hirdetés
hirdetés
hirdetés

Cselekvő, erős női karaktereket állítana színpadra három kreatív szakember

Döbrei Zsuzsanna reklámügynökségi producer, Sípos Anna gyártásvezető és Kónya Klára kommunikációs szakember több mint egy éve dolgozik a Leányálom megvalósításán. Közösségi kampányt indítottak.

hirdetés

Projektjüknek a kirobbant színházi zaklatási ügysorozat most szomorú aktualitást ad, de meggyőződésük, hogy nemcsak a hazai színházi szakma, de maga a drámairodalom sem nőbarát, elég például A makrancos hölgy, a Faust vagy a My Fair Lady női főszereplőinek sorsára (lásd lenti videó) gondolni. „Az egész kulturális szótárunkat érintő problémáról van szó, melynek fényében már nem is olyan meglepő a jelenleg zajló botrány" - mesélték nekünk. A háromfős alkotócsoport ezért árnyalná a képet új típusú női karakterekkel és egy női szemszögből elmesélt drámai történettel, amelyen a mai nők ellentmondásos helyzetét is megjelenítenék.

A Leányálom az 1920-as években játszódik, és két barátnő a főszereplője, akik próbálnak megfelelni a kor merev társadalmi szabályainak. Ebből születnek a vicces és drámai helyzetek, majd a darab végén a közönség fog egy fontos döntést meghozni - mesélik el a kampányhoz készült videóban az alkotók.  

 
A darabot Sípos Anna írta, aki mielőtt 2008-ban a gyártási oldalra (reklámfilmek, dokumentum- és tévéfilmek) ment, filmkritikusként és diákíróként is aktív volt. A csapat két másik tagja, Döbrei Zsuzsanna reklámügynökségi producer, akinek régi vágya független társulatok és kulturális intézmények támogatása, és most is a produceri feladatokat vállalta, illetve Kónya Klára kommunikációs szakember, aki rendezőként vesz részt a folyamatban. Klára egyébként a cigány és nem cigány művészeket tömörítő Független Színház tagja, a Színház- és Filmművészeti Egyetem hallgatója, miközben egy kulturális projekteket és civil szervezeteket segítő kommunikációs ügynökség megalapításán dolgozik.
 
Az alkotók (b-j): Kónya Klára, Döbrei Zsuzsanna és Sípos Anna
Fotó: Vass László

Az előadást Isaac Bashevis Singer Egy nap boldogság című novellája inspirálta, a projekt előkészítése során az alkotócsoportnak sikerült megegyezni az amerikai jogtulajdonosokkal is. 

Összesen 6500 dollárra van szükségük a darab megvalósításához, amelynek majdnem 40 százaléka már összegyűlt. A segítségért cserébe többek között premier-buli meghívást, 20-as évekbeli vacsorát, ill. egy „Igazi Leányálom” nevű meglepetés-ajándékot lehet kapni. 

A kampányoldal itt érhető el.

Kandó Eszter
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Március óta dolgoznak együtt és az eddigi tapasztalatok alapján még sokáig tart majd a közös munka.

„Ez még csak a kezdet” – nyilatkozta a siker kapcsán az Iposos elnök-vezérigazgatója.

35 kamionra kerültek fel azok a gyerekrajzok, amikkel a baleset-megelőzést szeretnék segíteni.

A színésznő elment egy castingra és beválogatták A Tanár című sorozatba.

Az üzemeltetők szerint a külső alapján ítélő randioldal igazából egy társadalmi kísérlet.

hirdetés

A Pont Itt gasztro/szállás/utazás szaklap idén is meghirdeti a hazai Horeca-szakma körében legrangosabb, leglátványosabb design versenyét, a ma már igazi nemzetközi brandnek számító Gastro&Hotel Design Award-ot. Nyári ráadás! Végleges nevezési határidő: július 31.

Mentes-M Díj újra! Megújult és új kategóriákkal idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2019. augusztus 30.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2019. augusztus 30.

Keressük Magyarország legszebb, legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásait! Nevezési határidő: 2019.08.30.

Találkozunk szeptemberben! Gyertek el, egyszerre két szakmai konferenciát is adunk a Nagy Kreatív Márkanap két hajóján. Egy egész nap az A38-on együtt! 2019.09.04.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A szeptember 6-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop szeptember 12-én, limitált létszámmal.

Az Üzlet és Pszichológia és a hrpwr.hu ismét bemutatja a nagy sikerű „kékgalléros” konferenciát! Kékgalléros HR kihívások 3.0 szakmai konferencia szeptember 26-án.

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra október 9-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

hirdetés
hirdetés