hirdetés
hirdetés
hirdetés

Cartman nem csak a fejedbe jutott be

Hat shortlistje van a Viacom CEE-nek a Clio Entertainment versenyen.

hirdetés

November másodikán osztják ki Los Angelesben a Clio Entertainment díjakat, most jelentették be a shortlisteseket. Három magyar tévés kampány is felkerült a listára, mind a Viacom CEE-től. A Branded Entertainment kategóriában a Comedy Central pszichóreklámja lett listás, itt írtunk róla korábban, Csőre Gábornak hasad meg a személysége benne a South Park szinkronizálása közben.

A Paramount két szpotja is jelölést kapott, az egyik a Django elszabadul animációs promófilmje, a másik a Keresztapa-trilógia reklámja, ezeket főként technikai díjakra jelölték (sound design, végés, animáció), illetve drámai tévészpot kategóriában.

Az alkotások és az alkotók itt, itt és itt tekinthetők meg.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A Central European Startup Awards egyetemi partnere lett az iskola.

A telekommunikációs szolgáltató átnevezte a hazugságvizsgálót.

Mostantól szombaton is hallható az "egyik legkarakteresebb műsor".

A Vermis összeszedte, mi minősül reklámnak és mit kell tennie egy véleményvezérnek.

Hashtagenként 100 forintot adományoz a telekommunikációs vállalat.

hirdetés

Tippek és trükkök a prezi.com használatáról. Workshop 2017. december 13-án.

A legsikeresebb digitális kommunikációs kampányokat és megoldásokat keressük, pontszerzés a Kreatív-MAKSz M+Listán. Hosszabbított nevezési határidő: 12.15.

PR workshop a Prizma Kreatív PR Díj kiemelkedő kampányainak bemutatására január 25-én.

hirdetés
hirdetés