hirdetés
hirdetés
hirdetés

Chatbotot indított a Barcelona

Az FC Barcelona elindította hivatalos chatbotját Viberen, ahol a szurkolók a meccs emberére is szavazhatnak. Az idény végén legtöbb szavazatot kapó játékos elnyeri a Rakuten Viber „BarçaViber Év Játékosa” címet. A legpontosabban tippelő rajongók nyerhetnek, illetve pályázhatnak a „BarçaViber Év Szurkolója” címére. A végső győztes lehetőséget kap, hogy személyesen találkozhasson a klub játékosaival Barcelonában.

hirdetés

Az FC Barcelona elindította hivatalos Viber chatbotját. A már említett „BarçaViber Meccs Embere” szavazás mellett a szurkolók betekintést nyerhetnek a klub mindennapi életébe és értesülhetnek a csapatot érintő hírekről. A chatbot a Barça pár hete indult, mostanra 4,4 millió követővel rendelkező hivatalos Viber publikus profilját és matricacsomagját követően érkezik a platformra.

A chatbot-ban megtalálható „BarçaViber Meccs Embere” program hat játékost jelöl a „BarçaViber Meccs Embere” címre a világ egyik legnagyobb sportstatisztikai elemzője, az Opta hivatalos adatai alapján. Az Opta a mérkőzések közben folyamatosan élőben követi a játékosok egyéni teljesítményét, a hat jelöltet ennek alapján határozzák meg. Az a játékos, aki a legtöbb Meccs Embere szavazatot kapja, a szezon végén elnyeri a Rakuten Viber „BarçaViber Év Játékosa” elismerést.

A chatbottal való aktivitásaik révén a rajongók a „BarçaViber Év Szurkolója” címért versenyezhetnek. A győztes nyereménye egy VIP látogatás a Camp Nouba, ahol személyesen is találkozhat a csapat sztárjaival. A győztesnek a lehető legpontosabban kell megtippelnie a meccs végeredményét, a Meccs Emberét és csapat összesített értékelését minden mérkőzés után.

A Viber-en keresztül elérhető FC Barcelona aktivitások a Chat Leap, az Inscouts és az Opta együttműködésével jöttek létre. A „BarçaViber Meccs Embere” aktivitás a szeptember 9-i FC Barcelona - RCD Espanyol mérkőzés kezdetével indult el.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Az NMHH a TV2, az RTL Klub és Duna Tévé, illetve 1-1 hónapra még hat másik csatorna műsorait vizsgálta.

Nessaj, a vlogger is ad majd tippeket.

Az egyiket nőknek szánják, a másikon filmek és sorozatok lesznek. Újrapozícionálja magát a Sony.

Az adatok használatáról, az okoseszközök szerepéről és a Budapest-márkáról is szó lesz.

Az Antré Akadémia az utánkövető rendszerben látja a megoldást.

hirdetés

A verseny célja, hogy megtaláljuk és díjazzuk a legszebben tervezett és kivitelezett médiatermékeket Magyarországon. Weboldalakat, alkalmazásokat, tévéműsorokat, magazinokat és más nyomtatott kiadványokat lehet nevezni. Meghosszabbított nevezési határidő: szeptember 22.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Hosszabbított nevezési határidő: 09.22.

Szeptember 28-án ismét Gyógyszerkommunikációs konferencia. Fókuszban a technológiai fejlődés előnyei és kihívásai: E-recept, Data Science, okos eszközök.

A 2017. október 4-én megrendezésre kerülő rendezvényen a nyomdaipar és marketing találkozik egymással!

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 6.

Mindennapi marketing a turizmusban – adatelemzés, szegmentálás, termékfejlesztés és kommunikáció a gyakorlatban. Turisztikai marketing konferencia 2.0 október 10-én.

Workshop a Kreatív szervezésében a Sakkom Interaktív szakmai támogatásával. Október 11.

Elindult a Lollipop 2017 nevezési időszaka. A verseny célja: kreatív btl-megoldások és kapcsolódó kommunikációs kampányok díjazása. Nevezési határidő: 2017.10.13.

Ismét YouTube a Hajón október 12-én a Google és a Kreatív szervezésében!

Cél: a reklám- és tágabb értelemben vett kommunikációs ipar gyártói oldalának legkiválóbb megoldásait jutalmazni. Nevezési határidő: október 27.

hirdetés
hirdetés