hirdetés
hirdetés
hirdetés

Café - elindult a Szeretem Budapestet mozgalom

A média és a kommunikációs szakma több szereplője is megtalálható a napokban alakuló Szeretem Budapestet elnevezésű mozgalom alapítói között.
hirdetés
A Szeretem Budapestet egy civil mozgalom, amely független minden hivataltól, párttól, szervezettől. A megmozdulás egy nagyívű városfejlesztési koncepciót akar megvalósítani. A kezdeményezéscélja, hogy összegyűjtse és egyesítse a budapestiek tettvágyát, erejét, lelkesedését, azokét a budapestiekét, akik egy 21. századi élhető, rendezett, de nyüzsgő várost szeretnének.

A mozgalom alapítói között megtalálható például Bojár Iván András, az Octogon főszerkesztője, Gábor Iván, a Café csoport vezetője, illetve Melis András, a Pesti Est alapító-tulajdonosa.

A "Szeretem Budapestet" Mozgalom szeptember 21-én 18.30-kor a Bem Rakpart 6. alatt tartja alakuló gyűlését, amely nyilvános minden érdeklődő számára. A mozgalom pr-kommunikációját a Café PR intézi.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

A célja, hogy növelje az iparági normákat a reklámozást érintő márkabiztonsági és médiafelelősségi kérdésekben. 

A Meteo projekt az aktuális időjárási viszonyokhoz alakítja a cég programmatic hirdetéseit.

A Mokka egyik októberi adásában tolták túl egy divatüzlet bemutatását.

Az új kampányban arra hívják fel a figyelmet, hogy az elimerő szavakból üzletet lehet építeni az online térben, egyben pedig a Telekom Üzleti Okoswifi Rendszer szolgáltatást is népszerűsítik.

December óta megbízott főszerkesztő volt, a kinevezés március 1-jével véglegesedett, csakúgy, mint Ilku Miklós, főszerkesztő-helyettes esetében.

Ugyan az oltások megérkezésével már valamennyire látszik az alagút vége, ez nem jelenti azt, hogy 2021 még ne a változásokról, a rezilienciáról vagy a rugalmasságról szólna. Mely tulajdonságok mellesleg vírus nélkül is csak előrevisznek. Mit tudnak ehhez hozzátenni a HR szolgáltatók?

A nyitás közeledtével egyre többen már az irodai visszatérést tervezik. Tarts március 25-én velünk, járjuk együtt körbe a különböző hibrid megoldásokat: mit tanultunk, mit engedünk el, mit tartunk meg – minden ami a munkavégzés környezetére vonatkozik.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: március 12.

Március 19-én, pénteken Belső kommunikációs workshop a Kreatív szervezésében!

hirdetés
hirdetés