hirdetés
hirdetés
hirdetés

Csapatós szextestek

Az Aranypart az első saját gyártású produkció az őszi szezonban. Megnéztük, milyen és hogyan teljesített.

hirdetés

Borzalmas volt a nyári tévés szezon. Értem, hogy készülni kell az őszre, meg hogy ez a szokás a világon mindenütt, de ennyire azért nem kellett volna lekapcsolni minden műsorkészítéshez értő embert. Különösen azért, mert a magyarok jelentős része már nem jár nyaralni, fagyoskodik, vagy felforr a panelban, és nincs mit néznie.

Az Aranypart úgy érkezett, mint a megváltó. A legjobb pillanatban. Néhány perccel azután, hogy kiderült "Barátok közt Balázs" nem hal meg a romok között, és a Csillagvirág Klinikán is elkezdődött a csomók kibontása. A két napi szappanopera után viszont hirtelen nem volt semmi. Folytatódott a nyári unalom, az agyonunt sorozatok mindenhol, kivéve a Viasatot.

A csatona nem is tehette volna jobb helyre a siófoki realityt, érdemes volt az őszi szezon első napján indulni, hiszen Hajdú Péter nemsokára előáll friss valóságos anyósos főztjével, az RTL Klub meg jön a Való Világgal. Akkor már nem sok esélye lenne az Aranypartnak, így viszont még rászokhat a kiéhezett nép.

A Jersey Shore-ra kísértetiesen emlékeztető Aranypart alapötlete végtelenül egyszerű, ezért zseniális, és minden esély megvan arra, hogy működni fog. Az inni, cigizni és dugni akaró exhibicionista fiatalokat beköltöztetik a legrettenetesebben pezsgő balatoni város egyik házába. Első nap a hűtő még tele piával és láthatóan szponzortól kapott Hell-lel, de a fiataloknak dolgozni kell majd, valami bárban napközben, és az ott keresett pénzből kell megélni.

Az Aranypart a Viasatnak sikert hozó Éden Hotelre épül, négy szereplő ugyanaz, csak a helyszín más. Ha jobban belegondolunk, teljesen felesleges is elreptetni a stábot és az összes szereplőt Kolumbiába egy teljesen ismeretlen fehér villába, mikor itt van a Balaton fővárosa, amit mindenki ismer, sokkal könnyebben lehet hozzá kapcsolódni, és nyilván olcsóbb is.

Ahogy minden valóságshow-nál, itt is minden a szereplők kiválogatásán múlik, ami ebben az esetben jól sikerült. A kilenc fiatal első ránézésre pont olyan, ahogy a magyar fiatalok többsége szeretne kinézni. Míg a Való Világ szereplőiről a néző elhiszi, hogy akár ő is lehetne a csapat tagja, ebben a műsorban kockásabbak a hasak, vékonyabbak a combok, nagyobbak a mellek. És ez így van jól. A Való Világ inkább a napi szappanoperák valóságos testvére, oda kellenek a változatosabb külsejű arcok, az Aranypart inkább erotikus sorozat, ezért ide nem kell más, mint néhány beszélő, vihorászó szextest.

 

 

A szereplők karakteréről az első részben annyi derült ki, hogy vannak akik nagyon nagyon antipatikusak, vannak az érdektelenebb szereplők, viszont majdnem mindenki boldog, ha a jakuzziban ülve piálhat, részegen dörgölőzhet, meztelenkedhet. Akik nézték az Éden Hotelt, nem nulláról indulnak, de az Aranypart első része után is pontosan kiderül, hogy mi mozgatja Levit, “aki Kolumbiába bibliát vitt és majdnem le is hányta” (forrás:Hogyvolt), hogy milyen csaj Szandra, Ada, Meli, és mit várhatunk az élő nyúllal érkező, a tetovált szemöldökű lánytól. Találóan taszító arc Marci, aki a bárban a főnök lesz, nincs benne semmi szerethető, minden szempontból messze áll az összes szereplőtől. Az első Aranypart-epizód a szereplők szerény személyiségéből kihozta a maximumot, szépen elültetődtek a konfliktusmagok, lesznek majd szánalmas veszekedések, buli, szex, minden.

 

 

Az egyetlen dolog, amibe bele lehet kötni: a szájbarágás hiánya. Egyszerűen nem értem, hogy mi a menetrend. Ugyanez volt az Éden Hotelnél is, nem néztem az első részeket, így esélyem sem volt bekapcsolódni, ki szavaz ki kit, miért, teljes káosz. Itt, ha jól értem nincs kiszavazás, de akkor meg hova halad a sztori? Nézni kell, biztos ez a válasz.

A jól kivitelezett outdoor kampány, a csodálatos on air promók után az első részt a kereskedelmi szempontból fontos 18-49 éves tévénézők 5.9 százaléka választotta (SHR %), ami 112606 nézőt jelent. Ez az szám nem számít olyan magasnak, de tekintettel a még tartó nyári szezonra és arra, hogy ez a valóságshow-széria első epizódja, nincs ok a szomorkodásra. A műsor alatt a nézők nem kapcsoltak el, sőt közben folyamatosan nőtt a nézettség. Eközben a két kereskedelmi csatorna a bejáratott sorozatokkal szállt versenybe, az RTL Klub a Dr. Csontot, a Tv2 az NCIS-t sugározta. A Viasat3-tól kapott adatok ennél egy fokkal optimistábbak, a csatorna ugyanis a kereskedelmi csatornák esetében megszokott 18-49-es korosztály helyett a produkció fő célcsoportájára, a 18-29 éves nőkre számította ki az adatokat, ebben a célcsoportban az Aranypart 12.3 százalékos közönségarányt ért el.  

Ahogy lassan rájönnek majd az emberek, hogy érdemes bekapcsolni a tévét - és a csatorna kap támogatást a napi és heti bulvármédiától - nőhet a nézettség. Az Aranypart jót tesz majd a Viasat3-nak, nemcsak nézettségben hozhat jó eredményeket, de ahogy minden jól sikerült saját gyártású műsor, ez is tovább erősíti a csatorna márkáját.

 

A műsort beharangozó egyik promó

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A szezon eddigi legváratlanabb ünnepi szpotját szállította a norvég posta.

A #KoccintsAszuval kampány idei célja, hogy ne csak édes, hanem sós fogások mellé is kerüljön aszú a poharakba.

 A Heineken Hungária emellett a jövő évi foci-Eb partnere is lesz.

Ezzel promózzák a márka új, ingatlan-üzletágát. Az Umbrella végezte a kampány gyártását.

A lap szerzője prostituáltakhoz hasonlítja a drageket.

hirdetés
hirdetés

Megújult kategóriarendszerrel tér vissza a Kreatív korábban DMBP néven futó, digitális eszközöket és megoldásokat díjazó versenye. Meghosszabbított nevezési határidő: 2019.12.06.