hirdetés
hirdetés
hirdetés

Bűvésszel kampányol az autókölcsönző

A Europcar Autókölcsönző kétszeres bűvészvilágbajnokkal, Hajnóczy Somával népszerűsít, aki YouTube-videókat ígér.

hirdetés

"Az együttműködés garantáltan kreativitásban és humorban gazdag lesz, és egyedülálló módon mutatja majd be az autókölcsönzést" - áll az Europcar Autókölcsönzó közleményében, amely a Hajnóczy Somával közös kampányt népszerűsíti.

"A Europcar a bűvész világbajnok személyiségével egy olyan arccal gazdagodott, aki hitelesen képviseli az autókölcsönzésben rejlő lehetőségeket és igazodik a cég „moving your way” filozófiájához" - írják izgatottan.

"Szerencsére szeretek is vezetni és új autókat kipróbálni. Érdemes figyelni a YouTube csatornámat és közösségi média felületeimet, mert tapasztalataimat és videós beszámolóimat ott fogom megosztani” – mondta az együttműködésről Hajnóczy Soma, Magyarország egyik leghíresebb bűvésze.

Mintha eltüntetni készülne

Puskár Krisztián
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

A játékosított tréningeket tartó pécsi cég a platformját is megújítja.

A Fördős Zé vezette gasztrocsapat elindítja a kezdőknek szóló Street Kitchen Instantot.

A Netflix, ahogy korábban a Golden Globe-on is, messze elmaradt a Watchmennel és Utódlással vezető HBO mögött.

A rendezvény- és a digitális ügynökség egy ernyő alatt, holding formában folytatja közösen RaconteurXtrm néven.

Az ÖRT kísérleti jelleggel egy 13 éves gyerek profiljával vizsgálta a gyerekeknek megjelenő reklámokat.

A Kreatív és a Vodafone közös Ready pályázatának célja, hogy ösztönözze, elismerje és támogassa azokat a vállalkozásokat, vállalatokat és magánszemélyeket, akik 2020-ban alkalmazkodni tudtak a járványhelyzet miatt kialakult változásokhoz, és sikeresen leküzdötték a kihívásokat.

Az Üzlet és Pszichológia és a HRPWR.HU ismét bemutatja a nagy sikerű „kékgalléros” konferenciát! Kékgalléros HR kihívások 4.0 online szakmai konferencia szeptember 24-én.

2 x 1,5 órás tréningünket HR-szakembereknek, vezetőknek ajánljuk, akiknek feladata, hogy önmagukat is eddzék a változásokra, és tovább is tudják adni ezt a tudást. Oktató: Cser Alexandra, trainer partner. Időpont: október 2. péntek délután

Idén a Nagy Kreatív Hét teljesen biztonságosan, online stream formájában érkezik, ráadásul stúdióminőségben! Érdekel? Akkor ne hagyd ki! Jelentkezz!

Célunk, hogy megtaláljuk a hazai legszebb és legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásokat. Normál nevezési határidő: 10.30. Meghosszabbított nevezési határidő: 11.06.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU, a Kreatív és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Napot! - A digitális az új normális? Legyél nyolckarú HR SHIVA 1 nap alatt!

hirdetés
hirdetés