hirdetés
hirdetés
hirdetés

Csányi lett a MOL alapítványának arca

A fiatal tehetségek és a beteg gyerekek támogatásával foglalkozó MOL – Új Európa Alapítvány Csányi Sándor színművészt választotta az idei évtől jószolgálati nagykövetének.

hirdetés

A 2011-es évtől jószolgálati nagykövetként Csányi Sándor, a Radnóti Színház színésze képviseli a MOL által 2006-ban létrehozott Új Európa Alapítványt. A fiatal tehetségek és a gyermekegészségügy támogatására létrejött szervezet a vállalat társadalmi felelősségvállalási programjának pillérje, és a sport, a kultúra és a gyermekegészségügy területén működő civil kezdeményezésekkel működik együtt. Az alapítvány tevékenységének része a MOL Tehetségtámogató Program és a MOL Gyermekgyógyító Program.

Csányi Sándor és Somlyai Dóra, a MOL kommunikációs igazgatója
Csányi Sándor és Somlyai Dóra, a MOL kommunikációs igazgatója

Csányi Sándor a tehetséggondozás és a gyermekgyógyítás területén is szeretné saját elképzeléseit integrálni az alapítvány munkájába.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Fonay Gergely felügyeli majd az Auchan Korzók brand márkafrissítését is.

Progressive Reklámügynökség kutatást végzett a hirdetők marketingmunkatársai körében azzal kapcsolatban, hogy a járvány miként változtatta meg a reklámügynökségekkel kapcsolatos elvárásokat.

Például Cserhalmi György, Ascher Tamás, Udvaros Dorottya, Alföldi Róbert, Mácsai Pál és Péterfy Bori.

Az Instagram nagyot megy, miközben a nagy márkák összefognak Zuckerberg közösségimédia-óriása ellen. 

A június 29-i Design Világnap, mint oly sok minden más, szintén online valósult meg. Itthon az alkalomból három minivideó mutatja be, hogy a design mennyire beleivódott a hétköznapjainkba. 

Hetedik alkalommal rendezzzük meg content marketing versenyünket, amelyre most megújult kategóriarendszerben jelentkezhetnek az ügynökségek, médiumok és a megbízói oldal képviselői az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásaival.

Bemutatjuk a GyártásTrend első, letölthető online webinárját! #FACTORY Insight - II. rész: Autóipari technológiák. A szakmai anyag egy hónapig elérhető!

A Kreatív második alkalommal hirdeti meg az Influt, a közösségi márkavezérek versenyét, melyre az elmúlt év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

Mentes-M Díj 2020-ban is! Idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2020 augusztus 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

hirdetés
hirdetés