hirdetés
hirdetés
hirdetés

Exkluzív tudósítás Cannes-ból

Cannes Lions - a BBDO az év hálózata

Kiosztották a cannes-i reklámfesztivál utolsó, minden bizonnyal leginkább várt és a legnagyobb figyelemmel kísért nagydíjait, a Film és Integrated Grand Prix-t, valamint az „év reklámügynökségi hálózata" és az „év ügynöksége" címeket. A legjobb filmnek járó elismerést a Dove ,„Evolution" című online szpotja kapta, az év hálózati ügynöksége címet pedig a BBDO nyerte el.
hirdetés
Bob Garfield ismét örülhet, mert favoritja, a kanadai Ogilvy & Mather, Toronto által az Unilevernek készített ,„Evolution" című online film nyerte el a Film Grand Prix-t. Az már csak hab a tortán, hogy a Sony nagysikerű színeslabdás szpotjának folytatása, a ,,Paint", és a  Coca-Cola ,„Videogame"-je is aranyat nyert. Legfeljebb az okozhat csalódást az AdAge jósának, hogy egyik kedvence, a Santos Argentina által készített Lux ,,Neon Girl" csak bronzot kapott a zsűritől.

Az Integrated Grand Prix-t az Unilever Axe 3 kampányáért felelős Vegaolmosponce Argentina kapta, ugyanez - az egyébként Alex Bogusky, a Crispin Porter + Bogusky vezető kreatívigazgatója által elnökölt - zsűri pedig a Titanium Grand Prix-t az év interaktív ügynökségének is választott Crispin Porter + Boguskynak ítélte, a Burger King „Xbox King Games" kampányáért.

A ,„Network of the Year" cím boldog tulajdonosa idén a BBDO, megelőzve a DDB-t és a Saatchi&Saatchi-t. Az „Agency of the Year" versenyében viszont már a Saatchi&Saatchi futott be elsőnek New York-i ügynökségével, a DDB és az Ogilvy előtt. A legjobb filmprodukciós cégnek járó Palme d'Or aranypálmát a Smuggler USA kapta. Mint arról már tudósítottunk, az év médiaügynöksége címet az OMD, a Press nagydíjat a Saatchi & Saatchi, az Interactive Grand Prix-t pedig három ügynökség, az Ogilvy, a Farfar és az R/GA vihette haza.

A további nagydíjakat Radio kategóriában a Clemenger BBDO, Outdoor kategóriában a Net#Work BBDO kapta, a legjobb médiatervnek pedig az OMD New Zealand munkája bizonyult az idén. A Promo, illetve a Direct szekciókban a TBWA/Whybin és a „Direct Agency of the Year" címet is elnyerő  Shackleton a lettek a befutók.
Tófalvy Tamás, kultúrakutató, újságíró
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A Magyar Telekom ismét kiosztotta a Fenntarthatósági Sajtódíjakat.

Arany János korábban a Google-nél, azelőtt az SAP-nál dolgozott.

Az alvás ünnepe alkalmából kéthetes altató livestreamet indított a bútorgyártó.

A Nestlé hozza be őket.

Az Apple új reklámjából kiderül, mi mindent kell kibírnia a telefonjaiknak, különösen a legújabb, 11-es verziónak.

hirdetés

Az Üzlet és Pszichológia és a hrpwr.hu ismét bemutatja a nagy sikerű „kékgalléros” konferenciát! Kékgalléros HR kihívások 3.0 szakmai konferencia szeptember 26-án.

Mentes hype: rend a trendben! Időpont: október 3., 09.30 - 16.00

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 4.

Az eladásösztönző marketing titkai: élmény, adat, taktika. Hogyan ötvözzük az adatokat az élményekkel? Influencerek és eladásösztönzés tartalommarketinggel – jó és rossz példákon keresztül. Tudatos fogyasztó vs. Promo érzékenység – minden kiderül a proMO2019 workshopon! (x)

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra október 9-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

Zöld marketing és kommunikáció Itt a zöldár! A tudatos fogyasztók már átlátnak a greenwashingon, de mi jön ezután? Save the date: 2019.10.10.

A legjobb márkaélményeket és aktivációkat keresi a 2019-es Lollipop! Nevezési határidő: 2019. október 11.

Gondolatok és példák a gyógyszermarketingről az ipar kommunikációs szakembereitől. 2019.10.29.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A december 13-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Toborzás/kiválasztás konferencia DEMO-túrával egybekötve november 5-én. Az előadások hosszabb szünetében a kiállítók a gyakorlatban is bemutatják megoldásaikat.

hirdetés
hirdetés