hirdetés
hirdetés
hirdetés
Share on Tumblr

Csökkentek a Twitter reklámbevételei

Nyilvánosságra hozta elmúlt negyedéves jelentéseit a Twitter. A hirdetők 2013 óta először költöttek kevesebbet, összesen 638 millió dollárt a platformon. A visszaesést Donald Trump tweetelési szokásai körüli felhajtás sem tudta egyensúlyozni.

hirdetés

Bár a reklámbevételek csak 3 millió dollárral csökkentek 2015-höz képest, és összességében egy százalékos bevételi növekedéssel zárt a cég, az egy évvel ezelőtti 48 százalékos emelkedéshez képest erős megtorpanásról lehet beszélni - írja az Adage.

"Donald Trump figyelmet tudott magára irányítani a Twitter által és megmutatta a platform igazi erejét, de ez önmagában nem vezethetett jelentős növekedéshez" - mondta el Anthony Moto, a cég operatív vezetője egy interjúban. A tweetek számával viszont elégedettek lehetnek a közösségi oldalnál, itt 10 százalékos növekedést könyvelhettek el. 

A vállalat újításokkal válaszolna a kedvezőtlen bevételi adatokra. A felhasználó számára relevánsabb tweeteket feldobó idővonaltól, és a még több videós kontenttől várják a fellendülést - írja még az Adage.

(forrás: AdAge)
hirdetés
Share on Tumblr
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Az Ipsos a 8-14 éves gyerekek médiahasználati szokásait vizsgálta.

A német EDEKA szupermarketlánc egy groteszk és egyben nagyon szép reklámot készített. 

Vizuális, márkakommunikációs tervezési feladatokkal bízták meg az ügynökséget.

 

Bekker Balázs a hajléktalanok helyzetét bemutató cikksorozat tervével nyert.

Müller Mihály elmenetele a cég friss tulajdonosváltásával lehet összefüggésben - értesült a 24.hu.

hirdetés

Az Iránytű 2017 kommunikációs verseny nevezési határideje: február 24. 18 óra

Február 28-án ismét gyógyszerkommunikációs konferencia. Fókuszban a jövő betegei és médiafogyasztási szokásaik lesznek.

Tippek és trükkök a prezi.com használatáról. Workshop 2017. március 8-án.

A Kreatív és a Republic Group által közösen szervezett konferencia március 9-én várja a reklámipar jövője iránt érdeklődőket.

Indul a nevezés az idei Hipnózisra, amely Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye. Nevezési határidő: március 10.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: március 17.

Micro moments, Google Adwords és Youtube, videotartalom stratégia, mobilhirdetés, attribúciós modellezés

2017. április 6-7. Országos sales meeting azoknak, akik szeretnek értékesíteni, és még jobbak akarnak lenni!

Idén is megrendezzük az FMCG-szektor egyik legmeghatározóbb, kétnapos eseményét. Időpont: 2017.04.27-28.

hirdetés
hirdetés