hirdetés
hirdetés
hirdetés

Bugyibemutató helyett: itt a Victoria’s Secret ünnepi szpotja Palvin Barbarával

Nem lehet azzal vádolni, hogy kevésbé lenne szexista hangulatú, mint a cég korábbi reklámjai.

hirdetés

Pár napja vált hivatalossá, hogy megszűnik a Victoria’s Secret Fashion Show, azoknak pedig, akik emiatt mély letargiába estek most megérkezett az enyhülés a cég karácsonyi reklámja képében. A szpotban, amiben természetesen Palvin Barbara is szerepel, modellek örülnek a karácsonynak és annak, hogy idén most már tényleg azt kapják, amire igazán vágynak: fehérneműt. Hiszen 2019-ben még mindig az egy bugyimárka leginnovatívabb ötlete, hogy azt sulykolja férfiakba és nőkbe, hogy a csajoknak nincsen nagyobb vágyunk egy merevítős melltartónál. Ez az üzenet pedig abból a szempontból különösen érdekes, hogy mintha a Victoria’s Secret az elmúlt időszakban drasztikus lépéseket tett volna afelé, hogy levetkőzze magáról a szexista és tárgyiasító jelzőket.

(Ha a lenti videó nem indul el, a reklámot itt is megnézheted.)

 
 
 
A bejegyzés megtekintése az Instagramon

Barbara Palvin (@realbarbarapalvin) által megosztott bejegyzés, Nov 26., 2019, időpont: 2:10 (PST időzóna szerint)

Ennek egyik példája volt Ed Rezek nyugdíjazása, aki 36 éven keresztül volt a cég marketingigazgatója, ám a nőkről, szépségről, divatról alkotott nézetei már egyre kevésbé voltak vállalhatóak a kétezertízes évek végén a Victoria’s Secret számára. Az ő távozásával reppent fel az a pletyka is, hogy megszűnik a rendes éves bugyibemutató, ami bár hosszú éveken keresztül az egyik legnézettebb tévéműsor volt, az elmúlt időben már inkább felháborodás és érdektelenség övezte. Szóval, a Fashion Show felett elszállt az idő, ahogy az ember azt gondolná, hogy az „idén karácsonykor add neki azt, amire igazán vágyik” szöveg felett is egy fehérneműreklámban.

Nyitókép forrása: ITT

Győri Zsófia
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

Bejelentették: várható az új arculat és a b2b-profil további erősítése is 2020-ban.

Úgy volt, hogy nem lesz hivatalos mörcs karácsonyra, de aztán észhet tért a cég.

Az árnyalat hivatalosan persze nem a kólásdobozról kapta a nevét, hanem nemes egyszerűséggel „klasszikus kéknek” hívják.

Robert De Niro saját gyűjteményének darabjait is felajálotta a könyvhöz.

A fenntarthatóság jegyében állt össze a két nagy múltú amerikai vállalat.

15 küldőpiac 15 percben. A Pont Itt és a Turizmus Online szakmai rendezvénye Dátum: január 31.

hirdetés
hirdetés