hirdetés
hirdetés
hirdetés

Golden Drum

Corbis Photography Award - a német Scholz győzött

A német Scholz & Friends kapta a Corbis ötezer eurós díját, miután az ügynökség első lett a Corbis Photography Award-on. A Fastest Bike Courier című fotósorozatot Boris Balant, a Luks: Ljubljana kreatívigazgatója által vezetett zsűri találta a legjobbnak. A shortlistre kerülő alkotásokat Piran városában állították ki.
hirdetés
A Golden Drum reklámfesztivál keretében először adták át a Corbis díjat, amelyen a legjobb hirdetési és promóciós céllal készült fotókat díjazták. A verseny legjobb munkája egy négy darabból álló fotósorozat lett. A négy fotón négy - a széltől eltorzult fejű - kerékpár-versenyző portréja látható. A díjnyertes munkát Hans Starck, német fotós készítette. A Corbis Photography Award ezüstérmét a Converse - tatoo című fotó kapta, amelyet az alkotás készítője, a lengyel Andrzej Dragan nevezett a megmérettetésre.

A bronznak ismét a német Scholz & Friends örülhetett: a The Post-it kampány két munkájával nyert az ügynökség. A fotókat Susanne Ludwig készítette a kampányhoz.

Mint arról már beszámoltunk: a Corbis első versenyére bármely európai ügynökségtől, de akár egyénileg is lehetett jelentkezni, a részvétel feltétele az volt, hogy a versenyen indított fotó Európában is használatban legyen, vagy használatba kerüljön a jövőben. A zsűri elnöke Boris Balant, a Luks: Ljubljana kreatívigazgatója volt, a zsűri tagjai pedig Cristiano Bottino, a Studio FM Milano kreatívigazgatója, Iwona Kluszczynska, a McCann Erickson Varsó kreatívigazgatója, Slavimir Stojanović, a Futro Belgrád  kreatívigazgatója, és Siri Vorbeck, a Corbis UK EMEA régiójának kreatívigazgatója voltak.
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A világhírű modell és hazai influencerek egyszerre küldik a fotóikat az sztratoszférába, hogy a Samsung űrszelfit csináljon nekik.

Ráadásul pont a sorozat 30. horrorkiadásában, a 666. epizódban.

Az UNICEF és az ACG plakátokkal hívja fel a figyelmet az alapjogokra, amelyek minden gyermeket megilletnek szerte a világon.

Így tiltakoznak az újságírói jogok korlátozása ellen.

Ez üzeni a Deutsche Telekom új kampánya, ami csak félig vicc.

hirdetés

Toborzás/kiválasztás konferencia DEMO-túrával egybekötve november 5-én.

Gondolatok és példák a gyógyszermarketingről, az ipar kommunikációs szakembereitől. 2019.10.29.

A GyártásTrend ősszel folytatja országjáró Roadshow-ját, amelynek keretében a gyártó cégek használható tudást kapnak a digitalizációs ipar 4.0 megoldásokról.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A december 13-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Tapasztalatok, gyakorlati tanácsok – átállási workshop

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Nap című konferenciát. A nap, amikor az employer branding szakma találkozik.

Egész napos konferencia a pénzügyi termékek és szolgáltatások, az ezeket értékesítő pénzintézetek marketingjéről és kommunikációjáról. Dátum: 2019.12.04.

hirdetés
hirdetés