hirdetés
hirdetés
hirdetés

Bronzot kapott a DDB Párizsban

Csak a verseny lezárása után, a héten döntött a zsűri az Epica 2010 reklámverseny ezüst és bronz díjairól.  A DDB Budapest döntőbe jutott Caddy hirdetéseinek bronzot adtak.

hirdetés

Bronzot kapott az Epica reklámversenyen döntőbe jutott kétrészes Volkswagen Caddy hirdetés, amelyet a DDB Budapest készített az autómárkának.  Mint azt megírtuk, az Automotive & Accessories kategóriában három munka került a shortlistre, ebből a zsűri már a zsűrizés során, november 19-én megnevezte a kategória fődíjasát, a Marcel Paris reklámügynökséget, amely a Fiat GPS-nek készített kétrészes hirdetésével nyert. A másik két shortlistes munkát később bírálták el, végül a Mercedesnek készített Marilyn & Albertért ezüstöt kapott a spanyol Zapping/M&C Saatchi, bronzot pedig a DDB Budapest Csepp és Kocka című kétrészese.  Az Epica 2010-en így ez lett az egyetlen magyar díj.

Csepp

Kocka
 

A versenyen összesen 331 díjat osztottak ki: 69 aranynak számító kategóriadíjat, 142 ezüstöt és 120 bronzot. A legtöbb díjat, összesen 69-et a franciák nyertek, őket a svédek követik 55, majd a britek és a németek 50, illetve 49 díjjal. A részletes eredményeket letöltheti itt

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Indul az HBO Max globális kiterjesztése, ennek részeként az HBO márka alatt Európában futó D2C-szolgáltatások is egységes ernyő alá kerülnek.

Az idei év tökéletes választás a poklok urának, jól is érzik magukat együtt. 

Ebben az évben a döntőbe jutott 47 pályamű közül a legtöbb döntős a Társadalmi célú kampányok – CSR - Márkák, vállalatok /doing good kategóriában született.

Eltűnt az Index impresszumából az Ivermektin nevű vegyületet a koronavírusra hatásos gyógyszerként feltüntető Molnár Dávid neve.

A discovery+ globális terjesztése 25 országban indul, a Discovery márkáinak és partnereinek – például a BBC, az A&E és a Group Nine – több mint 55 ezer epizódjával és az Eurosport tartalmaival, köztük az olimpiai közvetítésekkel.

Felfrissített kategóriarendszerrel a Kreatív digitális eszközöket és megoldásokat díjazó versenye 2020-ban! Célunk megtalálni a legsikeresebb digitális kommunikációs kampányokat és online megoldásokat a magyar piacról idén is!

hirdetés
hirdetés