hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ilyen volt a Cannes Lions-est

Cannes Lions-estet szervezett a Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége (MAKSZ) szeptember 22-én a Brody Studios-ban, ahol az idei reklámfesztivál győztes reklámjait vetítették.

hirdetés

Az idei reklámfesztivál díjnyertes alkotásait néztük meg a MAKSZ által szervezett Cannes Lions-esten. Az estet Aczél László, a MAKSZ elnöke nyitotta meg, majd Ben Knight, a Geometry Dubai kreatívigazgatója tartott előadást.

Az idei három bronz díj nyertesei, Czebe Márton, a Possible kreatívigazgatója, Budaházy Szabolcs, az Arworks ügyvezetője, majd Galácz Karolina és Hujber Áron, a Young&Rubicam Budapest képviseletében 5-5 percben meséltek élményeikről. Az este során a díjnyertes reklámfilmeket vetítették, de plakátkiállítás is volt a Brody Studios két termében, a cannes-i verseny press, outdoor és design kategóriáinak Arany Oroszlán-díjas munkáiból.

Az esten mi is voltunk, megmutatjuk képekben, íme:

Galácz Karolina, Young&Rubicam Budapest, deputy creative director, Hujber Áron, Young&Rubicam Budapest, art director, Czebe Márton, Possible, head of creative division, Ben Knight, Geometry Dubai, executive creative director, Budaházy Szabolcs, Arworks , ügyvezető igazgató
A további képekért kattintson!

Antalfi Anikó, szerkesztő, szórakozás rovat
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Az új arculat mellett a hirdetők is új lehetőségekkel találkozhatnak. 

A lakásfejlesztő vállalat először indított televíziós kampányt.

A Wieden & Kennedy New York váltja a DDB által három éve létrehozott dedikált ügynökséget, miközben a W&K Portland tovább dolgozik a KFC-n.

100 millió fontos bevétel után. Ez kevesebb, mint amennyit egy magánszemély évi 120 ezer fontos fizetés után adózik le.

Az Alakreform és egyik hirdetője nem tartotta be az influencer marketingje kapcsán vállalt kötelezettségeit.

hirdetés

Az Üzlet és Pszichológia és a hrpwr.hu ismét bemutatja a nagy sikerű „kékgalléros” konferenciát! Kékgalléros HR kihívások 3.0 szakmai konferencia szeptember 26-án.

A MOST Fórum szeptember 26-i eseményén a híres testvérpárral, DTK-val, D. Tóth Andrással, valamint ismert szakértőkkel járunk utána, hogyan szolgálják a családi együttműködést a digitális eszközök és lehetőségek. Időpont: szeptember 26., 18.00 Helyszín: Magyar Telekom székház, Puskás konferenciate

Mentes hype: rend a trendben! Időpont: október 3., 09.30 - 16.00

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 4.

Az eladásösztönző marketing titkai: élmény, adat, taktika. Hogyan ötvözzük az adatokat az élményekkel? Influencerek és eladásösztönzés tartalommarketinggel – jó és rossz példákon keresztül. Tudatos fogyasztó vs. Promo érzékenység – minden kiderül a proMO2019 workshopon! (x)

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra október 9-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

Zöld marketing és kommunikáció Itt a zöldár! A tudatos fogyasztók már átlátnak a greenwashingon, de mi jön ezután? Save the date: 2019.10.10.

A legjobb márkaélményeket és aktivációkat keresi a 2019-es Lollipop! Nevezési határidő: 2019. október 11.

Gondolatok és példák a gyógyszermarketingről az ipar kommunikációs szakembereitől. 2019.10.29.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A december 13-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Toborzás/kiválasztás konferencia DEMO-túrával egybekötve november 5-én. Az előadások hosszabb szünetében a kiállítók a gyakorlatban is bemutatják megoldásaikat.

hirdetés
hirdetés