hirdetés
hirdetés
hirdetés

Brazíliából jött a Grey új senior art directora

Rio de Janeiróból érkezett a Grey Budapest új senior art directora. Fernando Freitas decemberben csatlakozott az ügynökséghez.
hirdetés

Brazil szakembert igazolt le a Grey Budapest: Fernando Freitas Rio de Janeiróból költözött Magyarországra. Az ügynökségnél senior art directorként dolgozik.
 
Fernando Freitas olyan cégeknél dolgozott, mint a riói JWT, a Doctor Propaganda, a Young & Rubicam és a Salles D'Arcy, majd creative supervisorként és senior art directorként folytatta pályafutását a 4x4 Publicidade Rio de Janeirónál. Ezt követoen a lisszaboni McCann Erickson és az Ogilvy & Mather csapatában töltött be senior art directori pozíciót, legutóbb pedig a riói Que ügynökségnél tevékenykedett. Korábban olyan főbb márkákon dolgozott, mint a Telefónica, a TIM, az Esso, a General Motors és a Petrobras.

Fernando Freitas
Fernando Freitas

Brazíliában számos kreatív, újságírói és sajtó-díjat nyert munkáival, emellett pedig nyert a New York Fesztiválon és döntőbe jutott a cannes-i Arany Oroszlánon és a One Show fesztiválon is.
 
Spielmann Gábor, a Grey Budapest vezető kreatívigazgatója elmondta: "Öröm számunkra, hogy Fernando révén ízelítőt kapunk a legendás brazil vizuális maximalizmusból. Elsősorban a friss ötletei és a nemzetközi reklámkultúra erősítése miatt érkezett hozzánk, és a kreatívcsapatra is átragad a lelkesedése, ezzel új mércét állítva mindannyiunk elé."
 
A Grey új munkatársa egyébként fotográfus és festőművész is, munkáit megtekintheti itt.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A zsúfoltnak és zajosnak ígérkező 2020-as évben a lap szerint még fontosabb lesz a megbízható hírforrás.

Hagyományos sportreklámnak indul, de jön a csavar.

A Cinema City médiaértékesítési divíziója a Botrányt nézte ki az alkalomra.

Picasso Málagába, Monet Párizsba invitál egy magyar grafikus munkáin.

A demencia ritka formájával küzdött évek óta.

hirdetés

Gyakorlatorientált tréning az INTREN szakmai támogatásával a Google Ads kampány létrehozásának és optimalizálásának technikájáról és trükkjeiről, egészen a kezdő lépésektől. január 28., 08.30 - 14.00

Gyere, ünnepelj velünk a Best.net díjátadóján! Helyszín: Story Budapest (1075 Budapest Kazinczy utca 21.) Időpont: 2020. január 29. kapunyitás: 19:00, pontos kezdés: 19:30

2019 legdíjazottabb ügynökségeinek és megbízóinak estéje. A 2019-es Kreatív-MAKSZ M+Lista és a Kreatív PR Toplista helyezettjeinek díjazása. Időpont: 2020. február 11.

A HRKOMM Award 2019 nyertes pályázatainak bemutatása február 13-án.

Február 18-án ismét megrendezzük a Kreatív szaklap PR-workshopját, ahol a résztvevők megismerkedhetnek a 2019-es év kiemelkedő PR-kampányaival.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: február 21.

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra február 27-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

HR workshop az FMCG és a kereskedelem-piac szereplői számára A workshop célja: HR-finomhangolás az élelmiszer kiskereskedelmi szektort és az élelmiszergyártó cégeket terhelő munkaerőhiány-állapotok közepette, a hatékonyság növelése, a versenyképesség megtartása érdekében.

Ismerd meg a legújabb üzleti trendeket és módszereket, majd próbáld ki a tanultakat március 4-én!

GYÓGYKOMM március 12-én!

Mit tehet az ember a környezetért a saját munkahelyén - és hogyan tegye mindezt a vállalati kultúra részévé? Gyakorlati tippek, információk a témában.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop április 2-án, limitált létszámmal.

Az FMCG és kereskedelmi szektor kiemelkedő éves eseménye! Dátum: 2020. május 13-14. Helyszín: Saliris Resort Spa & Konferencia Hotel, Egerszalók

hirdetés