hirdetés
hirdetés
hirdetés

„Bruce-nak nagyon bejött a HELL!”

Közvetlen, profi, és nincsenek allűrjei – Bruce Willis-szel, a HELL ENERGY legújabb globális kampányának arcával forgatni óriási élmény volt New Yorkban. Több doboz energiaitalt megivott, és egyszer a frászt hozta a marketingigazgatóra. (X)

hirdetés

Mindenki számára egyértelmű kiről beszélünk, ha azt mondjuk, Bruce Willis! Minden idők egyik legnagyobb akciófilm sztárja a piacvezető magyar energiaital márkához adta arcát: Amerika egyik leghíresebb csillaga szerződést kötött a HELL-lel, így a neve mostantól összefonódik a márkával. A Bruce Willis-szel készült reklámfilm április 2-án debütált Magyarországon és a világ számos országában.

„A HELL ENERGY márka a dinamizmust, az erőt és a minőséget képviseli. Mindenképpen olyan személyre volt szükségünk, aki megtestesíti mindezen értékeket. Amikor elkezdtük tervezni a projektet, több név is felmerült, végül Bruce Willis-re esett a választásunk, hiszen ő egy olyan karakter, akit a világ pontján ismernek, és a neve garancia a legjobb minőségre.” – mondta Pantl Péter, a HELL ENERGY marketingigazgatója.

A világsztárra épülő kampány egyszerre indul a HELL közel 50 export országában, kihasználva a 360 fokos kommunikáció adta lehetőségeket, különös tekintettel a social media csatornákra. Emellett az üzletekben és plakátokon is találkozhatnak majd fogyasztóink Bruce Willis arcával” – tette hozzá a marketingigazgató.

A reklámfilm ötlete egy saját, cégen belüli koncepció alapján valósult meg, amely kizárólag a brandet és a sztárt helyezi a középpontba, elhagyva az összes korábbi, energiaitalokhoz kapcsolódó sztereotípiát, úgy, mint a gyors autók, a sebesség, vagy bulizás. Az ötletelést hosszú levelezések, egyeztetések és rengeteg előkészület követte, melynek eredményeképpen 2018 januárjában kerülhetett sor a New York-i forgatásra, amelyről most több részletet is megmutatunk és elmesélünk:

Kattints még több képért!
Kattints még több képért!

Havazás volt, fel kellett készülni arra is, hogy a színészt helikopterrel hozzák a stúdióba, de végül erre nem volt szükség. A szerződés szerint a forgatás időtartama 10 óra lehetett, door-to-door: az óra akkor indult, amikor a sztár kilépett a háza ajtaján, és haza is kellett érnie ennyi időn belül. Ebbe bele kellett férnie a reklámfilm leforgatásának, az utószinkronnak, és a különféle marketing aktivitásokhoz, ATL kommunikációhoz, social médiához használt fotók elkészítésének.

„Több mint 40 fős stábbal dolgoztunk együtt, és percre pontosan be volt osztva az időnk. Csúszásra elvileg nem volt lehetőség. Bruce Willis már fél órával korábban megérkezett – a forgatás miatt a stúdióhoz közeli lakásában töltötte az éjszakát, hogy ne legyen fennakadás. A végén persze csúsztunk fél órát, de a menedzserével egyeztetve tovább maradt, és még ráhúzott fél órát a munkára” – idézi fel Tóth Eszter Anna PR igazgató.

„A színész menedzsere látta, hogy a forgatási nap reggelén kissé feszültebbek voltunk, ezért ezt mondta: Ne aggódj, nagyon vicces nap lesz! És tényleg az lett!” – mondja Pantl Péter. Bruce Willis nagyon profi, nagyon közvetlen, mindenféle sztárallűr nélkül. Végig a feladatra koncentrált, viccelődött a stábbal, elfogadta a rendezőt, miután megnézte a munkáit. Bármit kérhetett volna, de megelégedett egy kisebb green roommal, és semmilyen extra igénye nem volt. A stábbal étkezett, és előfordult, hogy nem vonult vissza a pihenőhelyiségbe, hanem beszélgetett. Ragaszkodott viszont ahhoz, hogy a saját sminkese és stylistja dolgozzon a forgatáson – utóbbi Los Angelesből érkezett. A fodrásza is jelen volt és benyújtotta a számlát – ez nem vicc.

Kattints még több képért!
Kattints még több képért!

„Amikor a fotózásnál harmadszor hangzott el, hogy Nagyobb mosolyt szeretnénk kérni!, akkor Bruce Willis ingerülten azt válaszolta, hogy Jó, akkor jobban fogok mosolyogni. Dühösnek tűnt. Nem mondom, megállt bennem az ütő: még csak a forgatási nap felénél tartunk, mi van, ha a kiakad, hazamegy és ennyi volt az egész. És akkor Bruce azt monda nevetve: Csak vicceltem. Tényleg jó színész” – mondja Pantl Péter. 

Bruce-nak annyira ízlett az energiaital, hogy folyamatosan megitta, amit a kezébe adtak. A végén szódával kellett helyettesíteni, hogy ne pörögjön túl. „Egyszer amikor a hűtő kinyitásának jelenetét forgattuk, rosszul fogta meg a kilincset és lecsúszott a keze. Természetesen újra kellett venni az egész jelenetet. Visszafordult a hűtőhöz és elkezdte rázni, mintha ideges lenne: Where is my f…ing HELL?

A kampányról és a forgatásról még több részletet láthatsz és olvashatsz a Kreatív hamarosan megjelenő áprilisi számában!

(X)

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Érdemes megvárni, amíg a szétrobbanó báránylufik is megérkeznek a buliba.

Jávor Benedek, a Klubrádió és a Mérték Médiaelemző Műhely közösen adták be a panaszt.

A lap egyik új hirdetése a mianmari népirtás felderítésére épül.

Tarjányi Péter és Murányi András egykori hírigazgató szerint a 444 cikke csúsztat a lapnál történtekről.

Igazán nem szép tőlük, mert előtte eladtak neki egy taliga Whoppert egy fogadásra.

hirdetés

Díjátadó: január 30., kapunyitás: 19.00 Vedd meg a jegyed a bulira!

2018 legdíjazottabb ügynökségeinek és megbízóinak estéje. A 2018-as Kreatív-MAKSZ M+Lista és a Kreatív PR Toplista helyezettjeinek díjazása. Időpont: 2019. február 5.

A leghasznosabb, leginspirálóbb people management tartalmak február 13-án, hogy a 2019-es éved még sikeresebb legyen!

A HRKOMM Award 2018 nyertes pályázatainak bemutatása február 20-án.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: február 22.

Február 28-án a gép előtt, az oktatóval együtt, a saját accountunkra belépve közösen végigvesszük, hogy adjunk fel hirdetést a Facebookon és az Instagramon.

hirdetés
hirdetés