hirdetés
hirdetés
hirdetés

Coca-Cola - bevezető kampány a Coke Zerónak

A Coca-Cola Magyarország történetének legnagyobb termékbevezetését vezeti fel a Coke Zero április 4-én indult kampánya. A feladatokon a Leo Burnett, a Neo Interactive, a Starcom, a Lauritzen Marketing és a NetAktív dolgozott.
hirdetés
A Népszabadság egész fejléc alatti részét elfoglaló sajtóhirdetés is jelezte április 4-én a Coke Zero idáig titokban tartott magyarországi bevezetéséhez kötödő kampány indulását. A június végéig tartó kampány a Coca-Cola Magyarország eddigi legjelentősebb termékbevezetéséhez készült – tudta meg a Kreatív Online Toronyi Zsuzsa márkamenedzsertől.

A nemzetközileg használt „A lehetetlen lehetséges" filozófia köré épített kreatívkoncepción a Leo Burnett Budapest dolgozott. A kampány része a Wieden+Kennedy Amsterdam által a brit Coca-Cola számára gyártott animált reklámfilmek adaptációja is, amelyekben érzékszervek beszélgetnek a termékről: a két nyelvet Majka és Szabi, a Supernem énekese szinkronizálta.

A médiafeladatokat a Starcom látta el. A kampány során olyan egyedi megjelenéseket is használnak, mint az épp ebben az időszakban visszatérő régi típusú körúti villamosok márkázása, az egész oldalas Népszabadság címlaphirdetés, vagy a Metro utolsó oldalán a tévészpotok történetét elmesélő képregény.

Ahogy a Kreatív Online már megírta, a BTL-feladatokra kiírt tendert a Lauritzen Marketing nyerte. A szlogenhez illeszkedő filozófiájú, egyelőre nem részletezett „élményközpontú" promóciók a célcsoporthoz illeszkedő kontextusban és helyszíneken valósulnak meg. Korábbi értesülésünk szerint a Coke Zero promóciójában Talmácsi Gábor is szerepet kap.

A kampányhoz tartozó márkasite-ot (www.cokezero.hu) a Neo Interactive készítette. A kampány pr-részével a NetAktívot bízták meg, akik a sajtókapcsolatokon túl események és akciók tervezésében, illetve megvalósításában is közreműködnek.
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Lesz mivel feldobni az egyre hidegebb estéket.

Összesen 117,71 milliárd forintról szól a Költségvetési Bizottság hétfőn beadott javaslata – írja a Telex.

Az október közepén megjelenő címkéket a győri RAW Agency tervezte.

A John McClane aksit cserél a kocsijában című performansz „cselekménye” még a legkeményebb nézőt is az epilepsziás roham szélére kergeti.

A Bud Light reklámja egy kalandos történetet mesél el, happy enddel.

2020. október 21. Te mennyire ismered az embert? És hogyan tudsz neki még többet, még több csatornán eladni? Teszi fel a fő kérdéseket a konferencia, melyekre igyekszünk válaszokat találni, garantáltan túllépve a közhelyeken, néhány előadásban a pszichológia segítségével.

Célunk, hogy megtaláljuk a hazai legszebb és legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásokat. Normál nevezési határidő: 10.30. Meghosszabbított nevezési határidő: 11.06.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

A szokatlan év ellenére idén is megüljük a legjobb tartalomalapú marketingmegoldások és a legjobb influenszer kampányok ünnepét. 2020. október 22. 20:00

Hipnózis sem maradt érintetlenül a napról napra egyre inkább feje tetejére álló 2020-ban, egy dologból azonban nem engedünk - a díjakat idén is átadjuk Magyarország legrégebbi reklámversenyén.

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU, a Kreatív és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Napot! - Legyél nyolckarú HR SHIVA 1 nap alatt!

hirdetés
hirdetés