hirdetés
hirdetés
hirdetés

Brazíliából jött a Grey új senior art directora

Rio de Janeiróból érkezett a Grey Budapest új senior art directora. Fernando Freitas decemberben csatlakozott az ügynökséghez.
hirdetés

Brazil szakembert igazolt le a Grey Budapest: Fernando Freitas Rio de Janeiróból költözött Magyarországra. Az ügynökségnél senior art directorként dolgozik.
 
Fernando Freitas olyan cégeknél dolgozott, mint a riói JWT, a Doctor Propaganda, a Young & Rubicam és a Salles D'Arcy, majd creative supervisorként és senior art directorként folytatta pályafutását a 4x4 Publicidade Rio de Janeirónál. Ezt követoen a lisszaboni McCann Erickson és az Ogilvy & Mather csapatában töltött be senior art directori pozíciót, legutóbb pedig a riói Que ügynökségnél tevékenykedett. Korábban olyan főbb márkákon dolgozott, mint a Telefónica, a TIM, az Esso, a General Motors és a Petrobras.

Fernando Freitas
Fernando Freitas

Brazíliában számos kreatív, újságírói és sajtó-díjat nyert munkáival, emellett pedig nyert a New York Fesztiválon és döntőbe jutott a cannes-i Arany Oroszlánon és a One Show fesztiválon is.
 
Spielmann Gábor, a Grey Budapest vezető kreatívigazgatója elmondta: "Öröm számunkra, hogy Fernando révén ízelítőt kapunk a legendás brazil vizuális maximalizmusból. Elsősorban a friss ötletei és a nemzetközi reklámkultúra erősítése miatt érkezett hozzánk, és a kreatívcsapatra is átragad a lelkesedése, ezzel új mércét állítva mindannyiunk elé."
 
A Grey új munkatársa egyébként fotográfus és festőművész is, munkáit megtekintheti itt.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A Mindea így az iProspect Hungary Social&Content divíziójának részeként folytatja tevékenységét.

A lap úgy tudja, a Posta és a Lapker kiszáll, a helyükre a pedig a KESMA vonul be.

700 ezer forint bírságot kaptak a médiatanácstól.

Alfonso Cuarón a szerződés értelmében sorozatokat fejleszt az Apple TV+ számára.

Közösségi médiás nyereményjáték-kampánnyal teszi ismertebbé magát és a vegyszermentes takarítás előnyeit a Greenbiotic.

hirdetés

A legjobb márkaélményeket és aktivációkat keresi a 2019-es Lollipop! Meghosszabbított nevezési határidő: 2019. október 18.

A MOST Fórum október 17-i eseményén a siker összetevőit keresi egy start-up képviselőjével (Muhi Kristóf - Innobie), egy vállalkozóval (Bogár Márk - Chilifarm) és egy befektető segítségével (Pistyur Vera – Oktogon Ventures). Regisztrálj, vegyél részt és tudd meg, hogyan lesz az ötletből siker! (X)

Toborzás/kiválasztás konferencia DEMO-túrával egybekötve november 5-én.

Gondolatok és példák a gyógyszermarketingről, az ipar kommunikációs szakembereitől. 2019.10.29.

A GyártásTrend ősszel folytatja országjáró Roadshow-ját, amelynek keretében a gyártó cégek használható tudást kapnak a digitalizációs ipar 4.0 megoldásokról.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A december 13-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Tapasztalatok, gyakorlati tanácsok – átállási workshop

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Nap című konferenciát. A nap, amikor az employer branding szakma találkozik.

hirdetés