hirdetés
hirdetés
hirdetés

A Budweiser 48 ezer autó eltüntetéséhez hasonlítja az újítását

A Budweiser bemutatta a logót, amit a megújuló energiával készített palackokra helyez majd. Más cégeknek is odaadná.

hirdetés

Az AB InBev tavaly márciusban bejelentette, hogy 2025-re minden egyes üveg sört megújuló energia használatával fognak gyártani. A vállalat elkezdett lépéseket tenni az ügyben: 2018 tavaszára az Egyesült Államokban minden forgalomba kerülő Budweiser sör megújuló villamosenergiával készül majd, melyet egy oklahomai szélerőmű biztosít, olvassuk.

A héten bemutatott logó, amelyet a Budweiser a 100%-ban megújuló energiával készített palackokra helyez majd, fekete-fehér designnal operál, és egy elemre hasonlít. Azonban sem az AB InBevre, sem a Budweiserre semmilyen utalást nem találunk rajta.

A Budweiser az AB InBev zászlóshajója, egyben a világ legnagyobb nemzetközi sörmárkája, nem véletlen, hogy ezt használja a megújuló energia program vezetésére. Így kívánnak több céget ösztönözni arra, hogy hasonló célokat tűzzenek ki, és hogy fogadják el az ezt reprezentáló új emblémát. Brian Perkins, a Budweiser globális marketingért felelős alelnöke épp azon dolgozik, hogy meggyőzze a nem kormányzati cégeket és egyéb vállalatokat, hogy tüntessék fel ők is a termékeiken az új logót és sajátítsák el azt a fenntartható energiapolitikát, ami mögötte van.

Perkins szerint a fogyasztók egyre tudatosabbak, tisztában vannak azzal, hogy a különböző vállalatoknak mekkora hatása van az éghajlatváltozásra: érdekli őket, hogy hogyan kezelik ezt a problémát a mindennapi üzleti gyakorlatukkal. És, bár ez minden bizonnyal a marketing szempontjából is fontos lépés, Perkins mégis elsősorban üzleti döntésként gondol rá.

A világon minden nap 41 millió üveg Budweiser sört értékesítenek – a vállalat szerint, ha a sörfúvási műveletek során áttérnek a megújuló villamos energiára, az körülbelül annyit fog számítani a környezetnek, mintha évente 48 ezer autót szednének le az utakról. Brian Perkins elmondta, hogy reményei szerint az új emblémának köszönhetően az átlagemberek is nap mint nap beszélni fognak a megújuló energia kérdéséről.

Kemény Gabriella
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

A digitális táborát a Bátor Tábor április óta építi, szerveznek online, interaktív foglalkozásokat súlyosan beteg gyerekeknek és családjaiknak.

Terézvárosban és Józsefvárosban is lehet majd szabadtéren filmeket nézni. 

 A Getty Images a Polyphony Digital Inc. nevű fejlesztőcéggel állt össze még tavaly, hogy képeket csináljanak a Gran Turismo nevű videojáték legjobb pillanatairól. 

Startup Hungary néven indul egy mentorprogram magyar startupoknak, melybe már bizonyított, külföldön is működő magyar startupok alapítói is beszálltak.

Az oldal online divatáruházak kínálatát aggregálja.

Hetedik alkalommal rendezzzük meg content marketing versenyünket, amelyre most megújult kategóriarendszerben jelentkezhetnek az ügynökségek, médiumok és a megbízói oldal képviselői az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásaival.

Bemutatjuk a GyártásTrend első, letölthető online webinárját! #FACTORY Insight - II. rész: Autóipari technológiák. A szakmai anyag egy hónapig elérhető!

A Kreatív második alkalommal hirdeti meg az Influt, a közösségi márkavezérek versenyét, melyre az elmúlt év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

Mentes-M Díj 2020-ban is! Idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2020 augusztus 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

hirdetés
hirdetés