hirdetés
hirdetés
hirdetés

Bronzot kapott a DDB Párizsban

Csak a verseny lezárása után, a héten döntött a zsűri az Epica 2010 reklámverseny ezüst és bronz díjairól.  A DDB Budapest döntőbe jutott Caddy hirdetéseinek bronzot adtak.

hirdetés

Bronzot kapott az Epica reklámversenyen döntőbe jutott kétrészes Volkswagen Caddy hirdetés, amelyet a DDB Budapest készített az autómárkának.  Mint azt megírtuk, az Automotive & Accessories kategóriában három munka került a shortlistre, ebből a zsűri már a zsűrizés során, november 19-én megnevezte a kategória fődíjasát, a Marcel Paris reklámügynökséget, amely a Fiat GPS-nek készített kétrészes hirdetésével nyert. A másik két shortlistes munkát később bírálták el, végül a Mercedesnek készített Marilyn & Albertért ezüstöt kapott a spanyol Zapping/M&C Saatchi, bronzot pedig a DDB Budapest Csepp és Kocka című kétrészese.  Az Epica 2010-en így ez lett az egyetlen magyar díj.

Csepp

Kocka
 

A versenyen összesen 331 díjat osztottak ki: 69 aranynak számító kategóriadíjat, 142 ezüstöt és 120 bronzot. A legtöbb díjat, összesen 69-et a franciák nyertek, őket a svédek követik 55, majd a britek és a németek 50, illetve 49 díjjal. A részletes eredményeket letöltheti itt

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

 A Magyar Marketing Szövetség és az Internet Marketing Tagozat idén 19. alkalommal hirdeti meg a digitális megmérettetést, amelyre a szakmai zsűri a legfrissebb idei honlapokat és a legjobb digitális megoldásokat várja. 

Egyre több raktárkoncertet vállaló zenekar csatlakozik az akcióhoz.

Ötletes absztrakciók, szokatlan perspektívák és önmegvalósítás vitték a prímet júliusban.

Erősen ajánlják a maszkviselést, belépéskor hőmérőzésre is lehet számítani.

Képernyőfüggők, már csak a virtuális valósgban tájékozódnak, elidegenedtek egymástól - Billie Eilish szerint a sztereotípiákkal szemben pont ez a generáció hozhat társadalmi változásokat.

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Tarts velünk szeptember 10-én online, a „Kreatív álláshirdetés” workshopon! Előadó: Földi Miklós Dániel, reklám- és neuropszichológus Minden résztvevőnek exkluzív ajándék: ingyen hirdetési lehetőség, ingyen szövegezés

Mentes-M Díj 2020-ban is! Idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2020 augusztus 31.

2 x 1,5 órás tréningünket HR-szakembereknek, vezetőknek ajánljuk, akiknek feladata, hogy önmagukat is eddzék a változásokra, és tovább is tudják adni ezt a tudást. Oktató: Cser Alexandra, trainer partner. Időpont: Szeptember 4. péntek délelőtt

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

A Kreatív és a Vodafone közös Ready pályázatának célja, hogy ösztönözze, elismerje és támogassa azokat a vállalkozásokat, vállalatokat és magánszemélyeket, akik 2020-ban alkalmazkodni tudtak a járványhelyzet miatt kialakult változásokhoz, és sikeresen leküzdötték a kihívásokat.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

hirdetés
hirdetés