hirdetés
hirdetés
hirdetés

Csak zabálunk és okoskodunk

Az újságíró zabálni és ingyen élni megy sajtótájékoztatókra, mellette okoskodik, szakért és piszkálódik. Nyolc olyan újságírótípus, amely sűrű vendége a sajtóeseményeknek. A Kreatív Magazin összeállítása. 

hirdetés
Kedves látogatónk! Ez a tartalom csak a Kreatív Online előfizetői számára elérhető, kérünk, a megtekintéséhez lépj be!
 
Ha nincs kéznél a jelszó, érdemes előkeresni, mert a jövőben az archívum mellett az exkluzív tartalmaknál is sűrűbben találkozhatsz majd vele. Az elofizetes@pphmedia.hu címen segítünk, ha nem került elő.
 
Ha nincs élő előfizetésetek, itt választhatjátok ki a számotokra megfelelő csomagot.
E-mail cím:
Jelszó:
(forrás: Kreatív)
hirdetés

Csavartak egyet a már ismert Szitu platformon - a kampánybejelentőt olvashatjátok. 

A Just do it! mottót a hétvégi események után változtatták meg.

A második negyedévben az Alphabet 8,9 százalékkal kevesebb hirdetési bevételt fog elkönyvelni. A Facebook viszont növekedésben marad a rengeteg közösségi kampány miatt.

Hiába trükköztek a terület átruházásával, Jeff Lowe-éknak költöznie kell, Baskiné lesz Joe Exotic egykori állatkertje. 

Figyelésre, szolidaritásra és változásra hív a  #TheShowMustBePaused kezdeményezés a június 2-i Blackout Tuesday részeként.

Hozzászólások (3 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
válasza hozzászólásához
#
Elütötted, Laci? Tán remeg a kezed?
:-)
#
Elütöttem, bocs!
Szóval, "Akkor ugyanígy láttuk :)"

(De öröm, hogy Ti is ugyanígy láttok...)
#
Kitűnő anyag! Gratula a szerzőnek.
Akárhogyan is szeretnék, nem tudok sehol "belekötni".
Csupán annyi tennék hozzá, hogy nincs új a Nap alatt: ezen a téren a rendszerváltoz(tat)ás semmi újat nem hozott.
Kiállításszervezőként, meg kiállítás- és vásárképviselőként rengeteg sajtóeseményt "celebráltam" a 70-80-90-es években. Akkor ugyanígy láttok :).
Szóval lett itt egy kis "déjá vue"-m, de köszönet a nosztalgiáért is.
Lám, nem "fenékig tejföl" a PR-osok élete sem. Egy-egy ilyen "figurát" igen nehéz "jól megúszni". Ekkor derül ki, hogy a konfliktuskezelés egy tudomány, kérem szépen,
és a jó PR kommunikátor gyakorta igen nagy tudós (kell legyen...)!
hirdetés
hirdetés

Az országba hivatalosan nem léphet be külföldi a koronavírus miatt.

A szlovén kreatívipari rendezvényt 2021 őszére tolják. 

Milyen volt Orbán első, amerikai útja? Egy holland újságíró emlékezett vissza több útitársával együtt a közösen töltött napokra.

Omar Jimenez jogszerűen tudósított az összecsapások helyszínéről

Az Ad World Masters 200 ügynökégi vezetőt interjúvolt meg 55 országból, amely alapján a reklámpiac várakozásait vázolták fel. 

Hetedik alkalommal rendezzzük meg content marketing versenyünket, amelyre most megújult kategóriarendszerben jelentkezhetnek az ügynökségek, médiumok és a megbízói oldal képviselői az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásaival.

A Kreatív második alkalommal hirdeti meg az Influt, a közösségi márkavezérek versenyét, melyre az elmúlt év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

hirdetés
hirdetés