hirdetés
hirdetés
hirdetés

Csatornát vált az Esti Frizbi

Az ATV-ről a Story Tv-re költözik Hajdú Péter bulvár talkshow-ja, az Esti Frizbi. A csatornaváltást százmillió forintos kampány kíséri.
hirdetés

Február 1-jétől a Story Tv-re költözik az Esti Frizbi beszélgetős bulvárműsor, amely 2006 májusa óta szerepelt az ATV csatornán.

A csatornaváltásról nagyszabású kampánnyal tájékoztatja a Story Tv a nézőket: Budapesten és a megyeszékhelyeken összesen 400 óriásplakát, a Sanoma lapokban, valamint a Metropolban és Borsban megjelenő hirdetések, a Sláger Rádióban és a Juventus Rádióban pedig reklámszpotok hívják fel a figyelmet a költözésre. Az integrált kampány összértéke százmillió forint.

Emellett a műsor arculata is megújul, új díszletben, új főcímmel jelentkezik vasárnaptól az Esti Frizbi.

Hajdú Péter, a show házigazdája elmondta, hogy a Névshowr-t és az Esti Frizbit is gyártó produkciós cégük, a Happyfilm és a Story Tv közötti kapcsolat nem új, hiszen ők készítették A nagy lehetőség című hajléktalanokról szóló valóságshow-t is.

"Producerként nem ritka, hogy valaki több csatornának dolgozik, de műsorvezetőként nem szokták megengedni a konkurenciánál való szereplést. Most velem ez megtörtént, hiszen a Névshowr továbbra is az ATV-n lesz látható, az Esti Frizbi viszont a Story Tv-n" - mondta el Hajdú Péter.

Borsány-Gyenes András, a Story Tv vezérigazgató-helyettese és programigazgatója úgy véli, hogy az Esti Frizbi műsorra tűzésével tovább növelik nézettségünket.

 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Hornyacsek Zoltán 13 évet dolgozott a kiadónál, a napilapüzletágért volt felelős.

Az idén 20 éves újság kívül-belül átalakul.

Gyenge idegzetűek, csak óvatosan!

A Toman Lifestyle márkáihoz kapcsolódóan.

A Washington Postban megjelent egész oldalas hirdetésben ajánlotta fel az eszement nyomravezetői díjat.

hirdetés
hirdetés

Meghosszabbított nevezési határidő: október 20. A verseny célja: kreatív btl-megoldások és kapcsolódó kommunikációs kampányok díjazása.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Díjátadó: 10.25. Kapunyitás: 19 óra

A verseny célja, hogy megtaláljuk és díjazzuk a legszebben tervezett és kivitelezett médiatermékeket Magyarországon. Weboldalakat, alkalmazásokat, tévéműsorokat, magazinokat és más nyomtatott kiadványokat lehet nevezni. Díjátadó: 10.26. kapunyitás: 19 óra

Cél: a reklám- és tágabb értelemben vett kommunikációs ipar gyártói oldalának legkiválóbb megoldásait jutalmazni. Nevezési határidő: október 27.

Workshop az Európai Unió Általános Adatvédelmi Rendeletéről, közismertebb nevén a GDPR-ról november 10-én.

Facebook és Instagram hirdetések kezelése a gyakorlatban november 16-án.

Prizma Kreatív PR Díj díjátadó: november 22. Helyszín: Akvárium Klub

Minden gallérhoz másképp kell szólnunk HR-eseként? Kiderül a november 21-i workshopunkon, ahová kék gallérosokra specializálódott HR-eseket várunk.

Hr-esként Ön hol nézi meg először egy jelölt profilját? És kiről mit árul el az adatlapja? És azt vajon tudja, hogy a jelöltek hol és hogyan keresnek a legaktívabban munkát? Workshopunkon mindenre választ kap. November 21. 09:00

A Kreatív hagyományos éves konferenciáján ismét a pr-szakma előtt álló legaktuálisabb kihívásokat járjuk körbe. Időpont: november 23.