hirdetés
hirdetés
hirdetés

Cselekvő, erős női karaktereket állítana színpadra három kreatív szakember

Döbrei Zsuzsanna reklámügynökségi producer, Sípos Anna gyártásvezető és Kónya Klára kommunikációs szakember több mint egy éve dolgozik a Leányálom megvalósításán. Közösségi kampányt indítottak.

hirdetés

Projektjüknek a kirobbant színházi zaklatási ügysorozat most szomorú aktualitást ad, de meggyőződésük, hogy nemcsak a hazai színházi szakma, de maga a drámairodalom sem nőbarát, elég például A makrancos hölgy, a Faust vagy a My Fair Lady női főszereplőinek sorsára (lásd lenti videó) gondolni. „Az egész kulturális szótárunkat érintő problémáról van szó, melynek fényében már nem is olyan meglepő a jelenleg zajló botrány" - mesélték nekünk. A háromfős alkotócsoport ezért árnyalná a képet új típusú női karakterekkel és egy női szemszögből elmesélt drámai történettel, amelyen a mai nők ellentmondásos helyzetét is megjelenítenék.

A Leányálom az 1920-as években játszódik, és két barátnő a főszereplője, akik próbálnak megfelelni a kor merev társadalmi szabályainak. Ebből születnek a vicces és drámai helyzetek, majd a darab végén a közönség fog egy fontos döntést meghozni - mesélik el a kampányhoz készült videóban az alkotók.  

 
A darabot Sípos Anna írta, aki mielőtt 2008-ban a gyártási oldalra (reklámfilmek, dokumentum- és tévéfilmek) ment, filmkritikusként és diákíróként is aktív volt. A csapat két másik tagja, Döbrei Zsuzsanna reklámügynökségi producer, akinek régi vágya független társulatok és kulturális intézmények támogatása, és most is a produceri feladatokat vállalta, illetve Kónya Klára kommunikációs szakember, aki rendezőként vesz részt a folyamatban. Klára egyébként a cigány és nem cigány művészeket tömörítő Független Színház tagja, a Színház- és Filmművészeti Egyetem hallgatója, miközben egy kulturális projekteket és civil szervezeteket segítő kommunikációs ügynökség megalapításán dolgozik.
 
Az alkotók (b-j): Kónya Klára, Döbrei Zsuzsanna és Sípos Anna
Fotó: Vass László

Az előadást Isaac Bashevis Singer Egy nap boldogság című novellája inspirálta, a projekt előkészítése során az alkotócsoportnak sikerült megegyezni az amerikai jogtulajdonosokkal is. 

Összesen 6500 dollárra van szükségük a darab megvalósításához, amelynek majdnem 40 százaléka már összegyűlt. A segítségért cserébe többek között premier-buli meghívást, 20-as évekbeli vacsorát, ill. egy „Igazi Leányálom” nevű meglepetés-ajándékot lehet kapni. 

A kampányoldal itt érhető el.

Kandó Eszter
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

A Larus Étterem teraszán megtartott koktélpartyn osztotta meg ügyfeleivel a járványhelyzetre szabott stratégiáját az ügynökség.

„Gondolj a maszkra úgy, mint az arc bikinijére" – hirdetik, óriásplakáton, hajók oldalán, tűzfalon, és aszfaltra stencilezve is.

A Facebookon jelentették be a csapat névsorát.

A Greenroom gondozásában bemutatkozik Titán kapitány.

A GVH versenyfelügyeleti eljárást indított a Star Networkkel és a 4KIDS Meseportállal szemben. 

A Kreatív és a Vodafone közös Ready pályázatának célja, hogy ösztönözze, elismerje és támogassa azokat a vállalkozásokat, vállalatokat és magánszemélyeket, akik 2020-ban alkalmazkodni tudtak a járványhelyzet miatt kialakult változásokhoz, és sikeresen leküzdötték a kihívásokat.

2 x 1,5 órás tréningünket HR-szakembereknek, vezetőknek ajánljuk, akiknek feladata, hogy önmagukat is eddzék a változásokra, és tovább is tudják adni ezt a tudást. Oktató: Cser Alexandra, trainer partner. Időpont: október 2. péntek délután

Idén a Nagy Kreatív Hét teljesen biztonságosan, online stream formájában érkezik, ráadásul stúdióminőségben! Érdekel? Akkor ne hagyd ki! Jelentkezz!

SAVE THE DATE - 2020. október 21. Te mennyire ismered az embert? És hogyan tudsz neki még többet, még több csatornán eladni? Teszi fel a fő kérdéseket a konferencia, melyekre igyekszünk válaszokat találni, garantáltan túllépve a közhelyeken, néhány előadásban a pszichológia segítségével.

Célunk, hogy megtaláljuk a hazai legszebb és legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásokat. Normál nevezési határidő: 10.30. Meghosszabbított nevezési határidő: 11.06.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU, a Kreatív és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Napot! - A digitális az új normális? Legyél nyolckarú HR SHIVA 1 nap alatt!

hirdetés
hirdetés