hirdetés
hirdetés
hirdetés

Csak Simicska-cégek az MTVA tenderén

A Publimont és a Mahir Cityposter indult a Médiaszolgáltatás-támogató és Vagyonkezelő Alap (MTVA) közterületi reklámkampányok szervezésére kiírt hirdetmény nélküli tárgyalásos tenderén. A közbeszerzést végül a Publimont nyerte meg alacsonyabb ajánlatával.

hirdetés

A Publimont nyerte meg az MTVA hirdetmény nélkül induló, tárgyalásos közbeszerzését – írja a K-Monitor korrupciófigyelő blog a Közbeszerzési Értesítőre hivatkozva.

A Fidesz gazdasági háttérembereinek mondott Simicska Lajos és Nyerges Zsolt érdekeltségébe tartozó Publimont ellenfele a kapcsolt vállalkozásain keresztül szintén Simicska-érdekkörbe tartozó Mahir Cityposter volt. Az eredményhirdetés szerint a Publimont ajánlata 2 millió 916 ezer, míg a Mahir Cityposteré 3 millió 298 ezer 800 forint volt, így az alacsonyabb összeget ajánló Publimonttal kötöttek szerződést nettó 20 millió forintra.

A meghívást július 2-án küldték meg a kiválasztott ajánlattevőknek, a szerződést pedig augusztus 10-én meg is kötötték. A hirdetmény nélküli kiírást azzal indokolta az MTVA, hogy a keretösszeg a közbeszerzési értékhatár, vagyis 25 millió forint alá esik.

A Publimont nem először nyert meg az MTVA által kiírt hirdetmény nélkül induló közbeszerzést. Az Átlátszó.hu tavaly novemberben írta meg, hogy az MTVA 2011. szeptember 19-én kötött szerződést a Publimonttal és a száz százalékos Simicska-tulajdonú Euro Publicityvel közterületi reklámok elhelyezésére. Igenám, csakhogy míg az eredeti kiírás 24 millió 960 ezer forintról szólt, így nem kellett nyílt eljárást kiírni, a szerződés módosítása már 104 millió 560 ezer forintról szólt.

Akkor azzal indokolták a szerződésmódosítást, hogy az eredetileg becsült mennyiséggel és keretösszeggel nem tudták volna teljesíteni a szerződés célját. Csakhogy az ajánlattételben ugyanazok a megajánlott mennyiségek szerepeltek, mint amennyit az MTVA kért, ezt pedig az Átlátszó úgy magyarázta, hogy az alacsony keretösszeg kiírása csupán arra volt jó, hogy a nyílt közbeszerzést elkerüljék, valójában előre tudták, hogy a reális összeg meghaladja a 100 millió forintot.

hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A McCann Stockholm megtalálta a módját, hogy a gyerekek önszántukból operába akarjanak menni. Persze volt benne egy kis trükk.

Az eddigi öt főkategória listája új szekciókkal bővült. A nevezési határidő: június 4.

A jövőben a márka nem fog olyan modellekkel sem együttműködni, akik nem hajlandók az igazi arcukat mutatni.

A szakember a magyarországi Nespresso vezetői székéből érkezik.

A frissítés bevezetésének szükségessége, valamint mindkét oldal reakciója érthető.

hirdetés
hirdetés

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Meghosszabbított nevezési határidő: március 13.

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra február 27-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

Ismerd meg a legújabb üzleti trendeket és módszereket, majd próbáld ki a tanultakat március 4-én!

Hozd a laptopod! – Facebook és Instagram tréning HR-eseknek, lépésről lépésre, március 12-én!

Jöjjön el március 12-én a tavaszi Gyógyszerkommunikációs konferenciára! Inspirálódás, tanulás és tudásmegosztás nem csak gyógyszeripari szakembereknek az EGIS exkluzív, interaktív helyszínén!

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Nevezési határidő: 2020. március 13.

Mit tehet az ember a környezetért a saját munkahelyén - és hogyan tegye mindezt a vállalati kultúra részévé? Gyakorlati tippek, információk a témában.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop április 2-án, limitált létszámmal.

Milyen tapasztalatok vannak az egészségügyben a GDPR életbe lépése óta? Mit kellene tenni annak érdekében, hogy az Elektronikus Egészségügyi Szolgáltatási Tér (EESZT) használata megfeleljen az európai uniós szabályoknak? Hogyan lehetne adatvédelmi szempontból is jól (fel)használni a hazai adatvagyon

Digitális automatizáció a marketingben: Mire való a chatbot és mikor érdemes használni? Milyen lehetőségek vannak vele a márkaépítésben? Mi a szerepe az ügyfélkapcsolatban? Mi a jó chatbot stratégia?

A verseny célja, hogy egy olyan díjat indítson el az FMCG, és az ezzel a szegmenssel szorosan összefüggő Horeca-piac számára, amely felhívja a figyelmet az elmúlt év sikeres innovációira a fogyasztók, a kereskedelem, a vendéglátás és a szállodaipar területén. Nevezési határidő: április 3.

A nagy sikerrel zajló Év Gyára verseny ötéves jubileuma alkalmából egy egész napos konferenciával egészítjük ki díjátadó gálánkat, ezzel teremtve meg az év egyik kiemelkedő ipari eseményét. Ismerje meg a nemzetközi és a hazai év gyára verseny győzteseinek legjobb gyakorlatait!

Nagy Kreatív Nap május 7-én! További részletek hamarosan...

Az FMCG és kereskedelmi szektor kiemelkedő éves eseménye! Dátum: 2020. május 13-14. Helyszín: Saliris Resort Spa & Konferencia Hotel, Egerszalók