hirdetés
hirdetés
hirdetés

Budapest Airport, Goethe Intézet - mese-mese-mátka

Meglepő pr-akciót indított a Budapest Airport és a Goethe Intézet: július 19-én a Ferihegyi Reptér 2-es termináljában nyolc ország mesemondói mondanak meséket az anyanyelvükön.
hirdetés

Mesehallgatással üthetik el az időt azok az utazók, akik július 19-én a Ferihegyi Reptér 2-es termináljából indulnak útra. A Budapest Airport és a Goethe Intézet közösen szervezett akciójában nyolc európai nemzet mesemondói mondanak mesét anyanyelvükön a helyszínen. Budapest után Helsinkiben, Frankfurtban, Dublinban és Koppenhágában folytatódik a mesemondás.

A CICEB, a kulturális intézetek belgiumi konzorciuma által, az Európai Bizottság és az Európai Unió Sokrates programjának támogatásával létrehozott projekt kiinduló pontját azok a mesék képezik, melyek nem csupán egyetlen nemzet hagyományában élnek.

„Célunk, hogy felhívjuk a figyelmet Európa nyelvi sokszínűségére, a nyelvek sokféleségére és a nyelvtudás fontosságára. Arra, hogy mennyit tágul a világunk egy-egy újabb idegen nyelv elsajátításával” - mondta Gabriele Gauler, a budapesti Goethe Intézet igazgatója.

Az akció szeptemberben folytatódik: az Európai Nyelvek Napján, szeptember 26-án a Goethe Intézet ugyancsak soknyelvű mesenapot szervez Budapesten.

Az akció pr- és sajtókapcsolati ügyeit az Avantgarde Group intézi, amely március óta eseti megbízások útján dolgozik a Goethe Intézetnek.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

George-ot a Greenroom vezeti be a hazai piacra.

Az ikonikus pajzshoz 1993 óta nem nyúltak, nem is nézett ki jól mobilon. Terveztek egy új céges fontos is.

A Pont Itt szaklap átadta a Gastro&Hotel Design Award elismeréseit.

A közép-európai borbár megjelenése egyből be is húzott egy dizájndíjat.

A Vodafone szenzorai és a Here térképei segítenek neki, a sofőr a garázs bejáratánál kiszállhat. Budapesten mutatták be.

Díjátadó: 19.11.26. (19:30) Akvárium Vedd meg jegyed a bétéelesek bulijára!

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Nap című konferenciát. A nap, amikor az employer branding szakma találkozik.

Workshop az online véleményvezérek megítéléséről és az influencer marketing várható hazai trendjeiről egy exkluzív kutatás tükrében. Dátum: december 04.

Megújult kategóriarendszerrel tér vissza a Kreatív korábban DMBP néven futó, digitális eszközöket és megoldásokat díjazó versenye. Nevezési határidő: 2019.11.29.

Egész napos konferencia a pénzügyi termékek és szolgáltatások, az ezeket értékesítő pénzintézetek marketingjéről és kommunikációjáról. Dátum: 2019.12.04.

A Prizma Kreatív PR Díj idei dajátadója - gyere, ünnepelj velünk!

hirdetés
hirdetés