hirdetés
hirdetés
hirdetés

Cartman nem csak a fejedbe jutott be

Hat shortlistje van a Viacom CEE-nek a Clio Entertainment versenyen.

hirdetés

November másodikán osztják ki Los Angelesben a Clio Entertainment díjakat, most jelentették be a shortlisteseket. Három magyar tévés kampány is felkerült a listára, mind a Viacom CEE-től. A Branded Entertainment kategóriában a Comedy Central pszichóreklámja lett listás, itt írtunk róla korábban, Csőre Gábornak hasad meg a személysége benne a South Park szinkronizálása közben.

A Paramount két szpotja is jelölést kapott, az egyik a Django elszabadul animációs promófilmje, a másik a Keresztapa-trilógia reklámja, ezeket főként technikai díjakra jelölték (sound design, végés, animáció), illetve drámai tévészpot kategóriában.

Az alkotások és az alkotók itt, itt és itt tekinthetők meg.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Tíz nappal az amerikai premier után Magyarországon is látható lesz Stephen Colbert sorozata.

A videó a témában már korábban kampányt készítő Deepinsight munkája.

Aki csak egy-egy modulra szeretne beiratkozni, mostantól arra is van lehetősége.

Jászai Gellért szerint a Konzum stratégiájának része, hogy ha eladó lesz, akkor érdekli őket a Telenor.

De a volt momentumos Pottyondy Edina is csatlakozott a szerkesztőséghez. 

hirdetés

Digital Pharma: gyógyszerkommunikációs konferencia március 1-jén.

Digital Branding Reggeli a Google-lel március 6-án!

Toborzásaink kiegészítése LinkedIn kampányokkal. Mire jó, hogyan használható, kinek érdemes, kinek nem? Március 6., 08:30

Gyakorlati Facebook útmutató: Recrutiment branding a gyakorlatban, eszközök és lépések több és releváns jelentkezőért. Március 6., 13:00

Amit egy hr-esnek a GDPR-ról tudnia kell. Konzultációval egybekötött workshop a Deloitte szakértőivel március 8-án.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, idéntől külföldi kreatívigazgatók is a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Nevezési határidő: 03.09.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: március 09.

A Magyar Instagram Körkép 3.0 kutatás eredményeinek és az Instagram legfrissebb híreinek ismertetése. Március 21., 09:00

Ismét saleskonferencia április 12-én az Üzlet&Pszichológia és a Kreatív szervezésében.

Kétnapos konferencia az FMCG és a kereskedelmi szakma legégetőbb problémáiról és kérdéseiről április 26-27-én.

hirdetés
hirdetés