hirdetés
hirdetés
hirdetés

Bréking: jövőre elmarad a Story Gála

Most fontosabb feladata lesz a magazin szerkesztőségének az év elején.

hirdetés

Fontos mérföldkőhöz érkezik a Story magazin története. A lap ugyanis hatalmas külső-belső megújulásra készül januárban, a változás pedig akkora horderejű, hogy még a legnagyobb hazai éves celebparti is elmarad miatta. „A szerkesztőség a kreatív energiáit a januárra tervezett frissítésre összpontosítja, így a Story Gála megrendezését szünetelteti” – olvasható a közleményben, amiben a megújulás részleteiről is írnak.

A ráncfelvarrás során a piaci és olvasói igényeket is figyelembe veszik. „Közös célunk, hogy a Storyt mind külső megjelenésben, mind a tartalmát tekintve felfrissítsük. Új layout, változatosabb szerkezet, vadonatúj rovatok segítenek majd terveink szerint felkelteni az olvasóink érdeklődését” – nyilatkozta Kolossváry Balázs, a lap főszerkesztője.

Kolossváry Balázs
Kolossváry Balázs

A megújulást nagyszabású média- és marketingkampány is kísérni fogja, amit a Geszti Péter nevével fémjelezett GRUND Kommunikációs és Kreatív Ügynökség valósít meg.

Nyitókép forrása: ITT

Győri Zsófia
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Három csatornájukon indul reklámértékesítés 2020-tól.

A kisfia születése miatt egy időre búcsúzó Krug Emília helyét két műsorvezető veszi át.

„Ne várj 72 órát!” címmel kampány indult az eltűnt gyerekek mielőbbi megkerüléséért.

Egyelőre Magyarországon még nem, de 5 nyugati piacon már élesedik az új streamingfelület.

Így az ügynökség készíthette a lakáskassza új reklámfilmjét.

hirdetés

Tapasztalatok, gyakorlati tanácsok – átállási workshop

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Nap című konferenciát. A nap, amikor az employer branding szakma találkozik.

Megújult kategóriarendszerrel tér vissza a Kreatív korábban DMBP néven futó, digitális eszközöket és megoldásokat díjazó versenye. Nevezési határidő: 2019.11.29.

Egész napos konferencia a pénzügyi termékek és szolgáltatások, az ezeket értékesítő pénzintézetek marketingjéről és kommunikációjáról. Dátum: 2019.12.04.

Workshop az online véleményvezérek megítéléséről és az influencer marketing várható hazai trendjeiről egy exkluzív kutatás tükrében. Dátum: december 10.

A Prizma Kreatív PR Díj idei dajátadója - gyere, ünnepelj velünk!

hirdetés
hirdetés