hirdetés
hirdetés
hirdetés
Share on Tumblr

Corvinusos, szociológus hallgatóé a Komáromy Gábor-ösztöndíj

A bírálóbizottság Bekker Balázsnak, a Budapesti Corvinus Egyetem 20 éves szociológia szakos hallgatójának ítélte a 2017-es Komáromy Gábor-ösztöndíjat. A pályázó a hajléktalanok helyzetét bemutató cikksorozat tervével nyert.

hirdetés

A Komáromy Gábor-ösztöndíjat képzési területtől függetlenül, nappali tagozatos egyetemi vagy főiskolai hallgatók számára hirdették meg november elején. A pályázatban egy minimum háromrészes cikksorozat projekttervét kellett leadni, aminek a témakörköz kapcsolódó, konkrét történet ismertetése is a része volt. 

A nyertes pályamunkájában Bekker Balázs a hajléktalanok helyzetét bemutató cikksorozat tervét vázolta, külön hangsúlyt fektetve a hajléktalanokat kihasználó bűnözői csoportok tevékenységére - olvasható a közleményben. 

Idén 17-en jelentkeztek a díjra, öt pályázó jutott be a szóbeli fordulóba. A beérkezett pályamunkák alkotói többek között a kreativitást fejlesztő képzésekről, a menekültválságról, az olvasást népszerűsítő oktatási kezdeményezésekről, valamint a fiatalok politikai részvételét támogató uniós programokról szóló riportsorozatok tervével jelentkeztek.    

A zsűri különdíjában és a mentori támogatás mellett projektje megvalósításának költségeihez Komáromy Gábor korábbi tanítványainak felajánlásából támogatásban részesült Rácz Viktória és Mikus Áron. Viktória – a Zsigmond Király Egyetem kommunikáció szakos hallgatója – az ún. „sugar-kapcsolat” jelenségről tervez cikksorozatot. Áron, a Budapesti Corvinus Egyetem nemzetközi tanulmányok szakos diákja az oktatáspolitika stratégiai irányait meghatározó hatáselemzéseket és döntéshozatali folyamatokat tervezi cikksorozatában vizsgálni - írják.        

A Komáromy Gábor-ösztöndíjat a Cook Communications and Mathias Corvinus Collegium (MCC) alapította 2010-ben és elsősorban a társadalmi, közéleti témák kritikus megközelítését és a gyakorlatorientált újságíróképzést kívánja ösztönözni.  A program finanszírozására a Cook Communications és a Mathias Corvinus Collegium összességében 1200 eurót biztosít, amelyből 300 eurót a Mathias Corvinus Collegium Komáromy Gábor-könyvtárának fejlesztésére szánnak, könyvek és folyóiratok beszerzésére. A nyertes pályázó a cikkek határidőre való elkészítése esetén 900 euró ösztöndíjban részesül, mentori segítséget kap munkájához tapasztalt, nemzetközi közegben jártas újságíróktól, valamint felvételt nyer az MCC Média/Kommunikáció szakirányára.

A Komáromy Gábor-ösztöndíj bírálóbizottságának tagjai voltak:

Joe Cook: a Cook Communications alapítója

Révész Ágota: kutató, az MCC volt tanára

Adam LeBor: író, újságíró

Lambert Gábor: újságíró, az MCC tanára

Pethő András: a Direkt36 oknyomozó újságírói portál vezető szerkesztője és alapítója, az MCC tanára

Molnár Bálint: az MCC Média/Kommunikáció szakirány vezetője

Szalai Zoltán: az MCC ügyvezető igazgatója

 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Share on Tumblr
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Az Ipsos a 8-14 éves gyerekek médiahasználati szokásait vizsgálta.

A német EDEKA szupermarketlánc egy groteszk és egyben nagyon szép reklámot készített. 

Vizuális, márkakommunikációs tervezési feladatokkal bízták meg az ügynökséget.

 

Müller Mihály elmenetele a cég friss tulajdonosváltásával lehet összefüggésben - értesült a 24.hu.

A remek content marketingből az is kiderül, hogy a nagydolog közben inkább papíron olvasunk újságot, mint okostelefonon.

hirdetés
hirdetés

Az Iránytű 2017 kommunikációs verseny nevezési határideje: február 24. 18 óra

Február 28-án ismét gyógyszerkommunikációs konferencia. Fókuszban a jövő betegei és médiafogyasztási szokásaik lesznek.

Tippek és trükkök a prezi.com használatáról. Workshop 2017. március 8-án.

A Kreatív és a Republic Group által közösen szervezett konferencia március 9-én várja a reklámipar jövője iránt érdeklődőket.

Indul a nevezés az idei Hipnózisra, amely Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye. Nevezési határidő: március 10.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: március 17.

Micro moments, Google Adwords és Youtube, videotartalom stratégia, mobilhirdetés, attribúciós modellezés

2017. április 6-7. Országos sales meeting azoknak, akik szeretnek értékesíteni, és még jobbak akarnak lenni!

Idén is megrendezzük az FMCG-szektor egyik legmeghatározóbb, kétnapos eseményét. Időpont: 2017.04.27-28.