hirdetés
hirdetés
hirdetés

Crowdsourcingol a Duna House

A KreaNod crowdsourcing-oldallal együttműködve keres nevet jövőbeni pénzügyi szolgáltatásának a Duna House cégcsoport. A hazai kreatívokat tömörítő KreaNod online közössége körében írtak ki névadó pályázatot. 

hirdetés

A Duna House névadó pályázatot indított a KreaNod crowdsourcing-oldalon, ahol szabályozott keretek között zajló versengés útján keresnek nevet egy hamarosan induló pénzügyi szolgáltatásuk számára.

A pályázat június 21-ig tart, és a KreaNodon történő regisztráció után lehet részt venni rajta.

 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Hozzászólások (1 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
Van aki még elhiszi ezeket a "versenyeket" pláne 30.000 forintos fődíjjal? :-))) Az egész arról szól, hogy ingyen összegyűjtsék az ötleteket, majd valakinek odalöknek
gombokat. Egyébként is nagyon szeretnek ingyen dolgoztatni a fiúk...
hirdetés
hirdetés

Dinamikus kizárási listákat lehet vele létrehozni, amivel egyszerűsíthetik a kampányok menedzselését.

Michal Malysa tizenöt piacon vezényli majd a cégcsoport külső és belső kommunikációját.

A bútoráruház nem is költ más offline csatornán, a szpot a saját kreatívcsapat munkája.

534 különböző ruhadarab vonul fel a bevásárlóközpontból a látványos videókban.

A patika kampányokért jött, de még több lett belőle.

Tarts velünk április 22-én, hogy megtudd, hogy mitől működik a mentoring és nagyköveti rendszer – és mitől nem!

Mindenkit meggyötört a pandémia, a motiváltságukat vesztett, kiégett és akár még fizikailag is megviselt munkatársak aránya lényegesen nőtt a szervezeteken belül. Milyen eszközei vannak erre egy vállalatnak? Gyere el ingyenes szakmai randinkra, ahol több tucat javaslatot adunk a kezedbe!

hirdetés
hirdetés