hirdetés
hirdetés
hirdetés

Cselekvő, erős női karaktereket állítana színpadra három kreatív szakember

Döbrei Zsuzsanna reklámügynökségi producer, Sípos Anna gyártásvezető és Kónya Klára kommunikációs szakember több mint egy éve dolgozik a Leányálom megvalósításán. Közösségi kampányt indítottak.

hirdetés

Projektjüknek a kirobbant színházi zaklatási ügysorozat most szomorú aktualitást ad, de meggyőződésük, hogy nemcsak a hazai színházi szakma, de maga a drámairodalom sem nőbarát, elég például A makrancos hölgy, a Faust vagy a My Fair Lady női főszereplőinek sorsára (lásd lenti videó) gondolni. „Az egész kulturális szótárunkat érintő problémáról van szó, melynek fényében már nem is olyan meglepő a jelenleg zajló botrány" - mesélték nekünk. A háromfős alkotócsoport ezért árnyalná a képet új típusú női karakterekkel és egy női szemszögből elmesélt drámai történettel, amelyen a mai nők ellentmondásos helyzetét is megjelenítenék.

A Leányálom az 1920-as években játszódik, és két barátnő a főszereplője, akik próbálnak megfelelni a kor merev társadalmi szabályainak. Ebből születnek a vicces és drámai helyzetek, majd a darab végén a közönség fog egy fontos döntést meghozni - mesélik el a kampányhoz készült videóban az alkotók.  

 
A darabot Sípos Anna írta, aki mielőtt 2008-ban a gyártási oldalra (reklámfilmek, dokumentum- és tévéfilmek) ment, filmkritikusként és diákíróként is aktív volt. A csapat két másik tagja, Döbrei Zsuzsanna reklámügynökségi producer, akinek régi vágya független társulatok és kulturális intézmények támogatása, és most is a produceri feladatokat vállalta, illetve Kónya Klára kommunikációs szakember, aki rendezőként vesz részt a folyamatban. Klára egyébként a cigány és nem cigány művészeket tömörítő Független Színház tagja, a Színház- és Filmművészeti Egyetem hallgatója, miközben egy kulturális projekteket és civil szervezeteket segítő kommunikációs ügynökség megalapításán dolgozik.
 
Az alkotók (b-j): Kónya Klára, Döbrei Zsuzsanna és Sípos Anna
Fotó: Vass László

Az előadást Isaac Bashevis Singer Egy nap boldogság című novellája inspirálta, a projekt előkészítése során az alkotócsoportnak sikerült megegyezni az amerikai jogtulajdonosokkal is. 

Összesen 6500 dollárra van szükségük a darab megvalósításához, amelynek majdnem 40 százaléka már összegyűlt. A segítségért cserébe többek között premier-buli meghívást, 20-as évekbeli vacsorát, ill. egy „Igazi Leányálom” nevű meglepetés-ajándékot lehet kapni. 

A kampányoldal itt érhető el.

Kandó Eszter
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A UPC felvásárlásával nevet váltott a Vodafone.

Egy gyerekkórház gondolta újra a dalt, amit sokan csak a Johnny Cash előadásában ismernek.

A cég globálisan 2,2 milliárd dollárt költ évente reklámokra, de ennek nagyját az amerikai piacon, amelyet az Omnicom fog kezelni.

A cég közleményben reagált arra, hogy a fogyasztóvédelem megbírságolta a meleg párt is megjelenítő nyári kampánya miatt.

A Bo DMC vezetését Csíky Andrásra bízták.

hirdetés

A legjobb márkaélményeket és aktivációkat keresi a 2019-es Lollipop! Meghosszabbított nevezési határidő: 2019. október 18.

A MOST Fórum október 17-i eseményén a siker összetevőit keresi egy start-up képviselőjével (Muhi Kristóf - Innobie), egy vállalkozóval (Bogár Márk - Chilifarm) és egy befektető segítségével (Pistyur Vera – Oktogon Ventures). Regisztrálj, vegyél részt és tudd meg, hogyan lesz az ötletből siker! (X)

Toborzás/kiválasztás konferencia DEMO-túrával egybekötve november 5-én.

Gondolatok és példák a gyógyszermarketingről, az ipar kommunikációs szakembereitől. 2019.10.29.

A GyártásTrend ősszel folytatja országjáró Roadshow-ját, amelynek keretében a gyártó cégek használható tudást kapnak a digitalizációs ipar 4.0 megoldásokról.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A december 13-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Tapasztalatok, gyakorlati tanácsok – átállási workshop

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Nap című konferenciát. A nap, amikor az employer branding szakma találkozik.

hirdetés
hirdetés