hirdetés
hirdetés
hirdetés

Budapesten is lesz Portfolio Night

Először rendezik meg májusban Budapesten a világ több városában egy napon tartott Portfolio Nightot. A májusban megrendezendő PN9 online animációját az Umbrella és a PIG készítette.

hirdetés

A fiatal kreatívok legnívósabb tehetségkutató állásbörzéjét, a Portfolio Nightot először rendezik meg Budapesten 2011 május végén. A világ több tucat városában egy napon megtartott kilencedik PN mozgóképes kommunikációját a PIG és az Umbrella készíti – tette közzé az Umbrella a blogján. Ebből már a 3D-ben is megnézhető animált intró látható is a PN szájtján.

A projekten az Egyesül Államokból nemrégiben hazaköltözött Jedlicska Márton, a Kirowski kreatívigazgatója és Kázmér Miklós (PIG) dolgozik, az Umbrella pedig mint szponzor segíti az ügyet.

Kázmér Miklós a Kreatív Online megkeresésére elmondta, hogy az együttműködés úgy született meg, hogy amikor Jedlicska Mártonnal együtt dolgoztak Amerikában, megismerkedtek a Porfolio Night főszervezőivel, az Ihaveanidea.orggal, és eldöntötték, hogy itthon is szeretnének valami hasonlót csinálni.

„A május 26-i budapesti rendezvényt szeretnénk a Portfolio Night kelet-európai központjává tenni, ahová a régió országaiból és ba is jelentkezhetnek majd a fiatal kreatívok” – mondta Kázmér. További részletekről egyelőre nem tudott beszámolni, annyit árult el, hogy tárgyalások folynak a lehetséges magyarországi partnerekkel.

A Potfolio Night egy globális tehetségkutató és állásbörze, ami a szakmába való bejutást hívatott segíteni. Célja, hogy a világ minden tájáról érkező fiatal kreatívok és az ügynökségek találkozhassanak egymással. A pályakezdő a rapid randihoz hasonló módon kap lehetőséget az ügynökségek asztalainál, ahol bemutathatja portfolióját a kreatívigazgatóknak és döntéshozóknak. Szerencsés esetben állásajánlatig is juthat a fiatal kreatív, de fontos hozadéka, hogy élőben különféle visszajelzéseket is kapnak a fiatalok portfoliójukkal kapcsolatban olyan a cégektől, ahol egyébként dolgozni szeretnének.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Három csatornájukon indul reklámértékesítés 2020-tól.

A kisfia születése miatt egy időre búcsúzó Krug Emília helyét két műsorvezető veszi át.

„Ne várj 72 órát!” címmel kampány indult az eltűnt gyerekek mielőbbi megkerüléséért.

Most fontosabb feladata lesz a magazin szerkesztőségének az év elején.

Egyelőre Magyarországon még nem, de 5 nyugati piacon már élesedik az új streamingfelület.

hirdetés

Tapasztalatok, gyakorlati tanácsok – átállási workshop

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Nap című konferenciát. A nap, amikor az employer branding szakma találkozik.

Megújult kategóriarendszerrel tér vissza a Kreatív korábban DMBP néven futó, digitális eszközöket és megoldásokat díjazó versenye. Nevezési határidő: 2019.11.29.

Egész napos konferencia a pénzügyi termékek és szolgáltatások, az ezeket értékesítő pénzintézetek marketingjéről és kommunikációjáról. Dátum: 2019.12.04.

Workshop az online véleményvezérek megítéléséről és az influencer marketing várható hazai trendjeiről egy exkluzív kutatás tükrében. Dátum: december 10.

A Prizma Kreatív PR Díj idei dajátadója - gyere, ünnepelj velünk!

hirdetés
hirdetés