hirdetés
hirdetés
hirdetés

Budapesten is lesz Portfolio Night

Először rendezik meg májusban Budapesten a világ több városában egy napon tartott Portfolio Nightot. A májusban megrendezendő PN9 online animációját az Umbrella és a PIG készítette.

hirdetés

A fiatal kreatívok legnívósabb tehetségkutató állásbörzéjét, a Portfolio Nightot először rendezik meg Budapesten 2011 május végén. A világ több tucat városában egy napon megtartott kilencedik PN mozgóképes kommunikációját a PIG és az Umbrella készíti – tette közzé az Umbrella a blogján. Ebből már a 3D-ben is megnézhető animált intró látható is a PN szájtján.

A projekten az Egyesül Államokból nemrégiben hazaköltözött Jedlicska Márton, a Kirowski kreatívigazgatója és Kázmér Miklós (PIG) dolgozik, az Umbrella pedig mint szponzor segíti az ügyet.

Kázmér Miklós a Kreatív Online megkeresésére elmondta, hogy az együttműködés úgy született meg, hogy amikor Jedlicska Mártonnal együtt dolgoztak Amerikában, megismerkedtek a Porfolio Night főszervezőivel, az Ihaveanidea.orggal, és eldöntötték, hogy itthon is szeretnének valami hasonlót csinálni.

„A május 26-i budapesti rendezvényt szeretnénk a Portfolio Night kelet-európai központjává tenni, ahová a régió országaiból és ba is jelentkezhetnek majd a fiatal kreatívok” – mondta Kázmér. További részletekről egyelőre nem tudott beszámolni, annyit árult el, hogy tárgyalások folynak a lehetséges magyarországi partnerekkel.

A Potfolio Night egy globális tehetségkutató és állásbörze, ami a szakmába való bejutást hívatott segíteni. Célja, hogy a világ minden tájáról érkező fiatal kreatívok és az ügynökségek találkozhassanak egymással. A pályakezdő a rapid randihoz hasonló módon kap lehetőséget az ügynökségek asztalainál, ahol bemutathatja portfolióját a kreatívigazgatóknak és döntéshozóknak. Szerencsés esetben állásajánlatig is juthat a fiatal kreatív, de fontos hozadéka, hogy élőben különféle visszajelzéseket is kapnak a fiatalok portfoliójukkal kapcsolatban olyan a cégektől, ahol egyébként dolgozni szeretnének.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

A DekoRatio Branding & Design Studio által tervezett Anjuna Ice Pops csomagolása is Red Dot-díjat nyert.

Október 30-ig várjuk a nevezéseket a járványhelyzethez igazított RGB-re. A zsűri elnöke idén is Vargha Balázs, a MOME Tervezőgrafika tanszékének vezetője lesz.

A műsor producere Máté Krisztina, az adások heti rendszerességgel lesznek láthatóak.  

A Business Class csütörtökönként érkezik a legfontosabb kereskedelmi témákkal.

Beleznai Márk METU-s vizsgafilmje, az Agapé is ott szerepel az idei Cinéfondation válogatásában.

Célunk, hogy megtaláljuk a hazai legszebb és legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásokat. Normál nevezési határidő: 10.30. Meghosszabbított nevezési határidő: 11.06.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

Hipnózis sem maradt érintetlenül a napról napra egyre inkább feje tetejére álló 2020-ban, egy dologból azonban nem engedünk - a díjakat idén is átadjuk Magyarország legrégebbi reklámversenyén.

Újrahasznosítottuk 2019 egyik legsikeresebb KREATÍV rendezvényét: itt a Green Wave 2020! November 18-án fókuszban a fenntarthatóság és a marketing!

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU, a Kreatív és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Napot! - Legyél nyolckarú HR SHIVA 1 nap alatt!

hirdetés
hirdetés