hirdetés
hirdetés
hirdetés

Tudósítás Cannes-ból

Cannes - magyar kampányt díjaztak

A cannes-i reklámfesztiválon megszületett az eddigi egyetlen magyar díj: cyber kategóriában bronz oroszlánt érdemelt ki SMS Bandi. Mint ismert, a Pannon Djuice almárkájának készített kampány koncepciója a Leo Burnett Budapesttől származik.
hirdetés
Bronz oroszlánt kapott a Djuice SMS Bandi site-ja a cannes-i reklámfesztivál cyber kategóriájában, a díjat este adják át. Magyarország több oroszlánra most nem számíthat, ugyanis SMS Bandin kívül négy magyar munka került shortlistre, ezek azonban nem kaptak díjat.

Mint ismert, rövidlistás lett a szintén Leo Burnettes Secret Jewel, amely a Procter & Gamble dezodormárkáját népszerűsítette, valamint az outdoor kategóriában bejutott három Ogilvys alkotás, a Mattel Matchbox márkájának készített Samuel&John, Stursky&Hutch és Batman&Robin című hirdetések.

A Kreatív Online korábban írt arról, hogy az SMS Bandi site egy Djuice tarifacsomagot hirdetett. Az aktivitás középpontjában SMS Bandi zenész állt, aki a neki küldött üzeneteket a nap nyolc órájában különböző zenei stílusokban elénekelte, a műsort pedig élőben lehetett követni az interneten.

A kampányban egyébként a Leo Burnetten kívül a Carnation is közreműködött, az online ügynökség a mobil és a web összekapcsolására építő kreatívkoncepció technológiai megvalósítását, valamint az online közvetítés biztosítását végezte.

Az SMS Bandit alakító Juhász Ottóval készült tavalyi beszélgetésünket elolvashatja itt.

A Leo Burnett SMS Bandival egy másik díjat is besöpört, a munka az Art Directors Club Europe versenyén is ezüstöt ért.

Cannesból bővebben, szubjektíven: kreativcannes.blogspot.com
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

A digitális táborát a Bátor Tábor április óta építi, szerveznek online, interaktív foglalkozásokat súlyosan beteg gyerekeknek és családjaiknak.

Terézvárosban és Józsefvárosban is lehet majd szabadtéren filmeket nézni. 

 A Getty Images a Polyphony Digital Inc. nevű fejlesztőcéggel állt össze még tavaly, hogy képeket csináljanak a Gran Turismo nevű videojáték legjobb pillanatairól. 

Startup Hungary néven indul egy mentorprogram magyar startupoknak, melybe már bizonyított, külföldön is működő magyar startupok alapítói is beszálltak.

Az oldal online divatáruházak kínálatát aggregálja.

Hetedik alkalommal rendezzzük meg content marketing versenyünket, amelyre most megújult kategóriarendszerben jelentkezhetnek az ügynökségek, médiumok és a megbízói oldal képviselői az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásaival.

Bemutatjuk a GyártásTrend első, letölthető online webinárját! #FACTORY Insight - II. rész: Autóipari technológiák. A szakmai anyag egy hónapig elérhető!

A Kreatív második alkalommal hirdeti meg az Influt, a közösségi márkavezérek versenyét, melyre az elmúlt év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

Mentes-M Díj 2020-ban is! Idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2020 augusztus 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

hirdetés
hirdetés