hirdetés
hirdetés
hirdetés

A Brightly reklámpiaci összefogásra buzdít, hogy összejöjjön a pénz egy kórházi ágyra

Csúnya pulcsival és SMS-sel is lehet segíteni a daganatos gyerekek felépülését segítő kampányt.

hirdetés

A Gyermekgyógyítók a karácsonyi csúnya pulcsis őrületet meglovagolva gyűjt pénzt egy intenzív ágyra, amely daganatos gyerekek felépülését segíti majd. A kampányhoz csatlakozó a Brightly Kommunikációs Ügynökség a hazai reklámpiac többi szereplőjét is arra buzdítja, támogassák a kezdeményezést. A cél 1,5 millió forint összegyűjtése – ennyibe kerül egy intenzív ágy, amely daganatos gyermekek felépülését könnyítheti meg.

A Brightly csapata
A Brightly csapata

Hogyan járulhatunk hozzá az akció sikeréhez?

  • A karácsonyi csúnya pulcsit idén a Thököly úti Hádában (1076 Budapest, Thököly út 9) vásároljuk meg. Ők ugyanis minden eladott darab után 500 Ft-tal szállnak be a Gyermekgyógyítók gyűjtésébe.
  • Aki már megvette a maga kötött rettenetét, vigye hírét a kampánynak egy #csunyapulcsibansegitek és #gyermekgyogyitok hashtages szelfivel.
  • Posztolás után még ne tegyük el a mobilt – küldjünk egy SMS-t a 49-es kóddal a 13600-as szeretetszámra – így további 500 Ft-tal támogatjuk az alapítványt.
  • Egy üzenet elküldésével egyébként azok is segíthetnek, akik még a gondolatától is viszketnek, hogy felvegyenek egy karácsonyi pulcsit.

A Gyermekgyógyítók eseményoldalán további részletek is olvashatók a kezdeményezésről.

„Talán kevesen gondolnák, de a reklámos is ember. Mi például behozzuk a céghez a nem hordott ruháinkat, és egy hajléktalanokat segítő szervezetnek adományozzuk; kupakokat gyűjtünk egy beteg kislány gyógykezelésének támogatásához; és számos ügyfelünkkel pörgünk CSR-projekteken. A lényeg, hogy nem nézünk félre, ha jó ügyekről van szó – így került fel a radarunkra a Gyermekgyógyítók legújabb kezdeményezése is. Az egy percig nem volt kérdés, hogy testületileg be fogunk szabadulni a Hádába, és fejenként legalább egy csúnya pulcsival térünk vissza az irodába. Aztán hamar rájöttünk, hogy mi ennél többet tudunk és akarunk tenni a gyűjtés sikeréért. Hogy nem csak a pulcsikban akarunk benne lenni nyakig, de az egész kampányban. Felvettük a kapcsolatot a Gyermekgyógyítókkal és felajánlottuk szakmai segítségünket, amit örömmel fogadtak.
Beszálltunk a kampány kreatív anyagainak elkészítésébe, és egyből terjeszteni kezdtük a hírt személyes és céges csatornáinkon keresztül. De a legnagyobbat az ütne, ha az egész szakma megmozdulna, #reklamosokagyerekekert. Itt a remek alkalom, hogy félredobjuk a versengést, szüneteltessük az egózást, és ismertté tegyük a Gyermekgyógyítók akcióját, mint az ügyet, ami mögé beállt a reklámszakma. #reklamosokagyerekekert. A csúnya pulcsit úgyis be kell szerezni, segíteni egyébként is szeretünk, csak annyi a dolgunk, hogy ezt most egyszerre csináljuk" – biztatja kollégáit Kulicz Gábor, a Brightly ügyvezető igazgatója.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Két év után szervezik meg ismét az Event Touchot.

A Westendben és a Széna téren lehet szagolgatni.

Lengyel Tamás és Péterfy Bori segíti az alapítvány új termékeinek promócióját.

Németh S. Szilárd, a csatorna vezérigazgatója arról is beszélt, zavarja-e a csatorna nézettségét, ha Rogán Cecíliával fotózzák.

Az Operaház szfinxjével összeakaszkodó Ady Endréről, a csillebérci tündérekről, és a Lánchíd alagútba tolásáról is született már epizód.

hirdetés

A HRKOMM Award 2018 nyertes pályázatainak bemutatása február 20-án. SAVE THE DATE!

hirdetés
hirdetés