hirdetés
hirdetés
hirdetés

Cannes-ban már most díjakat osztanak

Steve Ballmer, a Microsoft ügyvezetője lett az Év médiaszemélyisége, a Volkswagen pedig az Év hirdetője – a két címet a cannes-i reklámfesztivál szervezői ítélték oda.
hirdetés

Az 56. Cannes Lions Nemzetközi Reklámfesztiválon Steve Ballmert, a redmondi cég ügyvezetőjét választották az Év médiaszemélyiségének. Az IT-szektor közismert figuráját a szervezők a cégóriás digitális reklámozásért mutatott elkötelezettségéért, valamint Ballmer vezetői kvalitásáért tartották érdemesnek a díjra.

Szintén bejelentették Cannes-ban, hogy az év hirdetője a Volkswagen lett. A wolfsburgi székhelyű autógyár azért érdemelte ki a díjat, mert állhatatosan alkalmazott innovatív marketingmegoldásokat és az ügynökségeit kreatív munkára ösztönözte az elmúlt évben. A Volkswagennek készített reklámok eddig közel százötven díjat nyertek Cannes-ban, köztük az első film Grand Prix-t 1970-ben.

A cannes-i reklámfesztivál június 21-27 között zajlik.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A UPC felvásárlásával nevet váltott a Vodafone.

Egy gyerekkórház gondolta újra a dalt, amit sokan csak a Johnny Cash előadásában ismernek.

A cég globálisan 2,2 milliárd dollárt költ évente reklámokra, de ennek nagyját az amerikai piacon, amelyet az Omnicom fog kezelni.

A cég közleményben reagált arra, hogy a fogyasztóvédelem megbírságolta a meleg párt is megjelenítő nyári kampánya miatt.

A Bo DMC vezetését Csíky Andrásra bízták.

hirdetés

A legjobb márkaélményeket és aktivációkat keresi a 2019-es Lollipop! Meghosszabbított nevezési határidő: 2019. október 18.

A MOST Fórum október 17-i eseményén a siker összetevőit keresi egy start-up képviselőjével (Muhi Kristóf - Innobie), egy vállalkozóval (Bogár Márk - Chilifarm) és egy befektető segítségével (Pistyur Vera – Oktogon Ventures). Regisztrálj, vegyél részt és tudd meg, hogyan lesz az ötletből siker! (X)

Toborzás/kiválasztás konferencia DEMO-túrával egybekötve november 5-én.

Gondolatok és példák a gyógyszermarketingről, az ipar kommunikációs szakembereitől. 2019.10.29.

A GyártásTrend ősszel folytatja országjáró Roadshow-ját, amelynek keretében a gyártó cégek használható tudást kapnak a digitalizációs ipar 4.0 megoldásokról.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A december 13-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Tapasztalatok, gyakorlati tanácsok – átállási workshop

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Nap című konferenciát. A nap, amikor az employer branding szakma találkozik.

hirdetés
hirdetés