hirdetés
hirdetés
hirdetés

Csavarokkal, idézőjellel, kúl emberekkel mutatja be a Kolorádó értékeit egy áldokumetumfilm

Horváth Viktor készített kisfilmet a júniusi budai fesztiválról és a városi mutánsokról.

hirdetés

Festival Freaks a címe annak az ötperces áldokumetumfilmnek, amellyel az idén harmadszor megrendezett Kolorádó fesztivált reklámozzák a YouTube-on. A kisfilmet Horváth Viktor csinálta, és fura emberekről szól, akiknek furaságuk valójában szuperképesség, és persze átok is.

A film kétnyelvű, és négy karaktert teremt: ők és képességeik (azaz életüket megkeserítő érzékenyégük) áttételesen mind a Kolorádó számára fontos értékeket testesítenek meg. Erre egyébként nem könnyű rájönni a filmből, inkább kúl és fura embereket látunk komikus szituációkban, szellemesen rendezve, de azért ki lehet következtetni az üzenetet. De ez részben cél is, látjuk majd.

Az egyikük érzékeny a rádióhullámokra (nincs térerő a fesztiválon), a másikuk mágnesként vonzza a mások által eldobált szemetet (környezettudatosság), a harmadik osztódni tud (választhat a fesztivál párhuzamos programjaiból), a negyedikre mindenki saját ellenségképét vetíti ki (a fesztiválon ilyen nincs). Az utolsó két logikai kapcsolatra, bevalljuk, a sajtóanyagból jöttünk rá. Abban Horváth Viktor maga is beszél a filmről.

“A cél az volt, hogy ne direkt módon kommunikáljuk a fesztivál pozitív adottságait, hanem valami új, kreatív és szórakoztató módon, szem előtt tartva azt is, hogy a film önmagában is elég érdekes legyen ahhoz, hogy a Kolorádótól függetlenül is megállja a helyét. Ezek a teljesen hétköznapinak tűnő lányok és fiúk, egymástól függetlenül, magányosan tengetik mindennapjaikat egy szürke nagyvárosban. A velük készült (ál)interjúk során világossá válik, hogy nemhogy nem örülnek a szuperképességeiknek, hanem azok egyenesen megkeserítik az életüket. Emellett főleg olyan élethelyzetekben látjuk őket, ahol kiderül, nem tudják pontosan hogy hasznosíthatnák ezeket a fura képességeiket a nagyvárosi forgatagban" -  mondja.

Horváth egyébként sokat foglalkoztatott rendező, reklámfilmeket és zenés klipeket egyaránt csinál, erre böngészhető a munkássága.

A Kolorádó fesztivált június 13. és 17. között rendezik Nagykovácsiban egy cserkésztáborban, Budapest határában. Erre érhető el róla és a programról több információ. A Kolorádó fesztivált a Kreatív júniusi számában részletesebben is bemutatjuk egy mélyinterjú formájában.

És itt látható a videó.

 

Puskár Krisztián
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

Míg a ruhahajtogató technikái mindenkit lenyűgöznek, az új projektje nem aratott osztatlan sikert.

Mindegy is voltaképp, hogy mit reklámoz a videó.

Novembertől a Skivak felel a logisztikai szolgáltatásokat nyújtó vállalat közösségi média kommunikációjáért.

15 éve rendezi meg miden évben a pincészet a címketervező pályázatát, most bemutatják az eddigi legjobb műveket.

"Kristály. Rajta vagyunk" - ezzel a szlogennel indított kampányt Dél-Dakota. Hamar virális tartalom lett belőle.

Díjátadó: 19.11.26. (19:30) Akvárium Vedd meg jegyed a bétéelesek bulijára!

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Nap című konferenciát. A nap, amikor az employer branding szakma találkozik.

Workshop az online véleményvezérek megítéléséről és az influencer marketing várható hazai trendjeiről egy exkluzív kutatás tükrében. Dátum: december 04.

Megújult kategóriarendszerrel tér vissza a Kreatív korábban DMBP néven futó, digitális eszközöket és megoldásokat díjazó versenye. Nevezési határidő: 2019.11.29.

Egész napos konferencia a pénzügyi termékek és szolgáltatások, az ezeket értékesítő pénzintézetek marketingjéről és kommunikációjáról. Dátum: 2019.12.04.

hirdetés
hirdetés