hirdetés
hirdetés
hirdetés

Exkluzív tudósítás Cannes-ból

Cannes Lions - a BBDO az év hálózata

Kiosztották a cannes-i reklámfesztivál utolsó, minden bizonnyal leginkább várt és a legnagyobb figyelemmel kísért nagydíjait, a Film és Integrated Grand Prix-t, valamint az „év reklámügynökségi hálózata" és az „év ügynöksége" címeket. A legjobb filmnek járó elismerést a Dove ,„Evolution" című online szpotja kapta, az év hálózati ügynöksége címet pedig a BBDO nyerte el.
hirdetés
Bob Garfield ismét örülhet, mert favoritja, a kanadai Ogilvy & Mather, Toronto által az Unilevernek készített ,„Evolution" című online film nyerte el a Film Grand Prix-t. Az már csak hab a tortán, hogy a Sony nagysikerű színeslabdás szpotjának folytatása, a ,,Paint", és a  Coca-Cola ,„Videogame"-je is aranyat nyert. Legfeljebb az okozhat csalódást az AdAge jósának, hogy egyik kedvence, a Santos Argentina által készített Lux ,,Neon Girl" csak bronzot kapott a zsűritől.

Az Integrated Grand Prix-t az Unilever Axe 3 kampányáért felelős Vegaolmosponce Argentina kapta, ugyanez - az egyébként Alex Bogusky, a Crispin Porter + Bogusky vezető kreatívigazgatója által elnökölt - zsűri pedig a Titanium Grand Prix-t az év interaktív ügynökségének is választott Crispin Porter + Boguskynak ítélte, a Burger King „Xbox King Games" kampányáért.

A ,„Network of the Year" cím boldog tulajdonosa idén a BBDO, megelőzve a DDB-t és a Saatchi&Saatchi-t. Az „Agency of the Year" versenyében viszont már a Saatchi&Saatchi futott be elsőnek New York-i ügynökségével, a DDB és az Ogilvy előtt. A legjobb filmprodukciós cégnek járó Palme d'Or aranypálmát a Smuggler USA kapta. Mint arról már tudósítottunk, az év médiaügynöksége címet az OMD, a Press nagydíjat a Saatchi & Saatchi, az Interactive Grand Prix-t pedig három ügynökség, az Ogilvy, a Farfar és az R/GA vihette haza.

A további nagydíjakat Radio kategóriában a Clemenger BBDO, Outdoor kategóriában a Net#Work BBDO kapta, a legjobb médiatervnek pedig az OMD New Zealand munkája bizonyult az idén. A Promo, illetve a Direct szekciókban a TBWA/Whybin és a „Direct Agency of the Year" címet is elnyerő  Shackleton a lettek a befutók.
Tófalvy Tamás, kultúrakutató, újságíró
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A Mito túl akart lépni a klasszikus kommunikációs eszközökön. 

Az elmúlt két évtized alapvető változásai miatt volt szükség a frissítésre.

Derül ki a Nielsen márkahűséget firtató felméréséből. A printhirdetések még riasztóbb mértékben nem tudnak hatást kiváltani.

Az érintettek nem nyilatkoznak, de az AdAge biztosan állítja, hogy a másfél éve kinevezett Nick Law távozik.

Szert-Szabó Dorottya animációs tervező így búcsúzik egyik kedvenc sorozatától.

hirdetés

A Pont Itt gasztro/szállás/utazás szaklap idén is meghirdeti a hazai Horeca-szakma körében legrangosabb, leglátványosabb design versenyét, a ma már igazi nemzetközi brandnek számító Gastro&Hotel Design Award-ot. Nevezési határidő: július 5.

Július 11-én este tartjuk az online videós tartalmak versenyének díjátadóját. A belépés mindenki számára ingyenes, de regisztrációhoz között.

Találkozunk szeptemberben! Gyertek el, egyszerre két szakmai konferenciát is adunk a Nagy Kreatív Márkanap két hajóján. Egy egész nap az A38-on együtt! 2019.09.04.

hirdetés
hirdetés