hirdetés
hirdetés
hirdetés

Bronzot nyert a Y&R Házhoz megy a mozija!

A promóciók és aktivációk kategóriában Bronz Oroszlánt nyert a Y&R Házhoz megy a mozija! megoldása, melyet a "Van valami furcsa és megmagyarázhatatlan" című film számára készített az ügynökség.

hirdetés
A Young & Rubicam most tette ki a Facebookra egy rövid videóval a hírt. Az alkotás még versenyben van a pr-kategóriában is Cannes-ban. A Gifszínházról egyelőre nincs hír. 

Sziasztok, a Házhoz megy a mozi épp most nyert egy bronz oroszlánt. Köszönjük a bizalmat a Cirko Filmnek.

Posted by Young & Rubicam Budapest on Monday, 22 June 2015

 

A promócióról készült esettanulmányt itt nézhetik meg:

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

Míg a ruhahajtogató technikái mindenkit lenyűgöznek, az új projektje nem aratott osztatlan sikert.

Mindegy is voltaképp, hogy mit reklámoz a videó.

Novembertől a Skivak felel a logisztikai szolgáltatásokat nyújtó vállalat közösségi média kommunikációjáért.

15 éve rendezi meg miden évben a pincészet a címketervező pályázatát, most bemutatják az eddigi legjobb műveket.

"Kristály. Rajta vagyunk" - ezzel a szlogennel indított kampányt Dél-Dakota. Hamar virális tartalom lett belőle.

Díjátadó: 19.11.26. (19:30) Akvárium Vedd meg jegyed a bétéelesek bulijára!

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Nap című konferenciát. A nap, amikor az employer branding szakma találkozik.

Workshop az online véleményvezérek megítéléséről és az influencer marketing várható hazai trendjeiről egy exkluzív kutatás tükrében. Dátum: december 04.

Megújult kategóriarendszerrel tér vissza a Kreatív korábban DMBP néven futó, digitális eszközöket és megoldásokat díjazó versenye. Nevezési határidő: 2019.11.29.

Egész napos konferencia a pénzügyi termékek és szolgáltatások, az ezeket értékesítő pénzintézetek marketingjéről és kommunikációjáról. Dátum: 2019.12.04.

hirdetés
hirdetés