hirdetés
hirdetés
hirdetés

Internet Hungary

Csapataink harcban: magyar webes cégek külföldön

Véget nem érő téma: hazai online cégek és tartalmak esélyei a nemzetközi környezetben is globális cégek tevékenysége a magyar piacon. Tudósítás az Internet Hungary-ről
hirdetés

Továbbra is forró téma a magyar tartalomszolgáltatók és általában a magyar netes cégek helyzete nemzetközi összehasonlításban, illetve az, hogy a globális cégek milyen üzletpolitikát folytatnak a magyar piacon. Amiről korábban Fischer András (ex-Origo) és Peresztegi Zoltán (Google) beszélgetett áprilisban a Nagy Kreatív Napon, és amiről pár hete Miskolczi Csaba (Blogter) írt a Kreatív Online-on, továbbra is beszédtéma az online médiapirban dolgozók számára.

A platform a lényeg?
Az Internet Hungary 2009-es kiadásán a fent említett Peresztegi Zoltán, a Google magyarországi képviselője, Ervan Pouliquen-nel a Microsoft Advertising Közép-Kelet európai vezetőjével és Marcel Vass-sal beszélgetett, aki az Etarget képviseletében ült a színpadon. A beszélgetést Kálmán Olga vezette, aki teljesen felkészületlenül ült ki a színpadra, kezdetben olyan kérdéseket tett fel az ott ülőknek, amelyekkel nemcsak magát hozta zavarba, de az asztalnál ülőket és a közönséget is.

Peresztegi és Pouliquen egyetértett abban, hogy Magyarországon elsősorban a jól képzett szakemberek kreativitását tudják felhasználni, és mindketten a platformfejlesztést hozták fel példaként, amikor azt ecsetelték, hogy ezek olyan új lehetőségek, amelyek más - akár magyar - feljesztők számára is alapot nyújthatnak sikeres üzleti megoldások beindításához.

Lényegtelen, hol indult a cég
A rákövetkező előadáson Mester Sándor, a Bors kereskedelmi igazgatója hazai cégek képviselőivel beszélgetett ugyanerről a témáról, illetve arról, hogy nekik milyen tapasztalatokat szereztek, amikor kiléptek a megszokott magyarországi közegükből.

Halácsy Péter, a Prezi.com egyik alapítója elsősorban azt emelte ki, hogy teljesen más munkakultúrával kell szembesülnie azoknak, akik külföldön is sikert szeretnének elérni. A Magyar Telekom által alapított Kitchen Budapestből kinőtt cég képviselője elmesélte, hogy éppen a napokban nyitnak irodát San Francisco-ban, és a legszokatlanabb dolog, amit tapasztal, amikor kockázati tőkebefektetőkkel tárgyalnak, az a folyamatos számonkérés, amit támasztanak velük szemben.

Fehér Gyulának, a Ustream képviselőjének hasonló tapasztalatai vannak befektetőikkel. A 14 millió dolláros befektetéssel indult vállalkozás sikeres indulásához szerinte az is nagyban hozzájárult, hogy a céget az Egyesült Államokban alapították, ami nagy könnyebbség akkor, amikor befektetőket keres egy induló cég. Elmondása szerint a Ustream esetében semekkora jelentősége nem volt annak, hogy Magyarországról indultak.

Kovi eszközváltást sürget a felnőtt tartalomiparban
Amikor Mester a beszélgetés résztvevőit a bevételek alakulásáról kérdezte, Halácsy és Fehér arról beszél, hogy egyelőre jól vannak a befektetők által adott pénzzel, de keresik azokat a lehetőségeket, amelyek már bevételt is hoznak.

Az asztalnál ülő Kovi, pornó felnőtt tartalmat gyártó producer-rendező, a goldengate.hu főszerkesztője pedig arról beszélt, hogy oldalaikból befolyó bevételek jelentős része az előfizetésekből folyik be, amelyek egyelőre sms-eken keresztül folynak be, aminél sokkal jobb volna, ha ez banki átutalással történne meg, de ez a váltás csak lassan történik.

Folyamatos élő tudósításmorzsák Tihanyból a Kreatív twitter-csatornáján: twitter.com/kreativmag

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Az ok a fogyasztók megtévesztése például a Pápa áldásával” vagy a „Diana hercegnő eljegyzési gyűrűje” szövegekkel.

A Jägermeister Brass Band egy 9 tagú fúvószenekar, aminek tagjait még a jobb emlékű 2019-ben kezdte keresni az italmárka.

Minden lapot, köztük a Telexet is előfizetők és nem adományozók toborzására biztatja a Denník N főszerkesztője az Azonnalinak adott interjújában.

Cannes újra a nappalikba jön: október 19-23. között ingyen lehet meghallgatni, hogyan dolgoztak a korábban Grand Prix-ket és arany oroszlánokat begyűjtő ügynökségek.

Október első hetében a Hegyvidéki Sirály sétányra, a MOMkult elé kerül a vásár.

hirdetés
hirdetés

2 x 1,5 órás tréningünket HR-szakembereknek, vezetőknek ajánljuk, akiknek feladata, hogy önmagukat is eddzék a változásokra, és tovább is tudják adni ezt a tudást. Oktató: Cser Alexandra, trainer partner. Időpont: október 2. péntek délután

A Kreatív és a Vodafone közös Ready pályázatának célja, hogy ösztönözze, elismerje és támogassa azokat a vállalkozásokat, vállalatokat és magánszemélyeket, akik 2020-ban alkalmazkodni tudtak a járványhelyzet miatt kialakult változásokhoz, és sikeresen leküzdötték a kihívásokat.

Idén a Nagy Kreatív Hét teljesen biztonságosan, online stream formájában érkezik, ráadásul stúdióminőségben! Érdekel? Akkor ne hagyd ki! Jelentkezz!

SAVE THE DATE - 2020. október 21. Te mennyire ismered az embert? És hogyan tudsz neki még többet, még több csatornán eladni? Teszi fel a fő kérdéseket a konferencia, melyekre igyekszünk válaszokat találni, garantáltan túllépve a közhelyeken, néhány előadásban a pszichológia segítségével.

Célunk, hogy megtaláljuk a hazai legszebb és legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásokat. Normál nevezési határidő: 10.30. Meghosszabbított nevezési határidő: 11.06.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU, a Kreatív és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Napot! - A digitális az új normális? Legyél nyolckarú HR SHIVA 1 nap alatt!