hirdetés
hirdetés
hirdetés

Bűvésszel kampányol az autókölcsönző

A Europcar Autókölcsönző kétszeres bűvészvilágbajnokkal, Hajnóczy Somával népszerűsít, aki YouTube-videókat ígér.

hirdetés

"Az együttműködés garantáltan kreativitásban és humorban gazdag lesz, és egyedülálló módon mutatja majd be az autókölcsönzést" - áll az Europcar Autókölcsönzó közleményében, amely a Hajnóczy Somával közös kampányt népszerűsíti.

"A Europcar a bűvész világbajnok személyiségével egy olyan arccal gazdagodott, aki hitelesen képviseli az autókölcsönzésben rejlő lehetőségeket és igazodik a cég „moving your way” filozófiájához" - írják izgatottan.

"Szerencsére szeretek is vezetni és új autókat kipróbálni. Érdemes figyelni a YouTube csatornámat és közösségi média felületeimet, mert tapasztalataimat és videós beszámolóimat ott fogom megosztani” – mondta az együttműködésről Hajnóczy Soma, Magyarország egyik leghíresebb bűvésze.

Mintha eltüntetni készülne

Puskár Krisztián
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Meghívásos tenderen nyert a SentiOne.

Március 1-je óta a cég brandváltásával kapcsolatos feladatokat láttak el, augusztus óta a teljes marketingkommunikációért ők felelnek.

A Graphasel Design Stúdiója munkája nyert kommunikációs design díjat. Mutatjuk.

A Selectivv Mobile a keresleti oldalnak nyújt programmatic-megoldásokat.

Az első két, már megjelent részben a Sufni és a Barber Shop tulajdonosai mesélnek.

hirdetés

FMCG Trafik Workshop, avagy hogyan adj el többet FMCG márkádból a Nemzeti Dohányboltokban? Az Élelmiszer és a Tobacco magazin közös rendezvénye az FMCG szektor számára augusztus 29-én.

Az Élelmiszer az FMCG szektor meghatározó szaklapja új versenyt indít. A verseny célja, hogy megtaláljuk a hazai piac legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeit. Nevezési határidő: augusztus 31.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a Pr Toplistán! Nevezési határidő: augusztus 31.

Business to business kommunikációs verseny, melyre az elmúlt év legjobb B2B kommunikációs megoldásaival jelentkezhetnek ügynökségek, a megbízói oldal képviselői, szolgáltatók és médiumok. Nevezési határidő:09.07.

Workshop Content+Marketing Award kiemelkedő kampányainak bemutatására szeptember 12-én.

A verseny célja, hogy megtaláljuk és díjazzuk a legszebben tervezett és kivitelezett médiatermékeket Magyarországon. Kiemelt kategória 2018-ban: Televízió Nevezési határidő: szeptember 14.

Ismét HR konferencia: ez alkalommal a kékgalléros kihívásokat vesszük górcső alá. Save the date: szeptember 20.

Tervezzük meg együtt a munkavállalód élményét! Időpont: szeptember 28.

Gyógyszerkommunikációs konferencia - Future Pharma október 2-án.

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 5.

Coaching eszközök a gyakorlatban hr-eseknek, coaching szemléletű vezetőknek és coachoknak. Időpont: október 11., 09.00 - 16.00

Kreatív btl-megoldások és kapcsolódó kommunikációs kampányok versenye. Nevezési határidő: 10.12.

Részletes program hamarosan! 2018. november 15.

hirdetés
hirdetés