hirdetés
hirdetés
hirdetés

Budapesten lesz a World Urban Games, reklám készült hozzá

A szeptember 13-15. között tartott ingyenes fesztiválhoz budapesti helyszíneken forgatták az Európa-szerte sugárzott szpotot.

hirdetés

Budapesti helyszíneken mutatja be az utcai sportokat a World Urban Games (WUG) imázsfilmje. Az Utcai Sportok Világjátéka az idei évben Magyarországon debütál és szeptember 13. és 15. között ingyenesen látogatható, helyszíne a Nagyvásártelep, a csepeli bejárónál. A sport- és zenei fesztivált népszerűsítő szpot a WUG-hoz kapcsolódó kultúra és városi közösség sajátos életérzését adja át, a videóhoz készült dal az Irie Maffia-ból ismert Sena előadásában hallható. A film elkészítésében a WUG szervezőbizottsága a Lounge Design – Human Telex Advertising & Eventtel és a 235 Productions-szel működött együtt – olvasható a Human Telex közleményében.

A Global Association of International Sports Federations idén indítja útjára a kétévente megrendezendő World Urban Games-t, az utcai sportok világjátékát. Az esemény rendezési jogáért 50 város jelentkezett világszerte, köztük Barcelona, Los Angeles és Tokió is, végül Budapest lett a befutó. A WUG olyan versenysportágakat foglal magába, amelyek már felkerültek, vagy várhatóan megjelennek a soron következő olimpiák programjába. 

Az ingyenesen látogatható szeptemberi rendezvényt népszerűsítő imázsfilm létrehozásában a WUG szervezőbizottsága a Lounge Design – Human Telex Advertising & Event kreatív ügynökséggel és a 235 produkciós csapatával működött együtt, a filmet Juhász Péter rendező jegyzi.

A film többek között olyan budapesti helyszíneken mutatja be a WUG-hoz kapcsolódó életérzést és a hat versenysportágat, mint a Filozófusok kertje, a Magyar Nemzeti Galéria, az Egyetem- és Fővám tér, a MOME új campusa, az újjáépülő Puskás Stadion, vagy éppen a Havanna lakótelep. A szpotban megjelenik a BMX, a görkorcsolya, a parkour, a breaktánc vagy éppen a 3x3-as korsárlabda és a freestyle frizbi. 

Az Európában is sugárzott film vizuális nyelve amellett, hogy megszólítja a fiatal célcsoportot, Budapestet is népszerűsíti az urbánus sportokat kedvelők körében – áll a Human Telex közleményében. A szpot zenéjét Kalotás Csaba szerezte, a dalszöveget Sena írta és énekelte fel.

A szpot rendezői változata:

Werkfotók:

További képekért kattintson!

Fejléc
World Urban Games producer: Door Tamás
World Urban Games kommunikációs álmodozó: Rózsa Iván

Lead ügynökség: Lounge Design
Group Head: Rejtő Bence
Account Manager: Vaskó Viktor

Társügynökség: Human Telex Advertising & Event

Creative Director: Monori Bálint
Head of Copy: Nagy László
Senior Copywriter: Hanyecz Márk
Senior Art Director: Kovács Gergely, Lénárd György
Account Director: Péntek Erika
Digital Director: Bartók Noémi
Senior Account Manager: Nagy Emese, Nagy Máté

Produkció: 235 Productions

Rendező: Juhász Péter
Operatőr: Garai Gábor
Producer: Rubesch Dávid, Juhász Péter
Kreatív Producer - Blik Daniel
Gyártásvezető: Rubesch Dávid
Vágó: Szabó Tomi

Zeneszerző: Kalotás Csaba
Vocal: Sena Dagadu
Dalszöveg: Sena Dagadu

Látványtervező: Takács Eszter
Felvételvezető: Pék Petra
Produkciós koordinátor: Takács Eszter
Stylist: Bognár Hajni
Smink: Árpa Karolina, Balla Emese, Nagy Klára, Virág Zsofia
Fodrász: Nagy Viktor
Utómunka koordinátor: Ligetfalvi Viktor
VFX, Packshot: Motion Blur
Location manager: Mráz István, Harasztosy Máté
Rendezőasszisztens: Kopek Donát
Casting director: Tönkő Szandra
Focus Puller: Krajnyák Péter, Oláh Tamás, Faludi Péter, Barta Ádám
Segéd Operatőr: Lénárt Janó, László Péter, Vadász Gábor
Video Asszisztens: Nagy Berzsenyi Bence, Nagy Sándor Santi
Fővilágosító: Krasznai László
Key Grip: Kecskeméti Máté
Light/Kamera Rental - Sparks - Romwalter Judit
Projekció: Besnyő Dániel, Geltz Gergő, Tarcsay Gábor - Centrum Production
Projekció footage: Rendező/Operatőr - Spáh Károly
Berendező: Füzesi Gergő
Építészet: Brill Barna
SFX: Deák Ferenc
Pirotechnikus: Krasnyánszki Gyula
Stunt: Gulyás Kiss Zoltán
Állatidomár: Halász Árpád

Fotó:
Süveg Áron, Pálmai Gergő: kampányfotó
Domokos Norbert, Szikora Zsombor: werkfotó

Special Thanks:
Takács Ákos, Red Bull
Molnár Viktor, Offline Group
Sárvári Zoltán, Offline Group
Bánáti Zsombor

 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A felsőoktatásban hallgatók egy ezresért fizethetnek elő a zenék mellett filmeket és sorozatokat is kínáló alkalmazásra.

Ha arra gyanakszol, hogy itt most valami újrahasznosítós dologról lesz szó, akkor jó helyen kapiskálsz.

Egy külön rendezvényszervezési feladatokra kiírt tender további 30 milliárddal dobja meg az éves keretet.

Újabb fejezethez ért a ketchupmárka és az énekes szerelmi története.

Most már az utazni vágyóknak sem kell a Startlapnál messzebb száguldaniuk az információs szupersztrádán.

hirdetés

Mentes-M Díj újra! Megújult és új kategóriákkal idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2019. augusztus 30.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2019. augusztus 30.

Keressük Magyarország legszebb, legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásait! Nevezési határidő: 2019.08.30.

Találkozunk szeptemberben! Gyertek el, egyszerre két szakmai konferenciát is adunk a Nagy Kreatív Márkanap két hajóján. Egy egész nap az A38-on együtt! 2019.09.04.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A szeptember 6-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop szeptember 12-én, limitált létszámmal.

Az Üzlet és Pszichológia és a hrpwr.hu ismét bemutatja a nagy sikerű „kékgalléros” konferenciát! Kékgalléros HR kihívások 3.0 szakmai konferencia szeptember 26-án.

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 4.

Az eladásösztönző marketing titkai: élmény, adat, taktika. Hogyan ötvözzük az adatokat az élményekkel? Influencerek és eladásösztönzés tartalommarketinggel – jó és rossz példákon keresztül. Tudatos fogyasztó vs. Promo érzékenység – minden kiderül a proMO2019 workshopon! (x)

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra október 9-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

Zöld marketing és kommunikáció Itt a zöldár! A tudatos fogyasztók már átlátnak a greenwashingon, de mi jön ezután? Save the date: 2019.10.10.

hirdetés
hirdetés