hirdetés
hirdetés
hirdetés

Brüsszeli Oscar-esélyesek a vállalkozó hörcsögök

Két magyar film is bekerült az Európai Bizottság által meghirdetett, vállalkozásokról szóló kisfilmek döntőjébe. A legjobbaknak csütörtökön Brüsszelben adják át a díjat.
hirdetés

Vállalkozásokról szóló kisfilmeknek hirdetett pályázatot az Európai Bizottság a május 6-14. között zajló Első Európai Kis- és Középvállalkozások Hete keretében. A több mint 250 beérkezett kisfilm közül a zsűri két magyar filmet is a legjobb tizenöt közé szavazott, így a magyar alkotók a 2009. május 6-i brüsszeli átadóra is hivatalosak. Három kategóriában osztanak díjakat, az aranyérmeseket háromezer, az ezüstérmeseket kettőezer, míg a bronzérmeseket ezer euróval is díjazza az Európai Bizottság.

A döntőbe jutott egyik magyar film ötletgazdája és kivitelezője a Fiatal Vállalkozók Országos Szövetsége képviseletében pályázó Ducsai Szabolcs, aki saját hörcsögein keresztül mutatja be a bátor vállalkozó hörcsög, illetve a monoton munkát végző alkalmazott hörcsög életvitelének különbségét. A Jam Film által készített másik kisfilm is a humorra épít.

 



Az európai rendezvényhét magyar megjelenéseit a Nemzeti Fejlesztési és Gazdasági Minisztérium és az ITD Hungary koordinálja. A résztvevő kis- és középvállalkozások országosan mintegy ötven konferencián, szakmai találkozón, konzultáción és tréningen vehetnek majd részt.
 

 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A Zoom szerint az ellenzéknek nem sok esélye maradt Simicska cégein kívül a kampányolásra.

Érdekes módon hirdeti Valentin napi akcióját az Oázis kertészet.

Ruszkai Nóra januártól az Amrop Kohlmann & Young munkatársa.

hirdetés

PR workshop a Prizma Kreatív PR Díj kiemelkedő kampányainak bemutatására január 25-én.

2017 legdíjazottabb ügynökségeinek és megbízóinak estéje. A 2017-es Kreatív-MAKSZ M+Lista és a Kreatív PR Toplista helyezettjeinek díjazása. Időpont: 2018. február 7.

A HRKOMM Award 2017 győztes pályázatainak bemutatása. Időpont: 2018. február 13.

Gyógyszerkommunikációs konferencia március 1-jén a médiafogyasztási és használati szokások változásáról.

Toborzásaink kiegészítése LinkedIn kampányokkal. Mire jó, hogyan használható, kinek érdemes, kinek nem? Március 6., 08:30

Gyakorlati Facebook útmutató: Recrutiment branding a gyakorlatban, eszközök és lépések több és releváns jelentkezőért. Március 6., 13:00

Kétnapos konferenciákon az FMCG és a kereskedelmi szakma legégetőbb problémáira és kérdésekre keressük a választ. 

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: március 09.

hirdetés
hirdetés