hirdetés
hirdetés
hirdetés

Creatinsta néven indult influencer-ügynökség

Mikroinfluencerekkel, azaz néhány ezres követőtáborokkal rendelkező véleményvezérekkel dolgozik a Creatinsta nevű új influencer-ügynökség, melyet a Kereskedelmi Marketing Trendek nevű marketingügynökség indított két fiatal közösségimédia-szakértővel, Dely Ábrissal és Void Filleddel közösen.

hirdetés

„A mikroinfluencerek ereje abban rejlik, hogy homogén a követőtáboruk, ráadásul a közönséget nagyon is érdekli, hogy mit csinál az influencer. Így az ott megjelenő tartalom gyakorlatilag egy baráti ajánlással ér fel” – nyilatkozta a Creatinsta egyik alapítója, Dely Ábris, aki 2015 óta foglalkozik közösségi média marketinggel. Dely szerint - ha például Instagramról beszélünk - 20 ezres követőtábor felett már nem mikroinfluenszerekről van szó, ritka ugyanis, hogy homogén legyen a tábor. Az alatt viszont még nagyobb az esélye annak, hogy egy organikusan felépült, hiteles követőtábor állt össze – mondja.

Dely elmondta azt is, hogy ügynökségként nem csak összegyűjtik a mikroinfluencereket, de segítik is őket: „Figyelünk arra, hogy jó minőségű maradjon a tartalom, olyan, ami érdekli a követőtábort és figyelünk az értékekre, a stílusra és arra, hogy a növekedés természetes maradjon.”

A közlemény szerint a Creatinsta több mint 130 influencerrel áll kapcsolatban, közülük több tucattal leszerződtek már. A kampányok során az adatbázisukból kiválasztják az adott üzenethez, márkához leginkább passzoló influencereket, így egyszerre 10-20 véleményvezérnél is futhat a kampány, akik egyenként 3-5 ezres követőtáborral rendelkeznek.

Az alapító partner, a Kereskedelmi Marketing Trendek Kft. a közlemény szerint eddig főleg nagykerekkel és gyártókkal dolgozott, több hazai és nemzetközi vállalat kampányán, de a szolgáltatásaik között eddig nem szerepelt az influencer-marketing.

Jagodics Rita, a cég vezetője elmondta, hogy a Creatinstánál teljes folyamatokban akarnak gondolkodni, nem feltétlenül csak az online térre koncentrálnak, hanem a kampányokat kiegészítik eseményekkel és egyéb eszközökkel is.

Szerényi Szabolcs, főszerkesztő-helyettes
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A Chivas Regalra és a The Glenlivetre írt ki digitális kommunikációs tendert a Pernod Ricard Magyarország. Mindkét megbízást a Neo nyerte.

Az esendő férfiak legalábbis, akik szeretik a sört. Ilyen és így készült a Soproni legutóbbi kampányepizódja.

A csípős változatot hirdetik így.

Nem tájékoztattak, most fizethetnek.

A Nielsen megmérte: 4,93 millió néző kapcsolt valamelyik választási műsorra.

hirdetés

JobXperience – HR konferencia a még jobb hangulatú munkahelyekért. Április 20. 09:00

Kétnapos konferencia az FMCG és a kereskedelmi szakma legégetőbb problémáiról és kérdéseiről április 26-27-én.

Információ, kapcsolatépítés, csúcsgasztronómia – mindez egy időben, egy helyen május 7-én a Caviar & Bull-ban.

Employer Branding Award 2017 – Winner's Conference / Best Practices: jöjjön el, és ismerje meg a Példaértékű Munkáltatói Márkaépítés Díj nyertes megoldásait! Szakmai konferencia a legjobb hazai munkáltatói márkák bemutatására május 15-én, a Müpában.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, idéntől nemzetközi kreatívigazgatók is a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Díjátadó: 05.18., Akvárium

Rendezvényünk célja, hogy jövőbe mutató, már itthon is elérhető, a munkát valóban megkönnyítő gyakorlati megoldásokat mutasson be a közönségnek. Jöjjön el, ismerkedjen a jövőjével május 18-án a Müpában!

Mutasd meg, hogy MagyarországON te menedzseled a legmenőbb turisztikai kommunikációs projekteket! Nevezési határidő: 2018.05.18.

Pakk Csomagolásdizájn-verseny célja, hogy megtaláljuk Magyarország legszebben tervezett és kivitelezett termékcsomagolásait. Nevezési határidő: május 25.

hirdetés
hirdetés