Bruckner és Istvánffy újra együtt
Fishsonic néven alapított céget az exTeames Bruckner György és Istvánffy Zoltán Faltay Csabával közösen. A sonic brandinggel foglalkozó cég stratégiai szinten foglalkozik a márka és a zene kapcsolatával.

A cég alapítói szerint azért van szükség egy ilyen profilú cégre, mert Magyarországon egyelőre még nem igazán ismerték fel, hogy a hangzó anyagok ugyanolyan stratégiát igényelnek, mint a vizualitás.
"Kicsit olyan ez, mint az arculati kézikönyv” – magyarázta a sonic branding lényegét Faltay Csaba, és két cégtársával egyetértésben állította, hogy a zenefelhasználás, a hangutómunka a legutolsó, amire egy-egy kampány során gondolnak az alkotók. „A megbízók ma már többnyire értik a vizualitás lényegét ,és nem fogják a logójuk színét gyakran változtatni, de ez a tudatosság még nem jellemző a márka és a zene kapcsolatára”.

Istvánffy Zoltán a munkájukról elmondta, hogy audittal kezdik, amikor meghallgatják, hogy milyen hangokat hall a fogyasztó a márkával való találkozása során. Vagyis a reklámokon túl mi szól az üzletben, vagy a call centerekben. A kreatív szakember szerint nem szerencsés, amikor egy bank, vagy telekommunikációs cég a telefonos számlareklamáció során a márka zenéjére várakoztatja az ügyfelet, aki ilyen esetekben nem éppen nyugodt lelkiállapotú. Az említett audit során például kiderül, hogy egy-egy márka teljesen más zenét, hangot, atmoszférát, zörejt használ a tévé-, mint a rádióreklámokban, amit a Fishsonic szakemberei szerint nehezen lehet stratégiának nevezni. Ezzel ellentétben az Audi erős példáját hozták: a vállalatnak saját sonic branding csapata van.
Így készül az Audi reklámok hangja

A Fishsonic kapott már megbízásokat, de egyelőre nem hozták nyilvánosságra, hogy kikkel dolgoznak együtt.