hirdetés
hirdetés
hirdetés

Cselekvő, erős női karaktereket állítana színpadra három kreatív szakember

Döbrei Zsuzsanna reklámügynökségi producer, Sípos Anna gyártásvezető és Kónya Klára kommunikációs szakember több mint egy éve dolgozik a Leányálom megvalósításán. Közösségi kampányt indítottak.

hirdetés

Projektjüknek a kirobbant színházi zaklatási ügysorozat most szomorú aktualitást ad, de meggyőződésük, hogy nemcsak a hazai színházi szakma, de maga a drámairodalom sem nőbarát, elég például A makrancos hölgy, a Faust vagy a My Fair Lady női főszereplőinek sorsára (lásd lenti videó) gondolni. „Az egész kulturális szótárunkat érintő problémáról van szó, melynek fényében már nem is olyan meglepő a jelenleg zajló botrány" - mesélték nekünk. A háromfős alkotócsoport ezért árnyalná a képet új típusú női karakterekkel és egy női szemszögből elmesélt drámai történettel, amelyen a mai nők ellentmondásos helyzetét is megjelenítenék.

A Leányálom az 1920-as években játszódik, és két barátnő a főszereplője, akik próbálnak megfelelni a kor merev társadalmi szabályainak. Ebből születnek a vicces és drámai helyzetek, majd a darab végén a közönség fog egy fontos döntést meghozni - mesélik el a kampányhoz készült videóban az alkotók.  

 
A darabot Sípos Anna írta, aki mielőtt 2008-ban a gyártási oldalra (reklámfilmek, dokumentum- és tévéfilmek) ment, filmkritikusként és diákíróként is aktív volt. A csapat két másik tagja, Döbrei Zsuzsanna reklámügynökségi producer, akinek régi vágya független társulatok és kulturális intézmények támogatása, és most is a produceri feladatokat vállalta, illetve Kónya Klára kommunikációs szakember, aki rendezőként vesz részt a folyamatban. Klára egyébként a cigány és nem cigány művészeket tömörítő Független Színház tagja, a Színház- és Filmművészeti Egyetem hallgatója, miközben egy kulturális projekteket és civil szervezeteket segítő kommunikációs ügynökség megalapításán dolgozik.
 
Az alkotók (b-j): Kónya Klára, Döbrei Zsuzsanna és Sípos Anna
Fotó: Vass László

Az előadást Isaac Bashevis Singer Egy nap boldogság című novellája inspirálta, a projekt előkészítése során az alkotócsoportnak sikerült megegyezni az amerikai jogtulajdonosokkal is. 

Összesen 6500 dollárra van szükségük a darab megvalósításához, amelynek majdnem 40 százaléka már összegyűlt. A segítségért cserébe többek között premier-buli meghívást, 20-as évekbeli vacsorát, ill. egy „Igazi Leányálom” nevű meglepetés-ajándékot lehet kapni. 

A kampányoldal itt érhető el.

Kandó Eszter
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

A tulajdonosi kör és a szállodát üzemeltető csapat azonban marad.

A kutatások szerint bizonyos appok kifejezetten jót tesznek a 65+ korosztálynak.

Januártól saját salesszel dolgozik a PS Online Média Kft. (korábban IKO Digital) és az OCC, valamint bővült a portfólió, és elindult a hivatalos e-sport bajnokságuk is.

Grammy-díjas producer, híres youtuber, és Jim Jarmusch-sal együtt dolgozó zenész is vendégként érkezik a DEX-re.

Gyere, ünnepelj velünk a Best.net díjátadóján! Helyszín: Story Budapest (1075 Budapest Kazinczy utca 21.) Időpont: 2020. január 29. kapunyitás: 19:00, pontos kezdés: 19:30

2019 legdíjazottabb ügynökségeinek és megbízóinak estéje. A 2019-es Kreatív-MAKSZ M+Lista és a Kreatív PR Toplista helyezettjeinek díjazása. Időpont: 2020. február 11.

A HRKOMM Award 2019 nyertes pályázatainak bemutatása február 13-án.

Február 18-án ismét megrendezzük a Kreatív szaklap PR-workshopját, ahol a résztvevők megismerkedhetnek a 2019-es év kiemelkedő PR-kampányaival.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: február 21.

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra február 27-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

HR workshop az FMCG és a kereskedelem-piac szereplői számára A workshop célja: HR-finomhangolás az élelmiszer kiskereskedelmi szektort és az élelmiszergyártó cégeket terhelő munkaerőhiány-állapotok közepette, a hatékonyság növelése, a versenyképesség megtartása érdekében.

Ismerd meg a legújabb üzleti trendeket és módszereket, majd próbáld ki a tanultakat március 4-én!

Gondolatok és példák gyógyszeripari szakemberektől: patient journey map, társadalmi felelősségvállalás, élményközpontú PR, dezinformációk az oltásellenességről és további érdekes témák!

Mit tehet az ember a környezetért a saját munkahelyén - és hogyan tegye mindezt a vállalati kultúra részévé? Gyakorlati tippek, információk a témában.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop április 2-án, limitált létszámmal.

Az FMCG és kereskedelmi szektor kiemelkedő éves eseménye! Dátum: 2020. május 13-14. Helyszín: Saliris Resort Spa & Konferencia Hotel, Egerszalók

hirdetés
hirdetés