hirdetés
hirdetés
hirdetés

Testközelből mutatja be az óceánok szennyezettségét a Tropicarium

Különleges technikával mutatják be az óceánok állapotát. A Campona és a Feat. ügynökség bejelentőjét közöljük.

hirdetés

Az óceánok valódi világával június 5-től június 7-ig találkozhatnak a Tropicariumba látogatók, akik számára a Campona korlátozott számban ajándék öko bevásárlótáskát biztosít, ezzel is támogatva a környezettudatos bevásárlást és a műanyagszennyezés csökkentéséért folyó harcot. Csütörtökön a Zero Waste Hungary képviseletében Gózon Eszter személyes hulladékcsökkentési tanácsadással várja az érdeklődőket.

„Az akció nem titkolt célja a megdöbbentés, hiszen Magyarországon, távol az óceánoktól nem találkozunk személyesen a problémával, ami persze nem jelenti, hogy nem is vagyunk érintettek. A Tropicarium az a helyszín, ahol leginkább átélhetjük mi is a valódi óceánélményt, éppen ezért fontosnak tartjuk, hogy bemutassuk a valóságot, és felhívjuk a figyelmet az óceánok védelmének fontosságára” - foglalta össze Voith Kinga, a Campona marketingvezetője a kampány célját.

A kampány

A víz szennyezettségének bemutatása a holographic projection néven ismert technikával történik. Elektromos áram hatására átlátszóvá váló fóliát installálnak a Tropicarium akváriumának üvegablaka elé, majd nagy teljesítményű projektorokkal vetítik rá a óceánokban lebegő szemetet.

A kampány kiegészítéseként a helyszínre látogatóknak újrahasznosított alapanyagból készült bevásárlótáskát adnak ajándékba, ami érdemben csökkenheti a helyszín műanyaghulladék-termelését.

A projekt megvalósításában a Feat. mellett a JB Event, az Ockto, valamint a vetites.hu közreműködött.

Ügynökségi háttér

A kampányt fejlesztő Feat. ügynökség 2019 elején indult. Az öt alapító a kommunikációs szakma különböző részterületeről érkezett:

  • Váradi Miklós közel 20 éve foglalkozik márkastratégiával
  • Persely Tamás dolgozott többek között a Sport szelet Edzőjén, valamint CBA Icukáján is
  • Szabó Vera 5 évig dolgozott a social media területén Londonban
  • Szekeres Bálint a programozásért, technológiáért felel
  • Probáld Attila korábban az Ogilvynél és a HPS-nél dolgozott. A HPS Experience társtulajdonosa volt, a digitális részleg mellett az integrált (reklám), illetve a pr-területek munkáját is vezette az elmúlt években üzletágigazgatóként.

A Feat. márciusban nyert a Campona teljes integrált, valamint a Nescafé nyári kampányának tenderén, illetve azóta is érkeztek újabb ügyfelek. Többek között ők végzik a LeasePlan értékesítés központú online marketingjét, valamint a Pécsi Tudományegyetem egy új kutatóintézetének bevezető kampányát.

„Indie ügynökségként aposztrofáljuk magunkat, alapvetően márka és digitális fókuszú csapatként, de eléggé szabadon, klasszikus határokat nem igazán tartó, független ügynökségként működünk. Összeszokott kreatív csapatot alkotunk, hiszen korábban már évekig dolgoztunk együtt" - jellemzi a céget Probáld Attila, a Feat. ügyvezető igazgatója.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Bővül az eddig is a 24 aloldalaként működő Sokszínű Vidék szerkesztősége.

A kilencvenes évek soha nem érhetnek véget.

A Karc FM-re is bírságot szabott ki az NMHH.

A multifunkciós dobozt az E3 játékkiállításon mutatták be.

Dobrosi Eszter utódja házon belülről érkezik.

hirdetés

A Pont Itt gasztro/szállás/utazás szaklap idén is meghirdeti a hazai Horeca-szakma körében legrangosabb, leglátványosabb design versenyét, a ma már igazi nemzetközi brandnek számító Gastro&Hotel Design Award-ot. Nevezési határidő: július 5.

hirdetés
hirdetés