hirdetés
hirdetés
hirdetés

Csak zabálunk és okoskodunk

Az újságíró zabálni és ingyen élni megy sajtótájékoztatókra, mellette okoskodik, szakért és piszkálódik. Nyolc olyan újságírótípus, amely sűrű vendége a sajtóeseményeknek. A Kreatív Magazin összeállítása. 

hirdetés

Tisztelt Látogatónk!

Ön még nem előfizetője a Kreatív Online-nak, vagy még nem lépett be előfizetői felhasználónevével és jelszavával.

Ha nincs éves előfizetése, de szeretne vásárolni, fizessen elő itt >>>

E-mail cím:
Jelszó:
(forrás: Kreatív)
hirdetés

A legtöbb díjra esélyes pályamunkája a Mitónak és az Artificial Groupnak van, de nem panaszkodhat a Greenroom és a VMLY&R sem.

Hamarosan már nemcsak a Telenor MyTV-sek nézhetik a RTL Magyarország prémiumplatformját.

„Az MPRSZ nem egy baráti társaság” - mondja Lakatos Zsófia a Magyar PR Szövetség leköszönő elnöke. Interjú.

Nők és férfiak együtt fogtak össze az ügy érdekében, és várják további cégek és vezetők csatlakozását.

Egy nemzetközi, sokszínűséget értékelő rendezvényen kapta az elismerést a plakátkampány.

Hozzászólások (3 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
válasza hozzászólásához
#
Elütötted, Laci? Tán remeg a kezed?
:-)
#
Elütöttem, bocs!
Szóval, "Akkor ugyanígy láttuk :)"

(De öröm, hogy Ti is ugyanígy láttok...)
#
Kitűnő anyag! Gratula a szerzőnek.
Akárhogyan is szeretnék, nem tudok sehol "belekötni".
Csupán annyi tennék hozzá, hogy nincs új a Nap alatt: ezen a téren a rendszerváltoz(tat)ás semmi újat nem hozott.
Kiállításszervezőként, meg kiállítás- és vásárképviselőként rengeteg sajtóeseményt "celebráltam" a 70-80-90-es években. Akkor ugyanígy láttok :).
Szóval lett itt egy kis "déjá vue"-m, de köszönet a nosztalgiáért is.
Lám, nem "fenékig tejföl" a PR-osok élete sem. Egy-egy ilyen "figurát" igen nehéz "jól megúszni". Ekkor derül ki, hogy a konfliktuskezelés egy tudomány, kérem szépen,
és a jó PR kommunikátor gyakorta igen nagy tudós (kell legyen...)!
hirdetés

A HP-nak rendezett videó a képernyőfüggőség helyett az ünnep megélésére buzdít.

What a time to be alive! – mondaná a művelt angol.

Legalábbis a Sainsbury’s karácsonyi reklámja szerint.

A „Klub élmény” második felvonását november 23-án, szombaton rendezik. Közben épülget szépen az Instagramjuk is.

Folytatódik a Magyar Turisztikai Ügynökség belföldi kampánysorozata.

Díjátadó: 19.11.26. (19:30) Akvárium Vedd meg jegyed a bétéelesek bulijára!

Tapasztalatok, gyakorlati tanácsok – átállási workshop

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Nap című konferenciát. A nap, amikor az employer branding szakma találkozik.

Workshop az online véleményvezérek megítéléséről és az influencer marketing várható hazai trendjeiről egy exkluzív kutatás tükrében. Dátum: december 04.

Megújult kategóriarendszerrel tér vissza a Kreatív korábban DMBP néven futó, digitális eszközöket és megoldásokat díjazó versenye. Nevezési határidő: 2019.11.29.

Egész napos konferencia a pénzügyi termékek és szolgáltatások, az ezeket értékesítő pénzintézetek marketingjéről és kommunikációjáról. Dátum: 2019.12.04.

A Prizma Kreatív PR Díj idei dajátadója - gyere, ünnepelj velünk!

hirdetés
hirdetés