hirdetés
hirdetés
hirdetés

Crowdsourcingol a Duna House

A KreaNod crowdsourcing-oldallal együttműködve keres nevet jövőbeni pénzügyi szolgáltatásának a Duna House cégcsoport. A hazai kreatívokat tömörítő KreaNod online közössége körében írtak ki névadó pályázatot. 

hirdetés

A Duna House névadó pályázatot indított a KreaNod crowdsourcing-oldalon, ahol szabályozott keretek között zajló versengés útján keresnek nevet egy hamarosan induló pénzügyi szolgáltatásuk számára.

A pályázat június 21-ig tart, és a KreaNodon történő regisztráció után lehet részt venni rajta.

 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Hozzászólások (1 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
Van aki még elhiszi ezeket a "versenyeket" pláne 30.000 forintos fődíjjal? :-))) Az egész arról szól, hogy ingyen összegyűjtsék az ötleteket, majd valakinek odalöknek
gombokat. Egyébként is nagyon szeretnek ingyen dolgoztatni a fiúk...

Az energiavállalat szerint az igazi ajándék a fenntartható jövő. Ennek jegyében folytat 360 fokos kampányt és adventi aktivitásokat.

Az egycentes Whoppert kínáló kampánnyal megint a rivális agyát húzzák.

A Cukorbeteg Egyesületek Országos Szövetsége kampányát a Mediator készítette.

„Hatáskör hiányában" lezárták a Közép-Európai Sajtó és Média Alapítvány versenyhatósági vizsgálatát.

A rossz gyerekeknek maguknak kell még ezt is megoldani.

hirdetés

Díjátadó: december 10., 18.30

hirdetés
hirdetés