hirdetés
hirdetés
hirdetés

Csavarokkal, idézőjellel, kúl emberekkel mutatja be a Kolorádó értékeit egy áldokumetumfilm

Horváth Viktor készített kisfilmet a júniusi budai fesztiválról és a városi mutánsokról.

hirdetés

Festival Freaks a címe annak az ötperces áldokumetumfilmnek, amellyel az idén harmadszor megrendezett Kolorádó fesztivált reklámozzák a YouTube-on. A kisfilmet Horváth Viktor csinálta, és fura emberekről szól, akiknek furaságuk valójában szuperképesség, és persze átok is.

A film kétnyelvű, és négy karaktert teremt: ők és képességeik (azaz életüket megkeserítő érzékenyégük) áttételesen mind a Kolorádó számára fontos értékeket testesítenek meg. Erre egyébként nem könnyű rájönni a filmből, inkább kúl és fura embereket látunk komikus szituációkban, szellemesen rendezve, de azért ki lehet következtetni az üzenetet. De ez részben cél is, látjuk majd.

Az egyikük érzékeny a rádióhullámokra (nincs térerő a fesztiválon), a másikuk mágnesként vonzza a mások által eldobált szemetet (környezettudatosság), a harmadik osztódni tud (választhat a fesztivál párhuzamos programjaiból), a negyedikre mindenki saját ellenségképét vetíti ki (a fesztiválon ilyen nincs). Az utolsó két logikai kapcsolatra, bevalljuk, a sajtóanyagból jöttünk rá. Abban Horváth Viktor maga is beszél a filmről.

“A cél az volt, hogy ne direkt módon kommunikáljuk a fesztivál pozitív adottságait, hanem valami új, kreatív és szórakoztató módon, szem előtt tartva azt is, hogy a film önmagában is elég érdekes legyen ahhoz, hogy a Kolorádótól függetlenül is megállja a helyét. Ezek a teljesen hétköznapinak tűnő lányok és fiúk, egymástól függetlenül, magányosan tengetik mindennapjaikat egy szürke nagyvárosban. A velük készült (ál)interjúk során világossá válik, hogy nemhogy nem örülnek a szuperképességeiknek, hanem azok egyenesen megkeserítik az életüket. Emellett főleg olyan élethelyzetekben látjuk őket, ahol kiderül, nem tudják pontosan hogy hasznosíthatnák ezeket a fura képességeiket a nagyvárosi forgatagban" -  mondja.

Horváth egyébként sokat foglalkoztatott rendező, reklámfilmeket és zenés klipeket egyaránt csinál, erre böngészhető a munkássága.

A Kolorádó fesztivált június 13. és 17. között rendezik Nagykovácsiban egy cserkésztáborban, Budapest határában. Erre érhető el róla és a programról több információ. A Kolorádó fesztivált a Kreatív júniusi számában részletesebben is bemutatjuk egy mélyinterjú formájában.

És itt látható a videó.

 

Puskár Krisztián
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Egy korábban visszahúzódóan kommuniláló német multi magyarországi leányával dolgoztak együtt egy évet. 

Nem elveszi a munkát, csak besegít, ha kell. 

Az 1997-ben kiadott, és azóta számtalan folytatást, no meg nemzetközi sikert maga mögött tudó Fallout című videojátékból készít sorozatot az Amazon.

A digitális táborát a Bátor Tábor április óta építi, szerveznek online, interaktív foglalkozásokat súlyosan beteg gyerekeknek és családjaiknak.

Terézvárosban és Józsefvárosban is lehet majd szabadtéren filmeket nézni. 

Hetedik alkalommal rendezzzük meg content marketing versenyünket, amelyre most megújult kategóriarendszerben jelentkezhetnek az ügynökségek, médiumok és a megbízói oldal képviselői az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásaival.

Bemutatjuk a GyártásTrend első, letölthető online webinárját! #FACTORY Insight - II. rész: Autóipari technológiák. A szakmai anyag egy hónapig elérhető!

A Kreatív második alkalommal hirdeti meg az Influt, a közösségi márkavezérek versenyét, melyre az elmúlt év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

Mentes-M Díj 2020-ban is! Idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2020 augusztus 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

hirdetés
hirdetés