hirdetés
hirdetés
hirdetés

Tudósítás Cannes-ból

Cannes Lions - magyarok a shortlisten

Vasárnap délután hozták nyilvánosságra a Direct Lions és a Promo Lions rövidlistákat, a Leo Burnettnek az utóbbin sikerült egy rövidlistás helyezést elérnie a Procter & Gamble Secret dezodormárkájának készített Secret Jewel című kampánnyal.
hirdetés
Rövidlistára került a Leo Burnettnek Procter & Gamble Secret dezodormárkájának készített Secret Jewel című kampánya. A kategóriában összesen két további magyar alkotás versenyzett, a szintén Leo Burnett által, a Pannonnak készített SMS Bandi valamint a Greynek a Nokia részére indított Füldugó című kampánya.

A kategória győzteseit hétfőn délben hozzák nyilvánosságra.

Cannesból bővebben, szubjektíven: kreativcannes.blogspot.com
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

Bejelentették: várható az új arculat és a b2b-profil további erősítése is 2020-ban.

Úgy volt, hogy nem lesz hivatalos mörcs karácsonyra, de aztán észhet tért a cég.

Az árnyalat hivatalosan persze nem a kólásdobozról kapta a nevét, hanem nemes egyszerűséggel „klasszikus kéknek” hívják.

Robert De Niro saját gyűjteményének darabjait is felajálotta a könyvhöz.

A fenntarthatóság jegyében állt össze a két nagy múltú amerikai vállalat.

15 küldőpiac 15 percben. A Pont Itt és a Turizmus Online szakmai rendezvénye Dátum: január 31.

hirdetés
hirdetés