hirdetés
hirdetés
hirdetés

CIB, IEB - egyesülnek

A Menedzsmentfórum arról ír, hogy még 2007-ben egy bank lesz Magyarországon a CIB Bank és az Inter-Európa Bank. A két pénzintézet egyesülésével létrejött Intesa Sanpaolo csak nyár közepén hozza nyilvánosságra a bank új nevét.
hirdetés
Corrado Passera, az Intesa Sanpaolo vezérigazgatója egy Milánóban megrendezett sajtótájékoztatón elmondta: a CIB anyabankja, a Banca Intesa és az Inter-Európa Bankot tulajdonló Sanpaolo IMI év eleji egyesülésével létrejött óriásbank Olaszországban 11 millió, Közép- és Kelet-Európában további hétmillió ügyféllel rendelkezik.

Az egyesüléssel létrejött Intesa Sanpaolo piaci értéke 74,7 milliárd euró, ezzel Európában a hetedik helyen áll - mondta a vezérigazgató.

A fúzió utáni névváltást még idén levezénylik Magyarországon, de az új nevet csak három hónap múlva hozzák nyilvánosságra. Nincs információ arról sem, hogy hogyan alakulnak a kommunikációs megbízások. Magyarországon a CIB reklámügynöksége a Grey és a hat, az IEB hirdetéseit pedig a Kastner & Társai reklámügynökség készíti.
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

Csúszik az engedélyezési folyamat, de idén még jók vagyunk.

Stáb nélkül, teljesen egyedül kellett lefotóznia magát.

A távmunkában dolgozó kommunikációs dolgozók számára. Mindkettő használata ingyenes.

Nem tudták azonosítani az emberi méltóság megsértésének tényálladékát a kormánypárti hírtelevízió anyagában.

Az edzőtermek zárva, a kültéri sportolás tűrt, de nem támogatott, és vannak, akik ennek ellenére sem adják fel. 

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Mit tehet az ember a környezetért a saját munkahelyén - és hogyan tegye mindezt a vállalati kultúra részévé? Gyakorlati tippek, információk a témában.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop április 2-án, limitált létszámmal.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Milyen tapasztalatok vannak az egészségügyben a GDPR életbe lépése óta? Mit kellene tenni annak érdekében, hogy az Elektronikus Egészségügyi Szolgáltatási Tér (EESZT) használata megfeleljen az európai uniós szabályoknak? Hogyan lehetne ad

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Digitális automatizáció a marketingben: Mire való a chatbot és mikor érdemes használni? Milyen lehetőségek vannak vele a márkaépítésben? Mi a szerepe az ügyfélkapcsolatban? Mi a jó chatbot stratégia?

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! A Kreatív szaklap először szervezi meg a Best of Best.net & Lollipop workshopot, amelyen az ügynökségek bemutatják a két versenyen legeredményesebben szereplő kampányaikat.

A verseny célja, hogy egy olyan díjat indítson el az FMCG, és az ezzel a szegmenssel szorosan összefüggő Horeca-piac számára, amely felhívja a figyelmet az elmúlt év sikeres innovációira a fogyasztók, a kereskedelem, a vendéglátás és a szállodaipar területén. Nevezési határidő: június 3.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre!

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! ÚJ IDŐPONT HAMAROSAN!

hirdetés
hirdetés