hirdetés
hirdetés
hirdetés

Brazíliából jött a Grey új senior art directora

Rio de Janeiróból érkezett a Grey Budapest új senior art directora. Fernando Freitas decemberben csatlakozott az ügynökséghez.
hirdetés

Brazil szakembert igazolt le a Grey Budapest: Fernando Freitas Rio de Janeiróból költözött Magyarországra. Az ügynökségnél senior art directorként dolgozik.
 
Fernando Freitas olyan cégeknél dolgozott, mint a riói JWT, a Doctor Propaganda, a Young & Rubicam és a Salles D'Arcy, majd creative supervisorként és senior art directorként folytatta pályafutását a 4x4 Publicidade Rio de Janeirónál. Ezt követoen a lisszaboni McCann Erickson és az Ogilvy & Mather csapatában töltött be senior art directori pozíciót, legutóbb pedig a riói Que ügynökségnél tevékenykedett. Korábban olyan főbb márkákon dolgozott, mint a Telefónica, a TIM, az Esso, a General Motors és a Petrobras.

Fernando Freitas
Fernando Freitas

Brazíliában számos kreatív, újságírói és sajtó-díjat nyert munkáival, emellett pedig nyert a New York Fesztiválon és döntőbe jutott a cannes-i Arany Oroszlánon és a One Show fesztiválon is.
 
Spielmann Gábor, a Grey Budapest vezető kreatívigazgatója elmondta: "Öröm számunkra, hogy Fernando révén ízelítőt kapunk a legendás brazil vizuális maximalizmusból. Elsősorban a friss ötletei és a nemzetközi reklámkultúra erősítése miatt érkezett hozzánk, és a kreatívcsapatra is átragad a lelkesedése, ezzel új mércét állítva mindannyiunk elé."
 
A Grey új munkatársa egyébként fotográfus és festőművész is, munkáit megtekintheti itt.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A fenntarthatóság jegyében állt össze a két nagy múltú amerikai vállalat.

A szezon eddigi legváratlanabb ünnepi szpotját szállította a norvég posta.

A #KoccintsAszuval kampány idei célja, hogy ne csak édes, hanem sós fogások mellé is kerüljön aszú a poharakba.

 A Heineken Hungária emellett a jövő évi foci-Eb partnere is lesz.

Ezzel promózzák a márka új, ingatlan-üzletágát. Az Umbrella végezte a kampány gyártását.

hirdetés

Megújult kategóriarendszerrel tér vissza a Kreatív korábban DMBP néven futó, digitális eszközöket és megoldásokat díjazó versenye. Meghosszabbított nevezési határidő: 2019.12.06.

hirdetés