hirdetés
hirdetés
hirdetés

Brüsszeli Oscar-esélyesek a vállalkozó hörcsögök

Két magyar film is bekerült az Európai Bizottság által meghirdetett, vállalkozásokról szóló kisfilmek döntőjébe. A legjobbaknak csütörtökön Brüsszelben adják át a díjat.
hirdetés

Vállalkozásokról szóló kisfilmeknek hirdetett pályázatot az Európai Bizottság a május 6-14. között zajló Első Európai Kis- és Középvállalkozások Hete keretében. A több mint 250 beérkezett kisfilm közül a zsűri két magyar filmet is a legjobb tizenöt közé szavazott, így a magyar alkotók a 2009. május 6-i brüsszeli átadóra is hivatalosak. Három kategóriában osztanak díjakat, az aranyérmeseket háromezer, az ezüstérmeseket kettőezer, míg a bronzérmeseket ezer euróval is díjazza az Európai Bizottság.

A döntőbe jutott egyik magyar film ötletgazdája és kivitelezője a Fiatal Vállalkozók Országos Szövetsége képviseletében pályázó Ducsai Szabolcs, aki saját hörcsögein keresztül mutatja be a bátor vállalkozó hörcsög, illetve a monoton munkát végző alkalmazott hörcsög életvitelének különbségét. A Jam Film által készített másik kisfilm is a humorra épít.

 



Az európai rendezvényhét magyar megjelenéseit a Nemzeti Fejlesztési és Gazdasági Minisztérium és az ITD Hungary koordinálja. A résztvevő kis- és középvállalkozások országosan mintegy ötven konferencián, szakmai találkozón, konzultáción és tréningen vehetnek majd részt.
 

 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Egy új sportfogadási apphoz születtek meg a fekete humorú szpotok. 

Az új gépük hajtóműveinek finom zúgását vették albumra, a fehérzaj még az írói válságba kerülteken is segíthet!

Ráadásul a szülinapodon segíthetsz másokon.

A Nyárzuhazásnak a Mastercard a főtámogatója. 

A Bookline-nál jelenik meg a legismertebb hazai food truck-ok első szakácskönyve. 

hirdetés

Képzés marketingeseknek, akik tömegeket szeretnének megszólítani, de közvetlen, bizalmas formában, személyre szólóan. Enter!Digital a neoval szeptember 14-én.

A verseny célja díjazni azokat a kommunikációs megoldásokat, melyek támogatják és elősegítik, hogy egy vállalat termékét vagy szolgáltatását egy másik vállalatnak értékesítse. Nevezési határidő: szeptember 8.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Nevezési határidő: 09.08.

A verseny célja, hogy megtaláljuk és díjazzuk a legszebben tervezett és kivitelezett médiatermékeket Magyarországon. Weboldalakat, alkalmazásokat, tévéműsorokat, magazinokat és más nyomtatott kiadványokat lehet nevezni. Nevezési határidő: szeptember 15.

Az első benyomás megismételhetetlen. Légy rá felkészülve! Konferencia a POME-ról és fontosságáról szeptember 21-én

Szeptember 28-án ismét Gyógyszerkommunikációs konferencia. Fókuszban a technológiai fejlődés előnyei és kihívásai: E-recept, Data Science, okos eszközök.

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 6.

hirdetés
hirdetés