hirdetés
hirdetés
hirdetés

Budapesten is lesz Portfolio Night

Először rendezik meg májusban Budapesten a világ több városában egy napon tartott Portfolio Nightot. A májusban megrendezendő PN9 online animációját az Umbrella és a PIG készítette.

hirdetés

A fiatal kreatívok legnívósabb tehetségkutató állásbörzéjét, a Portfolio Nightot először rendezik meg Budapesten 2011 május végén. A világ több tucat városában egy napon megtartott kilencedik PN mozgóképes kommunikációját a PIG és az Umbrella készíti – tette közzé az Umbrella a blogján. Ebből már a 3D-ben is megnézhető animált intró látható is a PN szájtján.

A projekten az Egyesül Államokból nemrégiben hazaköltözött Jedlicska Márton, a Kirowski kreatívigazgatója és Kázmér Miklós (PIG) dolgozik, az Umbrella pedig mint szponzor segíti az ügyet.

Kázmér Miklós a Kreatív Online megkeresésére elmondta, hogy az együttműködés úgy született meg, hogy amikor Jedlicska Mártonnal együtt dolgoztak Amerikában, megismerkedtek a Porfolio Night főszervezőivel, az Ihaveanidea.orggal, és eldöntötték, hogy itthon is szeretnének valami hasonlót csinálni.

„A május 26-i budapesti rendezvényt szeretnénk a Portfolio Night kelet-európai központjává tenni, ahová a régió országaiból és ba is jelentkezhetnek majd a fiatal kreatívok” – mondta Kázmér. További részletekről egyelőre nem tudott beszámolni, annyit árult el, hogy tárgyalások folynak a lehetséges magyarországi partnerekkel.

A Potfolio Night egy globális tehetségkutató és állásbörze, ami a szakmába való bejutást hívatott segíteni. Célja, hogy a világ minden tájáról érkező fiatal kreatívok és az ügynökségek találkozhassanak egymással. A pályakezdő a rapid randihoz hasonló módon kap lehetőséget az ügynökségek asztalainál, ahol bemutathatja portfolióját a kreatívigazgatóknak és döntéshozóknak. Szerencsés esetben állásajánlatig is juthat a fiatal kreatív, de fontos hozadéka, hogy élőben különféle visszajelzéseket is kapnak a fiatalok portfoliójukkal kapcsolatban olyan a cégektől, ahol egyébként dolgozni szeretnének.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

A Versenyhivatalhoz panaszok érkeztek arról, hogy a televíziós műsorszolgáltatók a nagyobb műsorterjesztőknek kedvezőbb árakat ajánlanak, mint a kisebbeknek.

A Magyar Public Relations Szövetség gyereknap apropóján járta körbe a gyerekinfluenszerekkel és az influenszerek gyerekeivel kapcsolatos jogi és etikai kérdéseket.

Az Oil! benzinkúthálózat online reklámfilmmel tiszteleg a félévszázados autómárka előtt.

Június 14-ig lehet leadni az ENSZ élelmezési programjához kapcsolódó briefre adott munkákat.

Az elmúlt években meggyilkolt hét afroamerikai áldozat kapcsán erős társadalmi üzenetet fogalmazott meg az étteremlánc.

Hetedik alkalommal rendezzzük meg content marketing versenyünket, amelyre most megújult kategóriarendszerben jelentkezhetnek az ügynökségek, médiumok és a megbízói oldal képviselői az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásaival.

A Kreatív második alkalommal hirdeti meg az Influt, a közösségi márkavezérek versenyét, melyre az elmúlt év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

hirdetés
hirdetés