hirdetés
hirdetés
hirdetés

Bűvésszel kampányol az autókölcsönző

A Europcar Autókölcsönző kétszeres bűvészvilágbajnokkal, Hajnóczy Somával népszerűsít, aki YouTube-videókat ígér.

hirdetés

"Az együttműködés garantáltan kreativitásban és humorban gazdag lesz, és egyedülálló módon mutatja majd be az autókölcsönzést" - áll az Europcar Autókölcsönzó közleményében, amely a Hajnóczy Somával közös kampányt népszerűsíti.

"A Europcar a bűvész világbajnok személyiségével egy olyan arccal gazdagodott, aki hitelesen képviseli az autókölcsönzésben rejlő lehetőségeket és igazodik a cég „moving your way” filozófiájához" - írják izgatottan.

"Szerencsére szeretek is vezetni és új autókat kipróbálni. Érdemes figyelni a YouTube csatornámat és közösségi média felületeimet, mert tapasztalataimat és videós beszámolóimat ott fogom megosztani” – mondta az együttműködésről Hajnóczy Soma, Magyarország egyik leghíresebb bűvésze.

Mintha eltüntetni készülne

Puskár Krisztián
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

A Versenyhivatalhoz panaszok érkeztek arról, hogy a televíziós műsorszolgáltatók a nagyobb műsorterjesztőknek kedvezőbb árakat ajánlanak, mint a kisebbeknek.

A Magyar Public Relations Szövetség gyereknap apropóján járta körbe a gyerekinfluenszerekkel és az influenszerek gyerekeivel kapcsolatos jogi és etikai kérdéseket.

Az Oil! benzinkúthálózat online reklámfilmmel tiszteleg a félévszázados autómárka előtt.

Június 14-ig lehet leadni az ENSZ élelmezési programjához kapcsolódó briefre adott munkákat.

Az elmúlt években meggyilkolt hét afroamerikai áldozat kapcsán erős társadalmi üzenetet fogalmazott meg az étteremlánc.

Hetedik alkalommal rendezzzük meg content marketing versenyünket, amelyre most megújult kategóriarendszerben jelentkezhetnek az ügynökségek, médiumok és a megbízói oldal képviselői az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásaival.

A Kreatív második alkalommal hirdeti meg az Influt, a közösségi márkavezérek versenyét, melyre az elmúlt év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

hirdetés
hirdetés