Gábor, Tóth Valentin mellett visszatérőként Fodor Gergő is beszáll. 

hirdetés

Prizma Kreatív PR Díj díjátadó: november 22. Helyszín: Akvárium Klub

A Kreatív hagyományos éves konferenciáján ismét a pr-szakma előtt álló legaktuálisabb kihívásokat járjuk körbe. Időpont: november 23.

Díjátadó: 11.28. (Helyszín: Akvárium 1051 Erzsébet tér 12.)

Időstressz: Hogyan győzhető le? Energiamenedzsment 4 lépésben. 2017.12.01.

A Kreatív év végi médiakonferenciája mindig arra keresi a választ, mi vár a piacra a következő évben. Időpont: december 6.

A legsikeresebb digitális kommunikációs kampányokat és megoldásokat keressük, pontszerzés a Kreatív-MAKSz M+Listán. Nevezési határidő: 12.08.

Tippek és trükkök a prezi.com használatáról. Workshop 2017. december 13-án.

hirdetés
hirdetés