hirdetés
hirdetés
hirdetés

Cannes-ban már most díjakat osztanak

Steve Ballmer, a Microsoft ügyvezetője lett az Év médiaszemélyisége, a Volkswagen pedig az Év hirdetője – a két címet a cannes-i reklámfesztivál szervezői ítélték oda.
hirdetés

Az 56. Cannes Lions Nemzetközi Reklámfesztiválon Steve Ballmert, a redmondi cég ügyvezetőjét választották az Év médiaszemélyiségének. Az IT-szektor közismert figuráját a szervezők a cégóriás digitális reklámozásért mutatott elkötelezettségéért, valamint Ballmer vezetői kvalitásáért tartották érdemesnek a díjra.

Szintén bejelentették Cannes-ban, hogy az év hirdetője a Volkswagen lett. A wolfsburgi székhelyű autógyár azért érdemelte ki a díjat, mert állhatatosan alkalmazott innovatív marketingmegoldásokat és az ügynökségeit kreatív munkára ösztönözte az elmúlt évben. A Volkswagennek készített reklámok eddig közel százötven díjat nyertek Cannes-ban, köztük az első film Grand Prix-t 1970-ben.

A cannes-i reklámfesztivál június 21-27 között zajlik.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

 A Magyar Marketing Szövetség és az Internet Marketing Tagozat idén 19. alkalommal hirdeti meg a digitális megmérettetést, amelyre a szakmai zsűri a legfrissebb idei honlapokat és a legjobb digitális megoldásokat várja. 

Egyre több raktárkoncertet vállaló zenekar csatlakozik az akcióhoz.

Ötletes absztrakciók, szokatlan perspektívák és önmegvalósítás vitték a prímet júliusban.

Erősen ajánlják a maszkviselést, belépéskor hőmérőzésre is lehet számítani.

Képernyőfüggők, már csak a virtuális valósgban tájékozódnak, elidegenedtek egymástól - Billie Eilish szerint a sztereotípiákkal szemben pont ez a generáció hozhat társadalmi változásokat.

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Tarts velünk szeptember 10-én online, a „Kreatív álláshirdetés” workshopon! Előadó: Földi Miklós Dániel, reklám- és neuropszichológus Minden résztvevőnek exkluzív ajándék: ingyen hirdetési lehetőség, ingyen szövegezés

Mentes-M Díj 2020-ban is! Idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2020 augusztus 31.

2 x 1,5 órás tréningünket HR-szakembereknek, vezetőknek ajánljuk, akiknek feladata, hogy önmagukat is eddzék a változásokra, és tovább is tudják adni ezt a tudást. Oktató: Cser Alexandra, trainer partner. Időpont: Szeptember 4. péntek délelőtt

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

A Kreatív és a Vodafone közös Ready pályázatának célja, hogy ösztönözze, elismerje és támogassa azokat a vállalkozásokat, vállalatokat és magánszemélyeket, akik 2020-ban alkalmazkodni tudtak a járványhelyzet miatt kialakult változásokhoz, és sikeresen leküzdötték a kihívásokat.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

hirdetés
hirdetés