hirdetés
hirdetés
hirdetés

Bűnbánó ketchuptolvajon segít a Heinz

Ellopott egy flakont, majd órákon belül tönkrement az élete. Megbánta, a Heinz pedig bedobta magát. 

hirdetés

A Hvg.hu-n láttuk azt a történetet, amelynek lényege, hogy egy amerikai étteremtulajdonos zárás közben egy zacskót vett észre a bejárati ajó mellett, amelyben két flakon (Heinz) ketchupot, valamint egy bűnbánó levelet talált. A levél szerzője azt írta: bár alapvetően egy átlagos ember, mégis úg találta, hogy kockázatos dolog lesz eltulajdonítani az asztalról egy üveg ketchupot, azonban az élete pár óra alatt erős lejtmenetet vett: nem sokkal a lopás után karambolozott, azóta pedig a karmája, a szerencséje, és úgy általában az élete is szar (a levélben aláhúzva). Attól, hogy visszavitt két flakont, azt várta, hogy némileg enyhül a karmikus nyomás az életén, és nem kell rosszul éreznie magát az elkövetett bűn miatt.

A tulajdonos Facebookon reagált, amiben megbocsátja a lopást, és reméli, hogy minden jobbra fordul és megtanulta a leckét.

Egészen eddig abszolúte mínuszos Mashable-hírről beszélünk, ami miatt számunkra érdekes a történet, hogy a Heinz pr-gépezete hamar kapcsolt, és a „bűnbánó ketchuptolvajhoz" intézett tweetjükben kiírták: tudják, hogy a Heinz ketchup őrült dolgokra ragadtatja az embereket, de a jó ketchup karmája érdekében szeretnék kisegíteni az autójavítás költségeivel, úgy, hogy közben az „elkövető" identitását a legszigorúbban titokban tartják. Azóta pedig kiderült, hogy sikerült felvenni vele a kapcsolatot.

(forrás: Kreatív Online, hvg.hu)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A felsőoktatásban hallgatók egy ezresért fizethetnek elő a zenék mellett filmeket és sorozatokat is kínáló alkalmazásra.

Ha arra gyanakszol, hogy itt most valami újrahasznosítós dologról lesz szó, akkor jó helyen kapiskálsz.

Egy külön rendezvényszervezési feladatokra kiírt tender további 30 milliárddal dobja meg az éves keretet.

Újabb fejezethez ért a ketchupmárka és az énekes szerelmi története.

Most már az utazni vágyóknak sem kell a Startlapnál messzebb száguldaniuk az információs szupersztrádán.

hirdetés

Mentes-M Díj újra! Megújult és új kategóriákkal idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2019. augusztus 30.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2019. augusztus 30.

Keressük Magyarország legszebb, legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásait! Nevezési határidő: 2019.08.30.

Találkozunk szeptemberben! Gyertek el, egyszerre két szakmai konferenciát is adunk a Nagy Kreatív Márkanap két hajóján. Egy egész nap az A38-on együtt! 2019.09.04.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A szeptember 6-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop szeptember 12-én, limitált létszámmal.

Az Üzlet és Pszichológia és a hrpwr.hu ismét bemutatja a nagy sikerű „kékgalléros” konferenciát! Kékgalléros HR kihívások 3.0 szakmai konferencia szeptember 26-án.

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 4.

Az eladásösztönző marketing titkai: élmény, adat, taktika. Hogyan ötvözzük az adatokat az élményekkel? Influencerek és eladásösztönzés tartalommarketinggel – jó és rossz példákon keresztül. Tudatos fogyasztó vs. Promo érzékenység – minden kiderül a proMO2019 workshopon! (x)

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra október 9-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

Zöld marketing és kommunikáció Itt a zöldár! A tudatos fogyasztók már átlátnak a greenwashingon, de mi jön ezután? Save the date: 2019.10.10.

hirdetés
hirdetés