hirdetés
hirdetés
hirdetés

Budapesti szalon kampányol a magyar márkákért

A helyi divattervezőket népszerűsíti a „fast fashion” ellen kampányoló Asalon.hu online magazin.

hirdetés

A magyar divattervezőket, kollekciókat és eseményeket összegyűjtő online magazin célja a magyar divatmárkák népszerűsítése. Az asalon.hu a környezetvédelem mellett állást foglalva harcol a túlfogyasztás és a rossz minőségű, környezetszennyező eljárással készült ruhák ellen. Július 11-én az Ellátóházban ünnepelték első születésnapjukat, ekkor jelent meg a kisfilmjük is, melynek üzenete: vásárolj kevesebbet, jobb minőségűt és helyit!

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A filmben fekete anyák beszélgetnek gyerekeikkel a velük szemben megnyilvánuló előítéletekről.

Ez a kiadók számára is jó hír lehet.

Októberben rendezik meg a World Sustainability Congresst.

Az ellenfelek elleni negatív kampány mellett ez is várható a választások előtt.

A műsorvezető ugyanakkor nem szerződik a TV2-höz.

hirdetés

A verseny célja díjazni azokat a kommunikációs megoldásokat, melyek támogatják és elősegítik, hogy egy vállalat termékét vagy szolgáltatását egy másik vállalatnak értékesítse. Nevezési határidő: szeptember 8.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Nevezési határidő: 09.08.

Képzés marketingeseknek, akik tömegeket szeretnének megszólítani, de közvetlen, bizalmas formában, személyre szólóan. Enter!Digital a neoval szeptember 14-én.

hirdetés
hirdetés